Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 769 193
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
10e/kk on se Telian boksi (24kk). 30e toimitusmaksu. Joukkuepassi 19,90e/kk.
Tai sitten hankkii tosiaan chromecast-palikan, jonka jälkeen ei kuukausittain tarvitse maksaa mistään muusta kuin sisällöstä, eli esimerkiksi tuon joukkuepassin hinta.

Perus chromecast maksaa 39€ ja ultra 79€. Ei ole kovin paha nakki, kun sitä voi muutenkin hyödyntää vaikka mihin.
 

Telia

Jäsen
Tai sitten hankkii tosiaan chromecast-palikan, jonka jälkeen ei kuukausittain tarvitse maksaa mistään muusta kuin sisällöstä, eli esimerkiksi tuon joukkuepassin hinta.

Perus chromecast maksaa 39€ ja ultra 79€. Ei ole kovin paha nakki, kun sitä voi muutenkin hyödyntää vaikka mihin.

Vaihtoehtoja tosiaan löytyy ja Chromecast on toki hyvä laite. Sen avulla saa omaan televisioon valtavan määrän aerilaisia sisältöjä ja sovelluksia toimimaan. Täältä löytyy Googlen oma listaus, missä sovelluksissa Chromecastia voi hyödyntää. Omaan silmään ainakin todella kattava valikoima :)

Niko / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen saanut keskustelun edetessä joitain kriittisiä kommentteja, kun totesin että kaikkia mahdollisia toiveita ei saada toteutettua heti kauden alkuun tai edes ensimmäisen kauden aikana.

Ethän sinä sentään ole saanut kuin pelkkää positiivista palautetta, mutta ruotsalaisen palkanmaksajasi kanssa on toki tilanne hieman eri.

Olisi muuten jännä tietää mihin perustuu 30e hintainen toimitusmaksu :D

Nämä on näitä, otetaan koska voidaan eikä todellakaan paskan vertaa perustu mihinkään todellisiin kuluihin.
--

Muista, Niko, pitää kesälomaakin. Ei kukaan viestintuojaa mistään syytä eikä varsinkaan ammu, vaikka katastrofin ainekset onkin olemassa. Omissa hommissani olen aika paljon mukana tuollaisten raporttien ja dokumenttien kirjoittamisessa miten asioiden pitäisi toimia.

Kattava selvitys, mutta enää puuttuu niiden asioiden tekeminen. Se ei aina tai no yleensä onnistu aluksi mietityssä aikataulussa. Tai siis koskaan.
 

Asplöven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaihtoehtoja tosiaan löytyy ja Chromecast on toki hyvä laite. Sen avulla saa omaan televisioon valtavan määrän aerilaisia sisältöjä ja sovelluksia toimimaan. Täältä löytyy Googlen oma listaus, missä sovelluksissa Chromecastia voi hyödyntää. Omaan silmään ainakin todella kattava valikoima :)

Niko / Telia

Valikoima on kyllä kattava, mutta kaikki niistä mitä katselen toimii TVn apeillakin ilman Chromecastia.
Joten kyllä se Chromecast tuli ostettua vain Liigaa varten.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Tuleeko appi Applen appstoreen vai jääkö liiga katsomatta ensi kaudella?
Älkää ny ryssikö tätä hommaa alkumetreillä
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Chromecast -haters porukan juttuja täällä lukenut pitkin kevättä. Näin ne asiat koetaan eri tavoin.

Mulla itselläni on lähes 10 vuotta vanha telkkari jossa ei ole ainuttakaan sisäänrakennuttua sovellusta koskaan ollutkaan. Kun hommasin Chromecastin niin tämä vanha telkkarini pelittää sen kanssa kuin unelma ja suoratoistotarjonta aukesi ikivanhaan telkkariini. Eli koen että mulla jäi tämä tv appi vaihe kokonaan välistä ja en osaa niiden perään parkua.

Vähän sama juttu kuin siinä että ei mulla ole ikinä ollut mp3-soitinta. Tällä hetkellä kuuntelen Spotifysta musaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Mun näkökulmasta ja mielestä Chromecast on uutta ja hyvää tekniikkaa/palvelua ja tv appit taas vanhenevaa ylimenokauden välivaihe.

Vähän sama kuin videonauhureissa 30 vuotta sitten. Beta-nauhurin ostaneet itkivät kuorossa kun tarjonta oli paljon suppeampaa kuin vhs:llä kunnes Beta leffat hävisivät hyllyistä kokonaan. Esimerkkejä vastaavasta kehityksestä on varmasti muitakin.

Edit. Vhs siirtyi dvd aikaan jne. Ei kukaan enää kaipaa videonauhureita. Ei siitä suurta porua syntynyt kun uutuusleffoja ei kaseteille enää julkaistu. Smart-tv konsepti on nyt hiukan samassa vaiheessa kuin dvd. Jengillä on dvd soittimia himassaan mutta uudet jutut menevät ohi oikealta ja vasemmalta.

@Telia pitäkää valittu linjanne. Älkää ainakaan hintoja nostako sillä perusteella että koodaatte softaa vanhoihin telkkareihin jotka kuitenkin menee pian vaihtoon kun 4k yleistyy.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun näkökulmasta ja mielestä Chromecast on uutta ja hyvää tekniikkaa/palvelua ja tv appit taas vanhenevaa ylimenokauden välivaihe.

Vähän sama kuin videonauhureissa 30 vuotta sitten. Beta-nauhurin ostaneet itkivät kuorossa kun tarjonta oli paljon suppeampaa kuin vhs:llä kunnes Beta leffat hävisivät hyllyistä kokonaan. Esimerkkejä vastaavasta kehityksestä on varmasti muitakin.

Tämä on juuri näin. Käykääpä joskus vaikka Afrikassa ja siellä luurimaksut laulaa ja kaikenmaailman kortit hyväksytään. Siellä oli ennen sitä käteisen kanssa sekoilua ja sitten odoteltiin vanhat tekniikat pois ja siirryttiin kärkipaikalle.

Suomen ongelma on aina ollut se, että pitää hankkia se joku täysin kelvoton juttu ensimmäisenä ja pitää siitä kiinni. Telkkariappseja ei kukaan käytä enää muutaman vuoden päästä, mutta nyt ne jotenkin pitäisi olla.

Telia ei voi luopua nykyjutuistaan, koska ne aikoinaan kalliilla kehiteltiin eikä kukaan edes tiedä mitä pitäisi tehdä niistä eroon päästäkseen.

Ai niin, ei tarvitse mennä Afrikkaan asti, kun Viro teki saman.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän sama kuin videonauhureissa 30 vuotta sitten. Beta-nauhurin ostaneet itkivät kuorossa kun tarjonta oli paljon suppeampaa kuin vhs:llä kunnes Beta leffat hävisivät hyllyistä kokonaan. Esimerkkejä vastaavasta kehityksestä on varmasti muitakin.
Tosiaan tuo Betamax vs. VHS on formaattisotana sieltä tunnetuimmasta päästä, mutta eipä tuollaisesta vastaavankaltaisesta mittelöstä ole edes 30 vuotta vierähtänyt kun HD DVD ja Blu-ray kamppailivat keskenään teräväpiirtosisällön tallentamisen ja toistamisen herruudesta. Tätä nykyä nettiyhteyksien nopeuksien ja peittoalueiden kasvaessa ollaan entistä enemmän siirrytty digitaalisen vuokraamisen ja tilausmallisen striimaamisen pariin tälläkin alueella.

Telia on aivan oikeilla jäljillä kun keskittävät tukensa ja sovelluskehityspanoksensa sellaisiin alustoihin, joilla on tulevaisuutta. Lähinnä moneen kertaan tässäkin ketjussa esiin nostettu siirtyminen HTML5-tekniikan pariin Silverlightista ja harkittu laajentuminen muille kohtuullisen laajasti käytössä oleville ja yhtenäisille alustoille kuten Android TV, PS4 ja Xbox One lienee sellaisia resurssien käytön kannalta järkeviä kehitysaskeleita tulevaisuuden varalle. Sovelluskehittäminen ja jatkuvan tuen tarjoaminen tietylle alustalle ei kuitenkaan ole mitään ilmaista puuhaa ja älytelevisioalustojen kirjo on jokseenkin laaja.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Mulla itselläni on lähes 10 vuotta vanha telkkari jossa ei ole ainuttakaan sisäänrakennuttua sovellusta koskaan ollutkaan. Kun hommasin Chromecastin niin tämä vanha telkkarini pelittää sen kanssa kuin unelma ja suoratoistotarjonta aukesi ikivanhaan telkkariini. Eli koen että mulla jäi tämä tv appi vaihe kokonaan välistä ja en osaa niiden perään parkua.

Mun näkökulmasta ja mielestä Chromecast on uutta ja hyvää tekniikkaa/palvelua ja tv appit taas vanhenevaa ylimenokauden välivaihe.

Hyvin jännä mielipide, ostin itse Chromecastin noin 6 vuotta sitten, luovuin siitä kolme vuotta sitten koska uusi älytelevisio poisti täysin sen tarpeen. Nyt Telia pakottaa ainoana palveluntarjoana kaivamaan sen takaisin kaapista käyttöön.

Suosittelen sijoittamaan uuteen televisioon ennen kuin täällä jaat totuuksia. Fakta on että tuo tv-app on miljoona kertaa helpompaa ja kätevämpää käyttäjälle. Siinä on ollut 4K tekniikka mahdollista jo vuosia ennen Chromecast Ultraa, ja Google tällä hetkellä panostaa esim. AndroidTV:n kehittämiseen todella paljon aikaa. Minun vuoden 2015 Sony saa edelleen päivityksiä viikoittain eri appeihin.

Ymmärrän, että ensi kaudeksi tätä ei keretä tekemään, mutta niin kuin olen jo sanonut, Telia varmasti tulee järkiinsä niin kuin tuli CMorekin. (tai se yrityskauppa voi jo ongelman ratkaista). Kyllähän tv-app on tulevaisuutta, Chromecast se yksi turha laite välissä.

Mutta innolla odotan ensi kautta, kiva nähdä miten homma lähtee pelittään. Varmasti ongelmia tulee alussa kuten tuli edeltäjälläkin, mutta toivottavasti Telialla on valmius reagoida ongelmiin nopeasti. Jospa sitten vuoden päästä tv-app rullaa 4K laadulla.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin jännä mielipide, ostin itse Chromecastin noin 6 vuotta sitten, luovuin siitä kolme vuotta sitten koska uusi älytelevisio poisti täysin sen tarpeen. Nyt Telia pakottaa ainoana palveluntarjoana kaivamaan sen takaisin kaapista käyttöön.

Suosittelen sijoittamaan uuteen televisioon ennen kuin täällä jaat totuuksia. Fakta on että tuo tv-app on miljoona kertaa helpompaa ja kätevämpää käyttäjälle. Siinä on ollut 4K tekniikka mahdollista jo vuosia ennen Chromecast Ultraa, ja Google tällä hetkellä panostaa esim. AndroidTV:n kehittämiseen todella paljon aikaa. Minun vuoden 2015 Sony saa edelleen päivityksiä viikoittain eri appeihin.

Ymmärrän, että ensi kaudeksi tätä ei keretä tekemään, mutta niin kuin olen jo sanonut, Telia varmasti tulee järkiinsä niin kuin tuli CMorekin. (tai se yrityskauppa voi jo ongelman ratkaista). Kyllähän tv-app on tulevaisuutta, Chromecast se yksi turha laite välissä.

Mutta innolla odotan ensi kautta, kiva nähdä miten homma lähtee pelittään. Varmasti ongelmia tulee alussa kuten tuli edeltäjälläkin, mutta toivottavasti Telialla on valmius reagoida ongelmiin nopeasti. Jospa sitten vuoden päästä tv-app rullaa 4K laadulla.
En minä totuuksia jakele, niitä jänniä mielipiteitä vain.

Kyllä se uusi telkkarikin ostoslistalle joskus lähivuosina menee, mutta seuraan kaikessa rauhassa mitä oikeasti tarvitsen ja mihin suuntaan kehitys menee. Mainitsemasi Android tv kiinnostaa kyllä. Onko se sitten kovasti eri juttu kuin Chromecast, viisaammat valaiskoon.

Muistaako porukka kun telkkareissa oli sisäänrakennettuja dvd-soittimia ja vhs-nauhureita? Kai niilläkin aikoinaan omat fanijoukkonsa oli.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvin jännä mielipide, ostin itse Chromecastin noin 6 vuotta sitten, luovuin siitä kolme vuotta sitten koska uusi älytelevisio poisti täysin sen tarpeen. Nyt Telia pakottaa ainoana palveluntarjoana kaivamaan sen takaisin kaapista käyttöön.
Hyvin jännää tosiaan sikäli, että Chromecast julkaistiin Yhdysvalloissa heinäkuussa 2013. Ja ainakin HBO Nordic taitaa olla samalla linjalla kuin Telia, eli ei ole Android TV sovellusta, ainakaan jokin aika sitten ei ollut.
Suosittelen sijoittamaan uuteen televisioon ennen kuin täällä jaat totuuksia. Fakta on että tuo tv-app on miljoona kertaa helpompaa ja kätevämpää käyttäjälle. Siinä on ollut 4K tekniikka mahdollista jo vuosia ennen Chromecast Ultraa, ja Google tällä hetkellä panostaa esim. AndroidTV:n kehittämiseen todella paljon aikaa. Minun vuoden 2015 Sony saa edelleen päivityksiä viikoittain eri appeihin.
Ensinnäkään tuo ei ole fakta, vaan mielipide, ja toiseksi se on ihan väärä ja tymä mielipide. Itse en ymmärrä, mitä yhtään kukaan tekee esim Android TV:llä ylipäätään, puhumattakaan muista smart-telkkareista. Ohjaustavat häviävät kaikki chromecastille; kaukosäädin (horror), liikeohjain (paskaa), ääni (mikä lisäarvo vs kännykkä). Kännykän kosketusnäyttö (tai tarvittaessa vaikka se ääniohjaus) on täysin ylivoimainen käyttöliittymä noihin verrattuna, ja se on jo kaikilla kädessä.
Jos esim @wild wild west hankkisi Android TV:n, huomaisi hän aika nopeasti, että ainoa todellinen etu versus vanha chromecast olisi se, että telkkari osaa itse vaihtaa inputin chromecastiin kun se alkaa näyttää kuvaa, ts Android TV:n sisäänrakennettu chromecast.
Sitten kun android tv:ssä toimii "automaattisesti" samat sovellukset kuin muissakin androideissa, ts kännyköissä ja tableteissa, hommassa on edes jotain järkeä. Ja siltikin chromecast on minusta nykyisillä ohjaustavoilla kätevämpi.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
@Telia Onko mahdollista yhden joukkueen passia tilata vanhalle Telia TV-käyttäjälle?

Kun painan Tilaa, ja sitten "Minulla on jo Telia TV" ja kirjaudu niin heittää suoraan tuohon mistä voi vaihtaa salasanan ja sähköpostiin mennä.. (Kuva on tuosta mihin se menee).
 

Liitteet

  • kuva.PNG
    kuva.PNG
    45,7 KB · kertaa luettu: 389

Telia

Jäsen
@Telia Onko mahdollista yhden joukkueen passia tilata vanhalle Telia TV-käyttäjälle?

Kun painan Tilaa, ja sitten "Minulla on jo Telia TV" ja kirjaudu niin heittää suoraan tuohon mistä voi vaihtaa salasanan ja sähköpostiin mennä.. (Kuva on tuosta mihin se menee).

Onnistuu toki. Nyt en ole ihan varma, että millä tavoin yrität kirjautua telia.fi sivuille sisään. Kirjailen tähän nyt ohjeistukset, miten homma hoituu hepoimmin :)

Minulla on jo Telian TV-palvelu
1. Kirjaudu telia.fi:hin (nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella)
2. Valitse Liittymäni ja palveluni -> Telia TV
3. Valitse Kanavapaketit ja laita täppä kohtaan Saatavilla
4. Klikkaa Urheilu-kategoriaa ja valitse haluamasi passi
5. Avautuvalla sivulla hyväksy ehdot ja lähetä tilaus. Saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Kirjautuminen telia.fi sivuille on tärkeä tehdä juuri nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella, koska silloin näet ainakin kaikki sinulla olevat tuotteet/palvelut. Mikäli käytössä on Telia TV -digiboksi ja lisänä Telia TV -sovellus, niin kannattaa ensin tilata passi digiboksille ja sen jälkeen sen saman saa lisättyä maksutta myös sovellukseen, jolloin voit katsella usealla laitteella.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Ethän sinä sentään ole saanut kuin pelkkää positiivista palautetta, mutta ruotsalaisen palkanmaksajasi kanssa on toki tilanne hieman eri.

Muista, Niko, pitää kesälomaakin. Ei kukaan viestintuojaa mistään syytä eikä varsinkaan ammu, vaikka katastrofin ainekset onkin olemassa. Omissa hommissani olen aika paljon mukana tuollaisten raporttien ja dokumenttien kirjoittamisessa miten asioiden pitäisi toimia.

Kattava selvitys, mutta enää puuttuu niiden asioiden tekeminen. Se ei aina tai no yleensä onnistu aluksi mietityssä aikataulussa. Tai siis koskaan.

Täältä meidän vinkkelistä katseltuna ei ole minkäänlaisia katastrofin aineksia olemassa, vaan kauden alkua odotellaan innostuneena. Meillä on kuitenkin tehty valmisteluja jo pitkään ja asiat etenee suunnitelmien mukaisesti.

Tämä sinun kesäloma viittaus on itseasiassa melko ajankohtainen. Olen nimittäin laittamassa uimahousut jalkaan ja hyppäämässä riippukeinuun heti heinäkuun alussa. Ihan sopiva ajankohta lomailla neljä viikkoa ja sitten pääsee taas kuvioihin mukaan juuri ennen Pitsiturnausta ja preseasonin starttia. Tämä meidän käyttäjätili ei kuitenkaan hiljene, kun kollega tulee tänne tarinoimaan teidän kanssa :)

Niko / Telia
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onnistuu toki. Nyt en ole ihan varma, että millä tavoin yrität kirjautua telia.fi sivuille sisään. Kirjailen tähän nyt ohjeistukset, miten homma hoituu hepoimmin :)

Minulla on jo Telian TV-palvelu
1. Kirjaudu telia.fi:hin (nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella)
2. Valitse Liittymäni ja palveluni -> Telia TV
3. Valitse Kanavapaketit ja laita täppä kohtaan Saatavilla
4. Klikkaa Urheilu-kategoriaa ja valitse haluamasi passi
5. Avautuvalla sivulla hyväksy ehdot ja lähetä tilaus. Saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Kirjautuminen telia.fi sivuille on tärkeä tehdä juuri nettipankkitunnistautumisella tai mobiilivarmenteella, koska silloin näet ainakin kaikki sinulla olevat tuotteet/palvelut. Mikäli käytössä on Telia TV -digiboksi ja lisänä Telia TV -sovellus, niin kannattaa ensin tilata passi digiboksille ja sen jälkeen sen saman saa lisättyä maksutta myös sovellukseen, jolloin voit katsella usealla laitteella.

Niko / Telia
Ahaa, siitähän se johtuikin, kun kirjauduin pelkästään sähköpostilla.. Kiitoksia avusta :)
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliko jo tietoa, koska All Star passi tulee myyntiin? Onko kaikkien Liiga-joukkuiden kausikortin omistajilla tuohon pakettiin tarjoushinta?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokseenkin huvittavaa itkua Chomecastin käytöstä sun muusta. Toki erikseen on sitten tämä "vanha kansa", jonka osalta ymmärtää ettei Chromecastien yms käyttö välttämättä ole ihan tostanoin-juttu. Niin ja sitten on tietenkin se käyttäjäryhmä, jonka mielestä kaikenmaailman peilaukset ja boksit on ihan pyllystä ihan vaan periaatteen vuoksi. Kaikki mulle heti! Paljonhan nämä mielipiteet perustuu ihan suoraan omiin käyttökokemuksiin, mieltymyksiin, tekniseen tietämykseen ja vastaavaan.

Mitä tulee tuohon televisioiden omiin Appeihin, niin monien mielestähän ne varmasti on nimenomaan helpoimmat ja kätevimmät. Asia saattaa just sun mielestä olla noin, mutta mietitäänpä hieman pidemmälle. Ensinnäkin, ainakin vielä joku aika sitten Samsung taisi olla ainut valmistaja jonka televisioihin löytyi/löytyy kaikki (suomalaisten) suosituimmat applikaatiot: Netflix, Viaplay, HBO, Katsomo, Ruutu, YLE Areena... Toisekseen, otetaan esimerkiksi Viaplay joka on varmasti suosittu lätkää (NHL/KHL) seuraavien keskuudessa. Viaplayn applikaatio Samsungin töllöttimessä on urheilun osalta täysin turha, ellet sitten nauti 25fps:n tuomasta "elämyksestä". Luurin kautta peilaus Chromecastiin ja ongelma on poissa (lue: 50fps > 25fps).

Vähänkään uudemmissa / paremmissa telkkareissa on myös mahdollisuus peilata vaikkapa luurista streami suoraan televisioon itseensä, jolloin ei tarvita edes tuota Chromecastia väliin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.

Tuotteista valittavissa seuraavat:
ALL STARS -PASSI
Passi sisältää kaikkien SM-liigan pelien lisäksi myös NHL:n ja KHL:n tärkeimmät ottelut eli Viasat Jääkiekko HD –kanavan. Hinta on 34,90 e/kk toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, tai 29,90 e/kk määräaikaisella vuoden sopimuksella. Myynti alkaa kesän aikana.
Näkyykö KHL:stä kaikki Jokereiden ottelut? @Telia
 

Telia

Jäsen
Ahaa, siitähän se johtuikin, kun kirjauduin pelkästään sähköpostilla.. Kiitoksia avusta :)

Jes, hieno juttu! Se on tosiaan tuon kirjautumiskuvion haaste, että sinne pääsee sisälle niin monilla eri tavoilla ja eri tunnuksilla voi tehdä erilaisia asioita. Hyvä että tämäkin aihe nousi keskusteluun, niin jää tuo ohjeistus myös muiden nähtäville :)

Oliko jo tietoa, koska All Star passi tulee myyntiin? Onko kaikkien Liiga-joukkuiden kausikortin omistajilla tuohon pakettiin tarjoushinta?

All Stars -passi tulee myyntiin heinäkuun puolella, eli ei mene enää pitkään (hihkaistaan myös tänne, kun myynti starttaa). Kaikille on tarjolla samat tarjoukset tuosta paketista ja myös ennakkoon Joukkuepassin tai Liiga-passin tilanneet voivat päivittää All Stars -passiin. Passin tuleva hinta on 34,90 €/kk toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella tai 29,90 €/kk määräaikaisella vuoden sopimuksella. Kannattaa myös huomioida, että joidenkin joukkueiden kausarin ostaneet saa tämän All Stars -passin vieläkin edullisemmin. Joukkueet näistä varmasti tiedottaneet/tiedottaa kausareiden ostaneita ja lisätietoja varmasti joukkueiden sivuilla tai heiltä voi myös erikseen kysellä.

Telian sivuilta löytyvät infot All Stars -passista

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Näkyykö KHL:stä kaikki Jokereiden ottelut? @Telia

Tästä keskusteltiinkin itseasiassa silloin kun tämä All Stars -passi alunperin julkaistiin. Viasatin Hemmo kävi silloin avaamassa kuviota tarkemmin, joten lainataan tähän vastausta suoraan.

Vahvistetaan, että Jokereiden KHL-ottelut tulevat Viasat Jääkiekko -kanavalta. Myös pääsääntöisesti aina kun viikonloppuisin meidän aikaamme alkuillasta pelataan NHL:ää tulee kyseiseltä kanavalta NHL-ottelu ja pääsääntöisesti jos NHL-otteluun tarjotaan suomenkielinen selostus ja / tai matsia ennen on suomalainen studiomme tulee NHL-ottelu studioineen päivineen Viasat Jääkiekko -kanavalta.

- Hemmo

Niko / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jos omistaa läppärin, niin miksei voisi vaan siirtää koneelta kuvaa telkkariin hdmi-kaapelin avulla? Ei voi olla niin vaikeeta.
Tuota useamman vuoden harrastaneena aila v-mäistä. Ensinäkin että saat äänet töimimaan. Sitten jos streami pätkii tai katkeilee tai pitää säätää muuta. Mutta isoin juttu se, jos haluat vaihtaa peliä/kanavaa. Aina pitää lähteä katsomaan sinne TVn luo että missä mättää.
Chromecastilla sama onnistuu sohvalta luuria/tablettia käyttäen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös