Yritän olla juomatta pullollista jallua että jää huomisellekin. Kippis!
Täällä on paljon eri mielipiteitä ja olet polarisoiva kirjoittaja mutta haluan toivottaa hyvää terveyttä ja pitkää ikää palstatoverille. Olisihan tämä foorumi köyhempi ilman sinua. Kippis!Ääliömäisen kuivan syksyn kunniaksi voin tömpsyttää. Kaikki JYP veikot ja @Hiki-Pena erikseen, luitteko mun toiveen? Tänään vielä laki antaa luvan ottaa sen tömpsyn, maanantaina taas sairaalaan. Hei me pantiin sarjakolmosta kuokkaan vieraissa. Joo, hienoa oli se, mutta mikä tässä oikeasti säväyttää, on peli millä se tehtiin. Valoa tunnelin päässä! nyt saa hyppiä! nyt pitää tömpsyttää!
Täällä on paljon eri mielipiteitä ja olet polarisoiva kirjoittaja mutta haluan toivottaa hyvää terveyttä ja pitkää ikää palstatoverille. Olisihan tämä foorumi köyhempi ilman sinua. Kippis!
Minä kestän kaiken. Lähinnä huvittuneena seuraan millaisen myrskyn saat parilla taikasanalla aikaan.Ei helvetti! jos tähän rakkaudella pistän, niin kestätkö? En minä polarisoi, vaan minua polarisoidaan kun ajatukseni ilmoille laitan. Mutta aina saa ja pitää, jos siltä tuntuu.
Meilläkin on ne pari kautta sitten sovitut oluet ottamati, kun ei ole itselle tullut etelään yli yön asiaa. Tsemppiä sinne ja eiköhän tässä vielä tuopillisille ja/ tai lasillisille mennä.Ääliömäisen kuivan syksyn kunniaksi voin tömpsyttää. Kaikki JYP veikot ja @Hiki-Pena erikseen, luitteko mun toiveen? Tänään vielä laki antaa luvan ottaa sen tömpsyn, maanantaina taas sairaalaan. Hei me pantiin sarjakolmosta kuokkaan vieraissa. Joo, hienoa oli se, mutta mikä tässä oikeasti säväyttää, on peli millä se tehtiin. Valoa tunnelin päässä! nyt saa hyppiä! nyt pitää tömpsyttää!
Meilläkin on ne pari kautta sitten sovitut oluet ottamati, kun ei ole itselle tullut etelään yli yön asiaa. Tsemppiä sinne ja eiköhän tässä vielä tuopillisille ja/ tai lasillisille mennä.
Infoa minullekin vaikka yvnä jos ei muuten kun etelässä olet niin liityn mielelläni seuraan. @JypFabu kanssa voitasiin jossain kohti ottaa myös, kun ilmeisesti pkseudulla tai ainakin lähellä vaikutatMeilläkin on ne pari kautta sitten sovitut oluet ottamati, kun ei ole itselle tullut etelään yli yön asiaa. Tsemppiä sinne ja eiköhän tässä vielä tuopillisille ja/ tai lasillisille mennä.
Infoa minullekin vaikka yvnä jos ei muuten kun etelässä olet niin liityn mielelläni seuraan. @JypFabu kanssa voitasiin jossain kohti ottaa myös, kun ilmeisesti pkseudulla tai ainakin lähellä vaikutat
Itsekin tähän liittyen haluan sanoa, että vaikka miten on otettu yhteen ja väännetty täällä asioista ja välillä on karannut itseltä vähän turhankin kärkkääksi. Niin terveys on aina numero yksi ja ihmisiä ollaan jokainen, joten toivotan kaikkea hyvää ja erityisesti kovaa taistelua sinne!Ääliömäisen kuivan syksyn kunniaksi voin tömpsyttää. Kaikki JYP veikot ja @Hiki-Pena erikseen, luitteko mun toiveen? Tänään vielä laki antaa luvan ottaa sen tömpsyn, maanantaina taas sairaalaan. Hei me pantiin sarjakolmosta kuokkaan vieraissa. Joo, hienoa oli se, mutta mikä tässä oikeasti säväyttää, on peli millä se tehtiin. Valoa tunnelin päässä! nyt saa hyppiä! nyt pitää tömpsyttää!
Voiton kunniaksi kävin tuhlaamassa rahaa ärrällä lonkero-päkin muodossa. Suolasen hintaista, 19e kuudesta lonkerosta. Oma vika, kun en hintaa katsonut ja tiskillä en suostunut enää perääntymään. Mut hei, JYP voitti.
Tämä. 50 markkaa olisi silti ollut kohtuullinen hinta.Silloin kun voitolle pitää ottaa, kannetaan vastuu hinnasta viis!