Lueskelin ehdotuksia melko paljon ja hyviä on runsaasti. Taatusti hurjimmat päiväunet jäävät toteutumatta, koska tuote pitäisi myydä kuitenkin sopuhintaan.
Oma pointtini, jota itse vuorotyöläisenä ja muutenkin hektisessä elämässä ajoittain kaipaisin: Toivoisin palveluun nopean ja luotettavan streamin, jossa ottelun katsomisen voisi aloittaa alusta hiemankin reaaliajasta jäljessä. Ja tietysti niin, ettei palveluntarjoajan sivuilta irtoa minkääntasoista infoa siitä, mitä reaaliajassa tapahtuu. ;)
Ruudun nykyisessä nettikatsomisessa välillä menee pelin jälkeen monta tuntia ennen kuin ottelu on katsottavissa jälkikäteen. Itse asiassa on jopa joskus käynyt niin, ettei vanhaa ottelutallennetta ole ollut katsottavissa laisinkaan.
Tämä toiminto ei nyt vaadi mitään rakettitiedettä, eikä työntekijäarmeijaa nostamaan kustannuksia.
Esim. jos ottelu alkaa kello 18:30 ja myöhästyn aloituksesta 20 minuuttia, voisin avata palvelusovelluksen puhelimestani, lyödä sen Chromecastilla televisioon ja aloittaa katselun alusta samalla kun reaaliajassa matsi kulkee jo kohta toista erää.
Kiitos.
Edit: Vielä tuohon alkuun todettava, että täällä on kaipailtu paljon NHL-matsien tekniikkaa ja mikityksiä etc. Varmasti samaan tasoon ei päästä mitenkään, kun volyymit ovat niin eri luokkaa. Mutta täältäkin vieno toive, että mikit, pienet asiat, joilla parantaa varsinaista katsomiskokemusta. Ne eivät vaadi paljoa työvoimaa. Viritykset ja lopun hoitaa sähkö. Hyvä äänimaailma saa täältäkin pisteitä. Jos sen vuoksi jotkut viikkomakasiinit jäävät, niin sitten jäävät. Olennaisinta on itse pelikokemus.