Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 786 756
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kekkos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tällaisesta tilanteesta ei ole tiedossa laajempaa vikatilannetta. Mikäli olet vasta nyt tänään ottanut palvelun käyttöön ja kanavat lähtenyt toimimaan, niin suosittelen testaamaan huomenna tunnusten luomista telia.fi sivuille nettipankkitunnistautumisen tai mobiilivarmenteen avulla. Mikäli ei onnistu vieläkään, niin sitten kannattaa jättää ilmoitus meidän häiriöilmoituksiin, niin voivat tsekata tilanteen kuntoon. Hyvä saada tunnukset toimimaan, niin pääsee hallinnoimaan kanavia myöhemmin itse ja lisäksi voi ottaa Minun Telia -sovelluksen käyttöön, jossa myös palveluiden hallinta onnistuu.

Niko / Telia
Ok kiitoksia jälleen! Jokseenkin hupaisaa että tunnut olevan ainoa henkilö koko kioskissa jolta saa vastauksen kysymyksiin ja vieläpä suhteellisen nopeasti. Aspa ei tällaisesta viiveestä/häiriöilmoituksen teosta kertonut mitään. Kehitysehdotuksena tuo viive kannattaisi lisätä johonkin FAQ listaukseen, kuin myös tunnusten luonnin mahdottomuus yöaikaan (peli jäi perkele näkemättä) ja 24/7 chat olisi todella mukava oikeasti tavoittaa näissä ongelmatapauksissa.
 

Telia

Jäsen
Ok kiitoksia jälleen! Jokseenkin hupaisaa että tunnut olevan ainoa henkilö koko kioskissa jolta saa vastauksen kysymyksiin ja vieläpä suhteellisen nopeasti. Aspa ei tällaisesta viiveestä/häiriöilmoituksen teosta kertonut mitään. Kehitysehdotuksena tuo viive kannattaisi lisätä johonkin FAQ listaukseen, kuin myös tunnusten luonnin mahdottomuus yöaikaan (peli jäi perkele näkemättä) ja 24/7 chat olisi todella mukava oikeasti tavoittaa näissä ongelmatapauksissa.

Käytännössä siinä ei yleensä viivettä olekaan, joten siksi sitä ei lue missään. Tässä on kuitenkin vuosien aikana joitain satunnaisia tapauksia tullut vastaan, että tällaista on esiintynyt ja siitä syystä heitin tällaisen veikkauksen ilman tarkempaa tutkimista. Varmistin myös meidän häiriöilmoituksista, että tällaisesta ei ole nyt tullut vikareita. Toivottavasti onnistuu huomenna tunnusten luonti, mutta jos ei niin sitten ilmoitus tuon lomakkeen kautta ja saadaan tutkittua tilanne.

Laitan tuon palautteen Telia TV -tunnusten luomisesta eteenpäin, niin katsotaan mitä sille asialle voidaan tehdä :)

Niko / Telia
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt näyttäisi olevan ruudunpäivitys ja kuvanlaatu ihan kohdillaan. Tästä kun saisi vielä kuvanlaatua napsun tai pari ylemmäs ensi kauteen mennessä niin ei luulisi olevan kenelläkään mitään valittamista ainakaan näiltä osin.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Piti kuitenkin ensin Telian lähteä sittä että asiakkaan laitteistossa ja nettiyhteyksissä on vika eikä heidän palvelussaan. Kun vähän tarkasteltiin niin alkoikin vika löytymään omasta päästä. Saman toki muistan Nelosenkin Liiga-taipaleen alkuaikoina.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Piti kuitenkin ensin Telian lähteä sittä että asiakkaan laitteistossa ja nettiyhteyksissä on vika eikä heidän palvelussaan. Kun vähän tarkasteltiin niin alkoikin vika löytymään omasta päästä. Saman toki muistan Nelosenkin Liiga-taipaleen alkuaikoina.
Luulisin että noin 99% vikatapauksissa syy on käyttäjän päässä (kirjaimellisesti) tai hänen laitteissaan. Siksi tuo on varmaan (toki vähän kohteliaamin ilmaistuna) lähtökohta, eli klassinen have you tried turning it....
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tiedotus koskien Viasat Jääkiekko HD kanavaa Telia TV -sovelluksessa

Kiitokset hyvistä ja täsmällisistä palautteista, joita kirjoititte tähän aiheeseen liittyen. Meidän tekniikan ihmiset tarttui tähän jo eilen ja tutkivat tilannetta tarkemmin. Nyt on tämän aamupäivän aikana tehty teknisiä muutoksia tuohon kanavaan Telia TV -sovelluksen osalta, joten tilanne pitäisi olla paretmpi. Kiekon liike näkyy nyt sujuvammin ja muutenkin katselukokemus pitäisi olla parempi. Tässä juuri vilkuilen tuota kanavalta tulevaa KHL peliä ja ainakin omaan silmään vaikuttaa paremmalta. Tällä tehdyllä muutoksella on vaikutusta myös Chromecastin kautta katsottuna.

Laittakaa toki kommentteja, että mitä olette mieltä tämän hetken tilanteesta?

Niko / Telia

Nyt vaikuttaa selvästi paremmalta, tätä pystyy jo katsomaan! Kiitokset melko nopeasta reagoinnista, vaikka palautetta saikin antaa useampaan kertaan.
 

Telia

Jäsen
Piti kuitenkin ensin Telian lähteä sittä että asiakkaan laitteistossa ja nettiyhteyksissä on vika eikä heidän palvelussaan. Kun vähän tarkasteltiin niin alkoikin vika löytymään omasta päästä. Saman toki muistan Nelosenkin Liiga-taipaleen alkuaikoina.

Nuo käytännön vinkit on toki edelleen ihan relevantteja, mikäli haasteita ilmenee. Etenkin tuo 50Hz tila on sellainen aihe, jota varmasti täytyy pitää pinnalla vielä paljon, kun porukka ottaa näitä Chromecast systeemejä käyttöön. Kanavalla ei ollut varsinaisesti vikaa, vaan siellä on enemmänkin optimoitu palveluun tulevaa striimiä, jolloin saatu palautteiden mukaisia haasteita parannettua. Mielellään otetaan jatkossakin palautteita vastaan ja näin ne asiat kehittyy, kun yhdessä asioista keskustellaan.

Ensi kaudella Liigan alkaessa kuunnellaan herkällä korvalla palautteita ja tarvittaessa pyritään tekemään nopeitakin muutoksia. Faneille ja katsojille näitä hommia kuitenkin tehdään :)

Niko / Telia
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Piti kuitenkin ensin Telian lähteä sittä että asiakkaan laitteistossa ja nettiyhteyksissä on vika eikä heidän palvelussaan. Kun vähän tarkasteltiin niin alkoikin vika löytymään omasta päästä. Saman toki muistan Nelosenkin Liiga-taipaleen alkuaikoina.
Hehe. Aika lälläslää meininkiä.

Toki ensin sanotaan, että katso että itsellä toimii. Sittee kun moni samaa sanoi katsottiin kuseeko omassa päässä. Ja aika nopeasti siihen reagoitiin.

Täytyy muistaa, että Telia vastaa Liigasta vasta ensi syksynä ja tämä ilmainen kanava on vain bonus jo aikaisin tilanneita kohtaan. Toki. Jos ja kun on ongelmia ollut niin siihen pitää puuttua. Ja näin myös tehtiin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Luulisin että noin 99% vikatapauksissa syy on käyttäjän päässä (kirjaimellisesti) tai hänen laitteissaan. Siksi tuo on varmaan (toki vähän kohteliaamin ilmaistuna) lähtökohta, eli klassinen have you tried turning it....
Veikkaisin tosin että jos otetaan otosryhmäksi tämän palstan käyttäjät, niin tuo 99% ei pidä enää lähellekkään paikkaansa. Ainakin itse kuvittelen että palstalla on keskimäärin enemmän teknologiaan perehtyneitä kuin vaikka kansassa keskimäärin. Enkä tarkoita enempää perehtyneitä nörttimäisellä tavalla, vaan niitä ketkä osaavat tehdä tietokoneella hieman enemmän kuin käynnistää pasianssin. Eli sinänsä tuo on ehkä hieman kyseenalainen lähtötilanne, siis että oletetaan heti käyttäjän päässä on vika.

@Telia tuohon ensimmäisen sivun postaukseen voisi kyllä korjata sen että välttämättä ei onnistu katsominen samalla tavalla tietokoneella kuin ennen. Ettei ole harhaanjohtavaa mainontaa.
 

Wire

Jäsen
Piti kuitenkin ensin Telian lähteä sittä että asiakkaan laitteistossa ja nettiyhteyksissä on vika eikä heidän palvelussaan. Kun vähän tarkasteltiin niin alkoikin vika löytymään omasta päästä. Saman toki muistan Nelosenkin Liiga-taipaleen alkuaikoina.

Nelosen aikakauden alussa koelähetykset ja kauden alun kuvanlaatu oli ihan timanttia. Sitten kun pienijengi valitti isoon ääneen niin laatu laski tasaisesti niin kauan kunnes huuto loppui. Pää syynä lienee Windows, Flash versio ja/tai ihmisten heikko latenssiset yhteydet.

Kannattaa rakentaa nettisivukone joka mittaa käyttäjän yhteyden laatua Telian palvelua vasten.
 
Viimeksi muokattu:

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
@Telia, Onkohan tuohon tilausprosessiin kaavailtu muutoksia? Nykyinen systeemi vissiin menee jotenkin siten, että ensin pitää tilata palvelu, seuraavana päivänä voi luoda tunnukset ja sen jälkeen onnistuu katselu tms? Nettistriimauspalvelun ostaminen pitäisi onnistua kaavalla:

  • Rekisteröidy käyttäjäksi -> täytä korttitiedot -> Tilaa ja palvelu on heti käytettävissä.
Ymmärrän, että Telian tilausprosessi on tehty liittymien yms. hankintaa varten, mutta tämänkaltaiseen suoratoistopalvelun tilaamiseen tuo teidän systeemi ei toimi.
 

Telia

Jäsen
@Telia, Onkohan tuohon tilausprosessiin kaavailtu muutoksia? Nykyinen systeemi vissiin menee jotenkin siten, että ensin pitää tilata palvelu, seuraavana päivänä voi luoda tunnukset ja sen jälkeen onnistuu katselu tms? Nettistriimauspalvelun ostaminen pitäisi onnistua kaavalla:

  • Rekisteröidy käyttäjäksi -> täytä korttitiedot -> Tilaa ja palvelu on heti käytettävissä.
Ymmärrän, että Telian tilausprosessi on tehty liittymien yms. hankintaa varten, mutta tämänkaltaiseen suoratoistopalvelun tilaamiseen tuo teidän systeemi ei toimi.

Kyllä meillä on halu kehittää systeemejä eteenpäin ja näitä erilaisia maksuvaihtoehtojakin tutkitaan. Nyt on lähdetty liikenteeseen meidän perinteisellä tilausprosessilla ja maksutavoilla.

Tilausprosessi menee näin:
1. Mene telia.fi verkkokauppaan ja tilaa Telia TV + haluamasi kanavapaketit
2. Hetken päästä saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, jonka jälkeen muutaman minuutin päästä toisen mailin, jossa linkki tunnusten luomiseen
3. Valitse itsellesi sopiva käyttäjätunnus ja salasana
4. Katsele ohjelmia tietokoneella, tabletilla, älypuhelimella tai "castaa" kuva telkkariin

Käytännössä tähän menee aikaa muutama minuutti ja onnistuu hoitaa myös puhelimella. Jos ja kun haluat hallinnoida omia liittymiä tai kanavapaketteja, niin sitten pitää luoda erikseen Teliatunnus telia.fi sivulle. Tämä siitä syystä että yhdellä asiakkaalla voisi olla useita tunnuksia Telia TV -palveluun tai monia liittymiä, niin hallinnointi onnistuu helposti yhden tunnuksen kautta.

Niko / Telia
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Telia, Onkohan tuohon tilausprosessiin kaavailtu muutoksia? Nykyinen systeemi vissiin menee jotenkin siten, että ensin pitää tilata palvelu, seuraavana päivänä voi luoda tunnukset ja sen jälkeen onnistuu katselu tms? Nettistriimauspalvelun ostaminen pitäisi onnistua kaavalla:
  • Rekisteröidy käyttäjäksi -> täytä korttitiedot -> Tilaa ja palvelu on heti käytettävissä.
Ymmärrän, että Telian tilausprosessi on tehty liittymien yms. hankintaa varten, mutta tämänkaltaiseen suoratoistopalvelun tilaamiseen tuo teidän systeemi ei toimi.
Ihan hetihän tällaisia muutoksia ei saada aikaiseksi, mutta toivottavasti Telia todellakin on asiaan muutosta työstämässä. Syksyyn on vielä aikaa, mutta se aika loppuu kesken, jos nyt ei herätä. Tätä on siis hyvä nostaa esille ja toivoisin, että Telia myös vastaa asian olevan työn alla.

Luottokorttimaksu ilman mitään vahvaa tunnistautumista (esim. verkkopankin avulla) on se mitä tässä eniten kaivataan.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ihan hetihän tällaisia muutoksia ei saada aikaiseksi, mutta toivottavasti Telia todellakin on asiaan muutosta työstämässä. Syksyyn on vielä aikaa, mutta se aika loppuu kesken, jos nyt ei herätä. Tätä on siis hyvä nostaa esille ja toivoisin, että Telia myös vastaa asian olevan työn alla.
Myös se HTML5-pohjainen selainratkaisu olisi tervetullut. Päästäisiin eroon turhista lisäkikkareista, playeri olisi kevyempi koneelle ja saisi helposti toimimaan kaikissa käyttöjärjestelmissä. Niissä halpisläppäreissähän tuo keveyden tärkeys korostuu jo windowsin puolella. Yksi vaihtoehtoinen tapa olisi laittaa beta.teliatv nettisivu-käyttöön ja ajaa siellä html5-pohjaisella tuota ensi kauden (eli vanha kikkare toimisi myös). Kunnes se otetaan käyttöön kokonaan.

edit. Enkä usko että beta-versiota ei saataisi toimivaksi kauden alkuun mennessä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myös se HTML5-pohjainen selainratkaisu olisi tervetullut. Päästäisiin eroon turhista lisäkikkareista, playeri olisi kevyempi koneelle ja saisi helposti toimimaan kaikissa käyttöjärjestelmissä. Niissä halpisläppäreissähän tuo keveyden tärkeys korostuu jo windowsin puolella. Yksi vaihtoehtoinen tapa olisi laittaa beta.teliatv nettisivu-käyttöön ja ajaa siellä html5-pohjaisella tuota ensi kauden (eli vanha kikkare toimisi myös). Kunnes se otetaan käyttöön kokonaan.

edit. Enkä usko että beta-versiota ei saataisi toimivaksi kauden alkuun mennessä.
Varmasti saataisiin beta syksyyn mennessä, jos siihen tarpeeksi panostetaan. Ja täysin samaa mieltä olen siitä, että olisi syytä panostaa.
 

Telia

Jäsen
Hyvää keskustelua kaverit :)

Muutama sana kehityksestä. Se on täysin selvä asia, että me halutaan kehittää Liigan tv-tuotetta, meidän tv-palveluja ja kaikkia muitakin palveluja jatkuvasti eteenpäin. Liigan osalta ollaan päästy tosi hyvin vauhtiin, niinkuin tämäkin ketju osoittaa, että porukassa on voimaa. Tällä hetkellä viestejä on jo yli 1500 ja tässä joukossa on valtavasti hyviä ideoita ja ajatuksia. Se on kuitenkin selvää, että kaikkia näitä toiveita ei saada mitenkään rakennettua heti kauden alkuun, vaan jotkut asiat vaativat pidempää työstöä. Telia ja Liiga on tehnyt pitkän 6 vuoden pahvin, joka mahdollistaa asioiden pitkäjänteisen kehittämisen. Tavoite on, että kokoajan kehitetään asioita ja nimenomaan yhdessä fanien kanssa. Mennään eteenpäin! :) (niinkuin se kuuluisa lausahdus kuuluu)

Tämä ei ole Telian show, vaan jääkiekon, joukkueiden, pelaajien ja fanien show. Halutaan olla juuri siitä syystä täällä keskusteluissa aktiivisesti mukana, kuunnella sosiaalisesta mediasta palautteita ja ideoida yhdessä katsojien kanssa näitä asioita. Tässä on jo tehty kuitenkin monia asioita fanien toiveiden mukaisesti, eli esimerkiksi kanavapaketteihin mahdollisuus valita kaikki pelit tai vain oman joukkueen kaikki pelit. Lisäksi kuvauskalusto uusitaan ja mikitykset laitetaan priimaan kuntoon, koska sitä on toivottu. Viimeisimpänä reagointina tämä Viasat Jääkiekko HD kanavan optimointi, johon saatiin teiltä jälleen hienoja konkreettisia palautteita.

Tämä minunkin tarinointi on toki vain tekstiä, mutta toivottavasti se uudenlainen tekeminen ja halu kehittyä näkyisi näiden tekojen kautta konkreettisesti. Meillä on myös halu tehdä nopeitakin muutoksia jopa kauden aikana, mikäli joitakin tiettyjä uudistuksia kaivataan ja muutokset on tehtävissä näppärästi. Jatketaan siis aktiivista keskustelua!

Niko / Telia
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Missä voisi olla vika???? Tilasin tuon joukkuepassin, testailin sitten katsoa Chromelta Telia TV:stä noita NHL viasat lähetyksiä, toimii hetken ja siten menee jumiin... ? (Kotitietokone, 250M kuitunetti, ei pitäis kiukaasta jäädä kiinni)

Ei oikein herätä lupauksia. Muutenkin todella riisutun oloinen sivusto ja missä muut kanavat? Siis kirjautumisen jälkeen häviää kaikki yleiskanavat jotka muutoin ovat etusivulla näkyvillä?? En tajua, sekava sivusto yksinkertaisuudestaan huolimatta.

Onko vielä täysi raakile?? Jos on ihmettelen miten sellaista tarjotaan jo asiakkaille..
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Samaa vikaa kuin yllä. Käytössä Appletv jossa Telian tv softa. Aiemmin kuva oli aivan onneton, nyt kuva on sinänsä hyvä mutta se katkeaa n 10sek välein muutamaksi sekunniksi. Eli oikeastaan vielä huonompi kuin ennen koska kuva on pysähdyksissä vähän väliä. Ihan pian alkaa vituttaa.

Odottelen muuten vieläkin sitä edellispäiväistä soittoa Telian teknisestä tuesta. Tiedän, tää on ehkä väärä paikka siitä kiukutella mut menköön tässä samalla.
 

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Koosteissa saisi ottaa mallia suoraan NHL:stä eli mukaan saisi ottaa myös jonkun verran muitakin tilanteita kuin pelkät maalit myös jotkut alku pohjustukset kelpaisivat. Loppuun voisi lisätä myös nämä aina niin paljon kohua herättävät lehdistötilaisuudet, kun nekin ilmeisesti kuvataan? Näin ollen videoiden pituuksiksi tulis n. 8-10min.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koosteissa saisi ottaa mallia suoraan NHL:stä eli mukaan saisi ottaa myös jonkun verran muitakin tilanteita kuin pelkät maalit myös jotkut alku pohjustukset kelpaisivat. Loppuun voisi lisätä myös nämä aina niin paljon kohua herättävät lehdistötilaisuudet, kun nekin ilmeisesti kuvataan? Näin ollen videoiden pituuksiksi tulis n. 8-10min.
Ja uusinnat/hidastukset pitää alkaa riittävän "kaukaa". Koskee myös itse peliä, ei vain koosteita. Olen tästä aikaisemminkin urputtanut (peli johon viitataan oli 14.10.):
.
-PIDEMMÄT UUSINNAT/HIDASTUKSET MAALEISTA! Ruudulla tämä on ollut monta vuotta ihan vitsi, epäilen että sisäpiirivitsi. Esimerkiksi viime Saipa-Lukko-pelissä pelin ainoa maali syntyi kun Lukon maalivahti heitti huonon kiekon ränniin, Saipa katkaisi viivalla ja toimitti kiekon maalin eteen pelaajalle joka täppäsi maalin. Yhdessäkään pelissä tai koosteessa näytetyssä hidastuksessa/uusinnassa ei näy edes tuo maalivahdin purku, puhumattakaan siitä kuka kiekon ränniin heittää ja miksi. Usein ei ole kovinkaan mielenkiintoista se hetki kun laukaus lähtee tai kiekko ylittää viivan, vaan edeltävät tapahtumat. NHL:stä voi ottaa tähän mallia. Tämän hoitaminen kunnolla ei edes maksa mitään.
 

Telia

Jäsen
Samaa vikaa kuin yllä. Käytössä Appletv jossa Telian tv softa. Aiemmin kuva oli aivan onneton, nyt kuva on sinänsä hyvä mutta se katkeaa n 10sek välein muutamaksi sekunniksi. Eli oikeastaan vielä huonompi kuin ennen koska kuva on pysähdyksissä vähän väliä. Ihan pian alkaa vituttaa.

Odottelen muuten vieläkin sitä edellispäiväistä soittoa Telian teknisestä tuesta. Tiedän, tää on ehkä väärä paikka siitä kiukutella mut menköön tässä samalla.

Onkohan sinulle jo soiteltu meidän teknisestä tuesta?

Tähän kuitenkin sellainen vinkki, että ensiksi kannattaisi kokeilla tehdasasetusten palautus tuolle Apple TV -laitteelle ja katsoa että siinä on kaikki päivitykset ajantasalla. Tässä vielä Applen ohjeistus, kuinka tuo tapahtuu Apple TV:n oletusasetusten palauttaminen - Apple-tuki

Itsellä on ihan samanlainen kombo käytössä ja tuossa taustalla pyöri juuri uusintana yön Nashville - Winnipeg ilman ongelmia. Toivottavasti tuo sinunkin ongelmatilanne saadaan pian kuntoon, niin pääset nauttimaan änärin pleijarit päätyyn saakka.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Koosteissa saisi ottaa mallia suoraan NHL:stä eli mukaan saisi ottaa myös jonkun verran muitakin tilanteita kuin pelkät maalit myös jotkut alku pohjustukset kelpaisivat. Loppuun voisi lisätä myös nämä aina niin paljon kohua herättävät lehdistötilaisuudet, kun nekin ilmeisesti kuvataan? Näin ollen videoiden pituuksiksi tulis n. 8-10min.

Tämä on kyllä hyvä esimerkki. Itsekin tykännyt katsella NHL koosteita, kun sopivan kompakti video josta saa kuitenkin hyvän käsityksen pelin tapahtumista. Näitä sisältöasioita pohditaan parhaillaan, kun samalla sovitaan selostjia ja studion porukkaa yms. Lehdistötilaisuuksista ei ole vielä varmuutta,mutta näitä tosiaan paljon toivottiin. Jossain vaiheessa täälläkin ketjussa käytiin hyvää pohdintaa, että jos nämä lehdistötilaisuudet saataisiin vakioksi, niin millainen se sisältö pitäisi olla ja sieltähän tuli loistavia ajatuksiia silloin.

Niko / Telia
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kyllähän minuakin kiinnostaisi se älytvsovellus helppokäyttöisyyden takia, niin paljon huonoja kokemuksia näistä muista virityksistä kertynyt. Kyllähän sen nykyaikaa pitäisi kuitenkin olla.

Talouteen tulee DNA.n kaapeli, jonka kautta tähän saakka on ongelmitta tullut lähetyksiä katseltua. Sen peilatun nettistriimin orwatever kanssa ei millään jaksaisi alkaa säätämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös