Hyvä peli Setäseltä, näitä lisää.
Jep, tämä pitäisi olla se normaali taso illasta toiseen. Silloin voidaan puhua Liigan top 6 joukkueen ykkösmaalivahdista. Pois lukien alun pienet hermoilut.
Hyvä peli Setäseltä, näitä lisää.
Ton pomputtelun kanssa kyllä mv-valmennuksen täytyy yrittää tehä jotain. Lukko puolustus ei ole kuten NHL-pakisto jossa toinen seisoo kokoajan sutimassa pomppuja pois.
Setäsen kanssa saa tosiaan puolustus olla tarkkana, kun irtokiekkoja tulee paljon ja maalivahti sähisee joka suuntaan. Minusta isoon kaukaloon sopii paremmin Vehasen koulukunnan rauhallisempi maalivahti, joka peittää ja liimaa laukaukset. Itse olen sitä mieltä, että Lehtisen kanssa Lukon puolustus pääsee helpommalla ja Lassin pelityyli sopii paremmin puolustajien vahvuuksiin.
Täällä oli kirjoitettu, että riittää kun maalivahti torjuu laukauksen ja puolustus hoitaa irtokiekot. Varmasti noin onkin esim. änärissä, mutta Lukolla tuo ei tule toimimaan. Toivottasti Lukon osaava mv-valmennus tekee ihmeitä ja Oskari alkaa liimaamaan enemmän laukauksia ja tyyli rauhoittuu.
Käytännössä veskari voi tiputtaa kiekkoja, mutta pitäisi myös itse huomata se ja olla ensimmäisenä liimaamassa. Mutta usein Setänen ei tiedä yhtään missä se kiekko on. Vastustajan hyökkääjät suorastaan vyöryvät maalille, kun näkevät veskarin olevan ihan pihalla.
Mutta hyvä peli eilen Oskulta ja parantaa koko ajan. Toivottavasti molemmat veskat parantavat koko ajan niin tilanne on mahtava.
Ei voi taaskaan Setäsen piikkiin laittaa, mutta fakta on se, että ei Setänen koppia ota. Oskari on kaukana Liigan ykkösvahdin tasosta, siitä ei pääse mihinkään.
Vaihtoehto ovat mielestäni nyt:
1. Lehtisestä tehdään selkeä ykkösmaalivahti, joka pelaa illasta toiseen.
2. Hankintaan "Stepanek", joka pelaa Lehtisen kanssa pelit esim 40/20 tyylillä. Setänen kovaa treeniä ja pelejä Mestiksessä.
150k kuulema Setäsen lappu. Olisi varmaan parempaakin saanut?
150k kuulema Setäsen lappu. Olisi varmaan parempaakin saanut?
Ei oo hinta eikä mikään
En tiedä mistä lapusta puhut, muttei Setäsen palkka ainakaan yhdestä kaudesta ole lähellekään moista summaa.