Niin oli. Jotakin käänteentekevää tapahtui Joulutauolla, mitä ei kukaan ole vielä pystynyt ainakaan minulle aukaisemaan. Tuon ajanjakson aikana peli sekosi aivan totaalisesti. MIksi? Minä en tiedä ja sen olen sanonut jo aikaisemminkin monta kertaa. Kiitos siitä, että pidät minua vaatimattomana. Sitä todellakin olen. Erinomaisuudesta ainakin jääkiekon osalta voidaan olla montaa mieltä, mutta asiantuntija en todellakaan ole. Pystyn vain katsomaan asioita neutraalisti. Joskus kirjoitan ehkä kärkevästi, mutta ei siellä ole mitään piilomerkityksiä. Asiat ovat mun mielestäni niin, aivan samalla tavalla kuin sinäkin varmaan seisot oman mielipiteesi takana.Tämähän alkaa kuulostamaan kanasafkalta. Ei täällä montaa ole, jotka pystyvät noin olemaan vaatimattomia omasta eriomaisuudestaan.
Mutta edelleen, ennen kuin vertailet esim Ahoon, sinun kyllä pitäisi huomioida sellainen pointti, että kun Aho sai edes jonkinlaisen rosterin kasaan, Ässät oli sarjassa sillä hetkellä 4. Eli ei se Ahonkaan lätkä nyt niin huonoa voinut olla.
Ja muista aina, kun vaadit sitä kirjoitettua tekstiä jonkun täällä kirjoitettun asian vahvistukseksi. Olet sen jo lukenut. Täällä monta kertaa esiintyy aivan tosia asioita, joita kukaan ei esimerkiksi Satakunnan Kansan toimittajalle halua tai edes uskalla kertoa/vahvistaa joukkueen sisältä. Ei se viisaus aina asu paperilehdessä. Tää on monta kertaa huomattu vaikkapa siirtohuhuissa. Toki aina pitää olla kriittinen tiedolle ja lähteille.