Tuusalle edellä, tuo on sanottu tässä/näissä ketjuissa nyt jo varmaan 541 kertaa, tullut seurattua näitä ketjuja alusta loppuun.
Vaikeudet Telian "asiakaspalvelun" kanssa jatkuvat.
Koska Telia on kaivanut rekistereistään vanhentuneita tietoja, jotka eivät ole olleet käytössä enää vuosiin tai eivät enää laisinkaan käytössä, laitoin yhteydenottopyynnön henkilölle joka vastaa Telian asiakasrekisterien tiedoista ja pyysin selvityksen tiedoista joita Telian rekisterissä on.
Jonkun ajan päästä saapui sähköposti, joka sisälsi parin lauseen viestin hekilöltä jonka titteli on: Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation.
Kuinka turhaksi jo siinä vaiheessa pyyntöni koinkaan. En saanut minkäänlaista selvitystä siitä mitä pyysin.
Vastasin sähköpostitse ja erittelin vielä kertaalleen ongelmat, virheelliset yhteystiedot ja tilanteet missä nämä on esiintyneet. Ei ole kyse vain yhdestä sähköpostiosoitteesta, vaan useammasta väärästä tiedosta.
Painotin, että koen asiakkaana tehneeni kaiken ja enemmänkin mitä pitää, kun olen antanut voimassa olevan sähköpostiosoitteeni Soneran/Telian omille sivuille ja olen varmistanut erikseen asiakaspalvelusta, että onhan laskutusosoitteet kunnossa. Piti olla, mutta ei ollutkaan.
Painotin viestin alussa sähköpostiosoitetta jota ei ole olemassakaan, ja että tämä osoite tulee poistaa kaikista rekistereistä. Yrittivät siis siihen laittaa kaapelikortin ja Liiga-passin laskua, joka ei luonnollisesti saavu perille.
Pyysin vastausta ja tiedustelin mihin toimenpiteisiin ryhtyvät.
Sitten saapui jälleen parin lauseen "vastaus" Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation henkilöltä.
Henkilö kertoi viestin aluksi, että sähköpostiosoite X on nyt päivitetty järjestelmiin.
Siis tämä osoite, jota ei ole olemassakaan, jonka olen pyytänyt poistamaan kaikista rekisterieistä! Sekoilu siis vain jatkui.
Tämä vastaus luultavasti omalla tavalla osoittaa, että miksi asiakas joutuu tekemään näin helvetisti turhaa työtä,
Se oikea sähköpostiosoite on ollut Soneran/Telian omilla sivuilla vuodesta 2015 lähtien, mutta siitä huolimatta Telia ei sitä osaa sieltä
poimia.
On se varmaan todettava, että Telia on kasvanut niin isoksi, että yhden yksittäisen asiakkaan asiat eivät liiaksi kiinnosta, tämä siitä huolimatta, että viestin lopussa pahoitellaan haittaa ja toivotellaan hyvää syksyä.
Ei muutakun kantelua menemään. Uuden tietosuoja-asetuksen mukaan ei näytä telia toimivan. Sieltä pitäisi pyynnöstä saada kaikki sinua koskevat tiedot selville sekä heidän korjata väärät tiedot. Tämä ei nyt tapahdu joten kyseessä on uuden tietosuoja-asetuksen rike.
Tarkoitus on luopua lisäosista ja yhdenmukaistaa käyttöä kaikilla alustoilla.
Essi / Telia
Vaikeudet Telian "asiakaspalvelun" kanssa jatkuvat.
Koska Telia on kaivanut rekistereistään vanhentuneita tietoja, jotka eivät ole olleet käytössä enää vuosiin tai eivät enää laisinkaan käytössä, laitoin yhteydenottopyynnön henkilölle joka vastaa Telian asiakasrekisterien tiedoista ja pyysin selvityksen tiedoista joita Telian rekisterissä on.
Jonkun ajan päästä saapui sähköposti, joka sisälsi parin lauseen viestin hekilöltä jonka titteli on: Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation.
Kuinka turhaksi jo siinä vaiheessa pyyntöni koinkaan. En saanut minkäänlaista selvitystä siitä mitä pyysin.
Vastasin sähköpostitse ja erittelin vielä kertaalleen ongelmat, virheelliset yhteystiedot ja tilanteet missä nämä on esiintyneet. Ei ole kyse vain yhdestä sähköpostiosoitteesta, vaan useammasta väärästä tiedosta.
Painotin, että koen asiakkaana tehneeni kaiken ja enemmänkin mitä pitää, kun olen antanut voimassa olevan sähköpostiosoitteeni Soneran/Telian omille sivuille ja olen varmistanut erikseen asiakaspalvelusta, että onhan laskutusosoitteet kunnossa. Piti olla, mutta ei ollutkaan.
Painotin viestin alussa sähköpostiosoitetta jota ei ole olemassakaan, ja että tämä osoite tulee poistaa kaikista rekistereistä. Yrittivät siis siihen laittaa kaapelikortin ja Liiga-passin laskua, joka ei luonnollisesti saavu perille.
Pyysin vastausta ja tiedustelin mihin toimenpiteisiin ryhtyvät.
Sitten saapui jälleen parin lauseen "vastaus" Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation henkilöltä.
Henkilö kertoi viestin aluksi, että sähköpostiosoite X on nyt päivitetty järjestelmiin.
Siis tämä osoite, jota ei ole olemassakaan, jonka olen pyytänyt poistamaan kaikista rekisterieistä! Sekoilu siis vain jatkui.
Tämä vastaus luultavasti omalla tavalla osoittaa, että miksi asiakas joutuu tekemään näin helvetisti turhaa työtä,
Se oikea sähköpostiosoite on ollut Soneran/Telian omilla sivuilla vuodesta 2015 lähtien, mutta siitä huolimatta Telia ei sitä osaa sieltä
poimia.
On se varmaan todettava, että Telia on kasvanut niin isoksi, että yhden yksittäisen asiakkaan asiat eivät liiaksi kiinnosta, tämä siitä huolimatta, että viestin lopussa pahoitellaan haittaa ja toivotellaan hyvää syksyä.
Jep on ollut mielessä ja harkinnassa.
Laitoin toki tälle Quality Specialistille heti uuden meilin perään pikaisena yhteydenottopyyntönä, kun sekoilu siis jatkuu, että luetteko te näitä viestejä ollenkaan. Yritin myös soittaa työaikana, mutta ei vastannut.
Tuli sitten vastaus, että tarkoitti tietenkin toista säpo:a, eikä sitä minkä viestiin kirjoitti. No yhtä kaikki, tämä osoittaa sen miten paljon pieniä ja ehkä vähän isompiakin virheitä Telia on tehnyt ja asiakas joutuu vääntämään ja selvittämään.
Hmm... EU:n nykyinen tietosuoja-asetus edellyttää, että henkilöön liittyvät tiedot on pyytäessä luovutettava ja jos kaikkia tietoja ei voida/haluta luovuttaa, siitä voisi tehdä vaikkapa tutkintapyynnön. Muistaakseni väärinkäytöksiä löytyessä sakkomaksu on 1M€...
Olisiko mahdottomuus laittaa tuonne Telian kirjastoon etusivulle videoihin päivämäärä milloin ne on tulleet? Nyt siellä on esim. Maanantaivalmentajia jo 5 kpl..olisi helpompi etsiä se, minkä haluaa katsoa.
Erinomaista! Toivottavasti tämä saadaan toteutettua toimivana ratkaisuna pian.
Edit: Jengi voisi hieman koittaa käyttäytyä täällä näitä Telian edustajia kohtaan. Varmasti ovat ikävässä paikassa kun eivät itse päätä mistään, mutta saavat kaiken kuran silti omaan niskaansa.
Todella harmillista, että olet joutunut näkemään näin paljon vaivaa oikean yhteystiedon päivittämiseksi. Tuo ei tosiaan ole vaikea homma, kun näitä pystytään helposti myös asiakaspalvelun toimesta muokkaamaan. Sinun viesteistä kuitenkin tulkitsen, että nyt pitäisi olla hommat kunnossa ja tiedot järjestelmässä oikein? Virheitä toki joskus sattuu ja onhan erilaisia virheitä sattunut myös itsellekin, mutta onneksi mikään ei ole peruuttamatonta ja asiat saadaan kyllä aina kuntoon.Niko / Telia
Asia selviää, kun seuraavat laskut lähtevät, että saapuvatko perille. Eihän tämä ainoa asia ole mikä on ollut hankalaa. Kaapelikortin tilaus epäonnistui vaikka kaiken piti olla kunnossa, sitten soittoa uudelleen ja tilaus näkyi, mutta oli jumissa eikä olisi edennyt mihinkään vaan asiaa selviteltiin muutama tunti ja sitten tehtiin uusi tilaus. Sitten kun alkoi tulla tilausvahvistuksia ja laskuja, selvisi useampi virheellinen yhteystieto ja lopulta kun sain laskukopion kirjepostina, oli laskutettu liikaa ja siitä taasen yhteydenottoa aspaan. Oli siis laskutettu siltäkin ajalta, kun tuotetta ei oltu edes toimitettu.
Sitten tämä kokemus teidän Quality Specialistin kanssa, ei se kovasti luottamusta nostanut. Kokemus jää siis vähintään heikolla tasolle. Näin hankalaa tämän ei pitäisi olla ja tekemisen taso Telian päässä pitäisi olla parempi. Pari hyvää kokemusta yksittäisistä asiakaspalvelun työntekijöistä haluan kuitenkin mainita ja sen, että pelien seuranta androidpuhelimella, Telia-TV sovelluksella ja chromecast yhdistelmällä on toiminut moitteetta toistaiseksi. Kaapelikortti ja passi, kun ei ole omassa käytössä vaan otin ne toiselle henkilölle.
Erinomaista! Toivottavasti tämä saadaan toteutettua toimivana ratkaisuna pian.
Edit: Jengi voisi hieman koittaa käyttäytyä täällä näitä Telian edustajia kohtaan. Varmasti ovat ikävässä paikassa kun eivät itse päätä mistään, mutta saavat kaiken kuran silti omaan niskaansa.
Kausi on ollut jo viis viikkoo käynnissä ja vieläkään ette oo onnistuneet laittamaan kirjastoonne otteluiden ja oheislähetysten päivämääriä. Katsoisin esim. Ari Vallin Shown ja maanantaivalmentajat mielellään jälkikäteen, mutta arpomalla alkaa kärsivällisyys loppua: Viimeksi tulleet toimintonnekaan kun ei tunnu toimivan luotettavasti. Ton korjaaminen EI voi kestää yli kuukautta!!! Jos ei tohon vuoden viereen listalle saa päivämäärää, niin pistäkää väliaikaiskorjauksena sit edes esittelyteksteihin ne!
Vaikka siellä automatiikkaa onkin taustalla, niin kaikki koosteet tietenkin itsekin katsotaan. Meillä on näissä vielä parannettavaa ja koosteita nyt hiotaankin ehdottomasti paremmiksi!
Sanna / Telia
Jos botin luomia koosteita ei pysty jälkikäteen muuttamaan, miksi ne sitten ylipäätään katsotaan läpi ennen julkaisua? Paljonko klippien katselija saa tuntipalkkaa? Mihin voi lähettää hakemuksen?Koosteissa käytetään automatiikkaa ja siitä syystä niitä ei ole mahdollista lähteä jälkeenpäin korjaamaan. [...]
Niko / Telia
Tilasin Telialta sen All Star-passin. Tällä näkee myös NHL-otteluita ja näkee siis käsittääkseni sen Viasat jääkiekko-kanavan? Täytyy kyllä tunnustaa etten ole vielä tutkinut asioita sen paremmin kun minulla näkyy vielä hetken päällekkäin se Viaplaykin niin en ole vielä tarvinnut noita Telian kautta näkyviä Nhl-palveluita.
Näkeekö jostain vähän pidemmällä ajan jaksolla Telian kautta näkyviä Nhl-pelejä? Mitkä pelit on lähiaikoina tuolta tulossa?
Kun en vielä ole löytänyt kuin kohdan missä lukee mitä pelejä on hiljattain näytetty ja mitä pelejä on liki pitäen vain juuri nyt sillä hetkellä tulossa. Olisi kiva tietää vähän pitemmällä aikavälilläkin mitä pelejä on tulossa?
Anteeksi jos tämä asia ei kuulu tänne ketjuun kun on Nhl-puolen asiaa mutta toisaalta tämäkin koskee Telian tuotteita.
Niin, tuo Viasat Jääkiekko HD kanava, joka tuohon All Star passiin sisältyy, on ihan normaali Viasatin Jääkiekko HD kanava. Sama kanava, joka sisältyy kaikkien operaattoreiden Viasat Sport- tai Viasat Kulta- paketteihin. Sivulta www.viasat.fi löytyy tulevat ottelut melko pitkällekin ajanjaksolle kyseiselle kanavalle.Tilasin Telialta sen All Star-passin. Tällä näkee myös NHL-otteluita ja näkee siis käsittääkseni sen Viasat jääkiekko-kanavan? Täytyy kyllä tunnustaa etten ole vielä tutkinut asioita sen paremmin kun minulla näkyy vielä hetken päällekkäin se Viaplaykin niin en ole vielä tarvinnut noita Telian kautta näkyviä Nhl-palveluita.
Näkeekö jostain vähän pidemmällä ajan jaksolla Telian kautta näkyviä Nhl-pelejä? Mitkä pelit on lähiaikoina tuolta tulossa?
Kun en vielä ole löytänyt kuin kohdan missä lukee mitä pelejä on hiljattain näytetty ja mitä pelejä on liki pitäen vain juuri nyt sillä hetkellä tulossa. Olisi kiva tietää vähän pitemmällä aikavälilläkin mitä pelejä on tulossa?
Anteeksi jos tämä asia ei kuulu tänne ketjuun kun on Nhl-puolen asiaa mutta toisaalta tämäkin koskee Telian tuotteita.
14.9.? Ring a Bell? En jaksa, se perheen viimeinenkin telia liittymä lähti vaihtoon. Pitäkää tunkkinne. Kiitos ja anteeksi.
@Telia olisiko mahdollista saada maalintekijän ja -syöttäjien nimet ruutuun maalin tultua?
Luulisi olevan ihan peruskauraa.
Nyt täytyy antaa kerrankin positiivista palautetta. Kun ei kerran matseja näy niin koosteisiin turvautuminen, ja SaiPa-Lukko kooste oli jo oikeasti ihan hyvä. Tuli mieleen viime vuoden Ruutu-ajat. Jos oikeasti pystytte tuollaiseen kehityskäyrään niin saatan jopa jossain vaiheessa harkita palvelun hankkimista (kaapeliin, kun en usko että saatte selainnäkyvyyttä järkevälle tasolle tälla kaudella).
Tarviiko yrittää keksiä pyörä uudelleen, @Telia ? Eikö olisi järkevämpää, että jäähykello näkyisi myös toisen erän alussa, kun se jäähy oli alkanut 1:ssä erässä, jatkuen toisen erän alkuun? Nyt meni reilu minuutti ylivoimapeliä tokan erän alusta, eikä jäähykello vilahtanut kertaakaan kuvaruudussa. Jäähy ehti loppua, mutta jäähykello pysyi edelleen poissa.
Pelistä katkeili satunnaisesti myös selostus, sekä kenttä-äänet kolmannen erän aikana. Kuvassa ei ollut vikaa (IFK - PEL).