Otetaan tuikku JYPin nousulle!

  • 26 687
  • 283

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Millanen päivä sulla on huomen?
 

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä on ehkä vähän typerää, mutta tämän pelin voitto oli todella, todella tärkeä juttu ainakin minulle. Otin jo tuikun, otan toisen tuikun nyt, mutta se riittää. Vähän tuli kyynel silmään. Pahoittelut avautumisesta, mutta tuikku.
Sama täällä. Todella tärkeä peli ja prkl iso mies osaa itkeä.
Ne synkät hetket tuossa viikolla kannattajana kääntyivät nyt paljon parempaan. Elämä on ihanaa kun sen osaa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Se on sellainen juttu, että tänään pitää ottaa kaksi tuikkua. Toinen JYPin voitolle, tietenkin, mutta täällä moni ei ehkä ole sen kummemmin seuraillut, kun kyse jalkapallosta ja naisten sellaisesta, mutta Jypk tekaisi tempun, jollaista minä en ainakaan elämäni aikana muista nähneeni koskaan. Vetää koko sarja ilman yhtäkään tappiota ja kyse ei kuitenkaan ole mistään kaljasarjasta, vaan ihan urheilullisesta sarjasta, saa laittaa paremmaksi, jos pystyy. Siksipä suosittelen laittamaan onnittelut heidänkin sosiaaliseen mediaan, sen ovat ansainneet. Hyvä Jyväskylä!
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Kippis! täysi 6 pistettä viikonlopusta pojat! Voitto Jukureista ja lauantai. Kippis, koska nyt kelpaa.
Vielä odotelllaan lehdistötilaisuutta, että saa Ollinkin kanssa kippistellä .
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Coronaa näin saunan päälle maistuu , hyvin puolustettiin keskusta pois, ja Edi hoiti loput.

Olihan siellä saumaa naulata peli aikaisemminkin , mutta hienoa että näille huippu paikoille tällä kaudella päästään.
Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Se on sellainen juttu, että tänään pitää ottaa kaksi tuikkua. Toinen JYPin voitolle, tietenkin, mutta täällä moni ei ehkä ole sen kummemmin seuraillut, kun kyse jalkapallosta ja naisten sellaisesta, mutta Jypk tekaisi tempun, jollaista minä en ainakaan elämäni aikana muista nähneeni koskaan. Vetää koko sarja ilman yhtäkään tappiota ja kyse ei kuitenkaan ole mistään kaljasarjasta, vaan ihan urheilullisesta sarjasta, saa laittaa paremmaksi, jos pystyy. Siksipä suosittelen laittamaan onnittelut heidänkin sosiaaliseen mediaan, sen ovat ansainneet. Hyvä Jyväskylä!
Arsenal

 

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Pena sen siinä viime metreillä keksi että otetaan Jarkko Malinen mukaan. Otti ässän hihasta.

Pena sen siinä sitten keski että hoidetaan toi Seven homma jämäkästi.

Pena sen siinä sitten veti kopissa että otetaan paskan viikon jälkeen 6 pistettä.

Juu oon ottanu muutaman yllä oleville asioille. Ja otan lisää. Hyvä tästä tulee.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pena sen siinä viime metreillä keksi että otetaan Jarkko Malinen mukaan. Otti ässän hihasta.

Pena sen siinä sitten keski että hoidetaan toi Seven homma jämäkästi.

Pena sen siinä sitten veti kopissa että otetaan paskan viikon jälkeen 6 pistettä.

Juu oon ottanu muutaman yllä oleville asioille. Ja otan lisää. Hyvä tästä tulee.
Joo, ei hätää hihat on isot ja paljon ässiä jäljellä, eikä ideatkaan heti lopu...
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämän olisi voinut toki laittaa sekä posi, että huhuketjuun, mutta laitan nyt tänne, kun ehkä enimmälteen tänne kuuluu.

Nyt on kovat piipussa, joku saattaa miettiä jinxaamista, mutta ei, tämä on vaatimus jossa ei enempää neuvotella.

Pohtimisen jälkeen päätin ja toteutin satavuotiskauden tuikkuagendan.

Runkosarja: KRAKEN (black spiced) , like the deepest sea the kraken should be treated with great respect so, drink responsibly, on saatteena. Tiedän toki, että on myös Seatle Krakenin virallinen juoma, mutta se ei vaikuta asiaan mitenkään. Tämä on JYPille.

Pleijarit: ROUTA Premium. Guyana pure rum 1988. Bottle 307 Barrel 16 Ihmettelijöille googlettakaapa.

Tämä siis tarkoittaa, että huhuissa pyörivän ja lopulta tulevan pitää olla laatua A ja joukkue tekee sen mitä pitää, eli kuuden sakkiin kannusta tappelemaan, 100 vuotta eikä todellakaan suotta.

Oletan, että jo tänään pääsen antamaan ensi suutuntuman valitusta runkosarja juomasta.

Disclaimer, jos joku moisia miettii, en minä juoppo ole ja tuikku on yksi(1) tuikku per tulos, ei enempää. Tosissaan pitää olla, mutta ei tosikkona.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän olisi voinut toki laittaa sekä posi, että huhuketjuun, mutta laitan nyt tänne, kun ehkä enimmälteen tänne kuuluu.

Nyt on kovat piipussa, joku saattaa miettiä jinxaamista, mutta ei, tämä on vaatimus jossa ei enempää neuvotella.

Pohtimisen jälkeen päätin ja toteutin satavuotiskauden tuikkuagendan.

Runkosarja: KRAKEN (black spiced) , like the deepest sea the kraken should be treated with great respect so, drink responsibly, on saatteena. Tiedän toki, että on myös Seatle Krakenin virallinen juoma, mutta se ei vaikuta asiaan mitenkään. Tämä on JYPille.

Pleijarit: ROUTA Premium. Guyana pure rum 1988. Bottle 307 Barrel 16 Ihmettelijöille googlettakaapa.

Tämä siis tarkoittaa, että huhuissa pyörivän ja lopulta tulevan pitää olla laatua A ja joukkue tekee sen mitä pitää, eli kuuden sakkiin kannusta tappelemaan, 100 vuotta eikä todellakaan suotta.

Oletan, että jo tänään pääsen antamaan ensi suutuntuman valitusta runkosarja juomasta.

Disclaimer, jos joku moisia miettii, en minä juoppo ole ja tuikku on yksi(1) tuikku per tulos, ei enempää. Tosissaan pitää olla, mutta ei tosikkona.
Minä sen sijaan olen vähän juoppo ja osallistun juhlakauteen perinteisin menoin: Lidlistä halvinta punaista kulutuskaljaa ja melkein halvinta brändyä. Eiköhän sitä tänään taas kulauksen voi ottaa!
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minä sen sijaan olen vähän juoppo ja osallistun juhlakauteen perinteisin menoin: Lidlistä halvinta punaista kulutuskaljaa ja melkein halvinta brändyä. Eiköhän sitä tänään taas kulauksen voi ottaa!

Joo, ja aina pitää muistaa, että juoma on makukysymys, ei pröystäilyn aihe, jokaisen suosikki on just oikea asialle. Minä kun en muutoin alkomaholia juuri kuluta, no, saunaoluen verran, niin aattelin, että laitetaan nyt isolla rahalla 100 - vuotiskaudelle, enkä tosiaankaan edes tiedä, mitä kirahvinkusta olen tullut hankkineeksi - vielä.

adit. Ei perkele! vaimo päätti oikeen vittuilla kunnolla asian suhteen, meni alkoon ja kysyi, mikä täällä on aidosti paskaa ja halvinta rommia mitä löytyy, myyjä oli vetänyt silmäkulmaa nostamatta asiantuntijana, sanonut, että alinta kastia ei meillä nyt ole, mutta voi katsoa löytyykö jostakin myymälästä, johon vaimo, että alin mitä teillä on käy. Niinpä tuo kantoi kotiin pullon Propeller legendary collection putelin ja myyjä oli kiitellyt, että vaimoa, että hauskin asiakas ja päivän pelastaja on hän. Nyt mulla on sitten puteli sitäkin varten, jos hankkivat toisen Estepahin tai pitää ottaa tuikku murheeseen. Juhla kausi varmistettu, mutta toivotaan, että ropelli saa väljähtyä rauhassa.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vot! Viimeinkin pääsee tuikulle asiallisin runkosarja höystein.

Äärimmäisenä asiantuntijana sanoisin, että Kraken on suutuntumalta toffeinen, jopa karkkimainen ja selvästi eri eristä ja tynnyreiden pohjista sotkettua rommia. Todella passelia runkosarja tuikkua siis. Kertakaikkiaan sävyisää voiton maisteluun.
Amerikan pojat ei ehkä ymmärrä laatu rommin päälle, mutta onhan tämä kuin mietoa salmaria. Silti, voitto, kolme pojoa ja helvetin hyvät fiilikset. dänks JYP.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tässä Krakenia maistellen, jopa herkistyneenä, voinen todeta, että viikonlopun iso lööppi on, että JYP ilmoittautuu mukaan kärkitason peliin. Pojot on tärkeitä, mutta myös viesti vastustajille, ilman ette pisteille pääse, nih.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös