Mainos

Otetaan tuikku JYPin nousulle!

• 32 988
  • 332

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolme viikkoa sitten nousi kuume ja alkoi korona. Sille viikonlopulle ostettu kalja jäi jääkaappiin ja on pysynyt siellä siitä saakka. Nyt korkkaan. Kippis ja kiitos JYP!

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ääliömäisen kuivan syksyn kunniaksi voin tömpsyttää. Kaikki JYP veikot ja @Hiki-Pena erikseen, luitteko mun toiveen? Tänään vielä laki antaa luvan ottaa sen tömpsyn, maanantaina taas sairaalaan. Hei me pantiin sarjakolmosta kuokkaan vieraissa. Joo, hienoa oli se, mutta mikä tässä oikeasti säväyttää, on peli millä se tehtiin. Valoa tunnelin päässä! nyt saa hyppiä! nyt pitää tömpsyttää!

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Ääliömäisen kuivan syksyn kunniaksi voin tömpsyttää. Kaikki JYP veikot ja @Hiki-Pena erikseen, luitteko mun toiveen? Tänään vielä laki antaa luvan ottaa sen tömpsyn, maanantaina taas sairaalaan. Hei me pantiin sarjakolmosta kuokkaan vieraissa. Joo, hienoa oli se, mutta mikä tässä oikeasti säväyttää, on peli millä se tehtiin. Valoa tunnelin päässä! nyt saa hyppiä! nyt pitää tömpsyttää!
Täällä on paljon eri mielipiteitä ja olet polarisoiva kirjoittaja mutta haluan toivottaa hyvää terveyttä ja pitkää ikää palstatoverille. Olisihan tämä foorumi köyhempi ilman sinua. Kippis!

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Täällä on paljon eri mielipiteitä ja olet polarisoiva kirjoittaja mutta haluan toivottaa hyvää terveyttä ja pitkää ikää palstatoverille. Olisihan tämä foorumi köyhempi ilman sinua. Kippis!

Ei helvetti! jos tähän rakkaudella pistän, niin kestätkö? En minä polarisoi, vaan minua polarisoidaan kun ajatukseni ilmoille laitan. Mutta aina saa ja pitää, jos siltä tuntuu.

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Ei helvetti! jos tähän rakkaudella pistän, niin kestätkö? En minä polarisoi, vaan minua polarisoidaan kun ajatukseni ilmoille laitan. Mutta aina saa ja pitää, jos siltä tuntuu.
Minä kestän kaiken. Lähinnä huvittuneena seuraan millaisen myrskyn saat parilla taikasanalla aikaan.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meilläkin on ne pari kautta sitten sovitut oluet ottamati, kun ei ole itselle tullut etelään yli yön asiaa. Tsemppiä sinne ja eiköhän tässä vielä tuopillisille ja/ tai lasillisille mennä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Skumppa ja sauna yllättävän hyvä yhtälö, mukana vielä juuri (jäähdyttelytauolla) itse tehtyä ja paistettua napolityylistä pizzaa, joten mikäs tässä #saunalive

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Meilläkin on ne pari kautta sitten sovitut oluet ottamati, kun ei ole itselle tullut etelään yli yön asiaa. Tsemppiä sinne ja eiköhän tässä vielä tuopillisille ja/ tai lasillisille mennä.
Infoa minullekin vaikka yvnä jos ei muuten kun etelässä olet niin liityn mielelläni seuraan. @JypFabu kanssa voitasiin jossain kohti ottaa myös, kun ilmeisesti pkseudulla tai ainakin lähellä vaikutat

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Infoa minullekin vaikka yvnä jos ei muuten kun etelässä olet niin liityn mielelläni seuraan. @JypFabu kanssa voitasiin jossain kohti ottaa myös, kun ilmeisesti pkseudulla tai ainakin lähellä vaikutat

Nyt on kyllä myös sillein, että jos me vanhat ja muutenkin romuttamon ihmeet vielä tulille päästään, niin paikka on samantekevä, kuten aikakin. Minä menen Jykylään tai minne tahansa @Hiki-Pena n perässä jotta kuppia otetaan veljeyden nimessä ja mukaan saa tulla jos tuntuu itsestä hyvältä Täällä etelässä käy yhtä hyvin, ja lojumispaikka löyttyy tarvittaessa. Yv:llä nämä hoidetaan. Nyt vaan taitaa olla niin että me molemmat tapellaan omat vaihtomme ensin ja perkele onnistutaan. Sitten katellaan missä tuuletetaan.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime viikonlopun kannattajamatkan päätteeksi kaveri unohti kaksi kappaletta pitkiä bussiin, mitkä löysin hallin pihassa bussia siivottaessa. Toisen sain lahjoitettua bussikuskille tuolloin, toinen jäi itselle ja on lojunut kaapissa nyt vajaan viikon. Olihan se tälle voitolle korkattava, ihan vaan koffia teidän hienostelijoiden rinnalla, mutta edes jotain!

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin tähän liittyen haluan sanoa, että vaikka miten on otettu yhteen ja väännetty täällä asioista ja välillä on karannut itseltä vähän turhankin kärkkääksi. Niin terveys on aina numero yksi ja ihmisiä ollaan jokainen, joten toivotan kaikkea hyvää ja erityisesti kovaa taistelua sinne!

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy