Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 786 478
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olisiko mahdottomuus laittaa tuonne Telian kirjastoon etusivulle videoihin päivämäärä milloin ne on tulleet? Nyt siellä on esim. Maanantaivalmentajia jo 5 kpl..olisi helpompi etsiä se, minkä haluaa katsoa.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Juu tarkoitus on luopua lisäosista ja turhista äpeistä ja yhdenmukaistaa ja "tähän valitsemasi korulause".

Tarkoitus oli myös olla valmiina ja homman toimia kun liiga alkaa. Tai siis alkoi. Silloin joskus kuukausia sitten.. Ainahan sitä kaikenlaisia haaveita on.

Tuusalle edellä, tuo on sanottu tässä/näissä ketjuissa nyt jo varmaan 541 kertaa, tullut seurattua näitä ketjuja alusta loppuun.
Siitä voi päätellä kaksi asiaa helposti. 1. Teliaa ei kiinnosta vittuakaan, koska mitään ei ole tapahtunut eikä tunnu tapahtuvan vaikka siitäkin on jo iät ajat sanottu. 2. porukka ei kyllä lue täällä näitä ketjuja ollenkaan, siis yhtään. Suurin osa käy vain painamassa oman viestin perälle, kun 98 kertaa 100:sta se vastaus on jo siinä viesti pari aiemmin.. Ei nyt sen kummemmin sarvilla ja hampailla, kunhan toteamus. Eikä varsin pelkästään sinulle, yleisesti ottaen.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tuusalle edellä, tuo on sanottu tässä/näissä ketjuissa nyt jo varmaan 541 kertaa, tullut seurattua näitä ketjuja alusta loppuun.

Ok. En ole tätä ketjua pahemmin lukenut. No jos tämä 541 kerta oli just se ratkaiseva.. =D
.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikeudet Telian "asiakaspalvelun" kanssa jatkuvat.

Koska Telia on kaivanut rekistereistään vanhentuneita tietoja, jotka eivät ole olleet käytössä enää vuosiin tai eivät enää laisinkaan käytössä, laitoin yhteydenottopyynnön henkilölle joka vastaa Telian asiakasrekisterien tiedoista ja pyysin selvityksen tiedoista joita Telian rekisterissä on.

Jonkun ajan päästä saapui sähköposti, joka sisälsi parin lauseen viestin hekilöltä jonka titteli on: Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation.

Kuinka turhaksi jo siinä vaiheessa pyyntöni koinkaan. En saanut minkäänlaista selvitystä siitä mitä pyysin.

Vastasin sähköpostitse ja erittelin vielä kertaalleen ongelmat, virheelliset yhteystiedot ja tilanteet missä nämä on esiintyneet. Ei ole kyse vain yhdestä sähköpostiosoitteesta, vaan useammasta väärästä tiedosta.

Painotin, että koen asiakkaana tehneeni kaiken ja enemmänkin mitä pitää, kun olen antanut voimassa olevan sähköpostiosoitteeni Soneran/Telian omille sivuille ja olen varmistanut erikseen asiakaspalvelusta, että onhan laskutusosoitteet kunnossa. Piti olla, mutta ei ollutkaan.

Painotin viestin alussa sähköpostiosoitetta jota ei ole olemassakaan, ja että tämä osoite tulee poistaa kaikista rekistereistä. Yrittivät siis siihen laittaa kaapelikortin ja Liiga-passin laskua, joka ei luonnollisesti saavu perille.

Pyysin vastausta ja tiedustelin mihin toimenpiteisiin ryhtyvät.

Sitten saapui jälleen parin lauseen "vastaus" Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation henkilöltä.
Henkilö kertoi viestin aluksi, että sähköpostiosoite X on nyt päivitetty järjestelmiin.

Siis tämä osoite, jota ei ole olemassakaan, jonka olen pyytänyt poistamaan kaikista rekisterieistä! Sekoilu siis vain jatkui.
Tämä vastaus luultavasti omalla tavalla osoittaa, että miksi asiakas joutuu tekemään näin helvetisti turhaa työtä,

Se oikea sähköpostiosoite on ollut Soneran/Telian omilla sivuilla vuodesta 2015 lähtien, mutta siitä huolimatta Telia ei sitä osaa sieltä
poimia.

On se varmaan todettava, että Telia on kasvanut niin isoksi, että yhden yksittäisen asiakkaan asiat eivät liiaksi kiinnosta, tämä siitä huolimatta, että viestin lopussa pahoitellaan haittaa ja toivotellaan hyvää syksyä.
 

FatSam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsehän yritin viikonloppuna vaihtaa Liiga-passini Allstars-passiksi. Ihmettelin kun Viasat Jääkiekko ei alkanut Telian boksilla näkyä, no otin uudelleen yhteyttä ja selvisi, että uusi kanavapaketti oli laitettu vain Telian sovellukseen. No asia saatiin onneksi kuntoon ajoissa. Mutta sunnuntaina sitten huomasin, että tilauksen yhteydessä HBO Nordicini oli saatu hukattua jonnekin, ei muuta kuin taas chattailemaan. :) Onneksi ei ollut pahemmin jonoa.
 

chubster

Jäsen
Vaikeudet Telian "asiakaspalvelun" kanssa jatkuvat.

Koska Telia on kaivanut rekistereistään vanhentuneita tietoja, jotka eivät ole olleet käytössä enää vuosiin tai eivät enää laisinkaan käytössä, laitoin yhteydenottopyynnön henkilölle joka vastaa Telian asiakasrekisterien tiedoista ja pyysin selvityksen tiedoista joita Telian rekisterissä on.

Jonkun ajan päästä saapui sähköposti, joka sisälsi parin lauseen viestin hekilöltä jonka titteli on: Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation.

Kuinka turhaksi jo siinä vaiheessa pyyntöni koinkaan. En saanut minkäänlaista selvitystä siitä mitä pyysin.

Vastasin sähköpostitse ja erittelin vielä kertaalleen ongelmat, virheelliset yhteystiedot ja tilanteet missä nämä on esiintyneet. Ei ole kyse vain yhdestä sähköpostiosoitteesta, vaan useammasta väärästä tiedosta.

Painotin, että koen asiakkaana tehneeni kaiken ja enemmänkin mitä pitää, kun olen antanut voimassa olevan sähköpostiosoitteeni Soneran/Telian omille sivuille ja olen varmistanut erikseen asiakaspalvelusta, että onhan laskutusosoitteet kunnossa. Piti olla, mutta ei ollutkaan.

Painotin viestin alussa sähköpostiosoitetta jota ei ole olemassakaan, ja että tämä osoite tulee poistaa kaikista rekistereistä. Yrittivät siis siihen laittaa kaapelikortin ja Liiga-passin laskua, joka ei luonnollisesti saavu perille.

Pyysin vastausta ja tiedustelin mihin toimenpiteisiin ryhtyvät.

Sitten saapui jälleen parin lauseen "vastaus" Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation henkilöltä.
Henkilö kertoi viestin aluksi, että sähköpostiosoite X on nyt päivitetty järjestelmiin.

Siis tämä osoite, jota ei ole olemassakaan, jonka olen pyytänyt poistamaan kaikista rekisterieistä! Sekoilu siis vain jatkui.
Tämä vastaus luultavasti omalla tavalla osoittaa, että miksi asiakas joutuu tekemään näin helvetisti turhaa työtä,

Se oikea sähköpostiosoite on ollut Soneran/Telian omilla sivuilla vuodesta 2015 lähtien, mutta siitä huolimatta Telia ei sitä osaa sieltä
poimia.

On se varmaan todettava, että Telia on kasvanut niin isoksi, että yhden yksittäisen asiakkaan asiat eivät liiaksi kiinnosta, tämä siitä huolimatta, että viestin lopussa pahoitellaan haittaa ja toivotellaan hyvää syksyä.


Ei muutakun kantelua menemään. Uuden tietosuoja-asetuksen mukaan ei näytä telia toimivan. Sieltä pitäisi pyynnöstä saada kaikki sinua koskevat tiedot selville sekä heidän korjata väärät tiedot. Tämä ei nyt tapahdu joten kyseessä on uuden tietosuoja-asetuksen rike.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei muutakun kantelua menemään. Uuden tietosuoja-asetuksen mukaan ei näytä telia toimivan. Sieltä pitäisi pyynnöstä saada kaikki sinua koskevat tiedot selville sekä heidän korjata väärät tiedot. Tämä ei nyt tapahdu joten kyseessä on uuden tietosuoja-asetuksen rike.

Jep on ollut mielessä ja harkinnassa.

Laitoin toki tälle Quality Specialistille heti uuden meilin perään pikaisena yhteydenottopyyntönä, kun sekoilu siis jatkuu, että luetteko te näitä viestejä ollenkaan. Yritin myös soittaa työaikana, mutta ei vastannut.

Tuli sitten vastaus ja jälleen kerran pahoittelut, että tarkoitti tietenkin toista säpo:a, eikä sitä minkä viestiin kirjoitti. Valitettavasti en omaa ennustajan kykyjä vaan tulkisen vain sitä mitä viestissä lukee. No yhtä kaikki, tämä osoittaa sen miten paljon pieniä ja ehkä vähän isompiakin virheitä Telia on tehnyt ja asiakas joutuu vääntämään ja selvittämään.
 
Viimeksi muokattu:

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tarkoitus on luopua lisäosista ja yhdenmukaistaa käyttöä kaikilla alustoilla.

Essi / Telia

Erinomaista! Toivottavasti tämä saadaan toteutettua toimivana ratkaisuna pian.

Edit: Jengi voisi hieman koittaa käyttäytyä täällä näitä Telian edustajia kohtaan. Varmasti ovat ikävässä paikassa kun eivät itse päätä mistään, mutta saavat kaiken kuran silti omaan niskaansa.
 

JPL

Jäsen
Vaikeudet Telian "asiakaspalvelun" kanssa jatkuvat.

Koska Telia on kaivanut rekistereistään vanhentuneita tietoja, jotka eivät ole olleet käytössä enää vuosiin tai eivät enää laisinkaan käytössä, laitoin yhteydenottopyynnön henkilölle joka vastaa Telian asiakasrekisterien tiedoista ja pyysin selvityksen tiedoista joita Telian rekisterissä on.

Jonkun ajan päästä saapui sähköposti, joka sisälsi parin lauseen viestin hekilöltä jonka titteli on: Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation.

Kuinka turhaksi jo siinä vaiheessa pyyntöni koinkaan. En saanut minkäänlaista selvitystä siitä mitä pyysin.

Vastasin sähköpostitse ja erittelin vielä kertaalleen ongelmat, virheelliset yhteystiedot ja tilanteet missä nämä on esiintyneet. Ei ole kyse vain yhdestä sähköpostiosoitteesta, vaan useammasta väärästä tiedosta.

Painotin, että koen asiakkaana tehneeni kaiken ja enemmänkin mitä pitää, kun olen antanut voimassa olevan sähköpostiosoitteeni Soneran/Telian omille sivuille ja olen varmistanut erikseen asiakaspalvelusta, että onhan laskutusosoitteet kunnossa. Piti olla, mutta ei ollutkaan.

Painotin viestin alussa sähköpostiosoitetta jota ei ole olemassakaan, ja että tämä osoite tulee poistaa kaikista rekistereistä. Yrittivät siis siihen laittaa kaapelikortin ja Liiga-passin laskua, joka ei luonnollisesti saavu perille.

Pyysin vastausta ja tiedustelin mihin toimenpiteisiin ryhtyvät.

Sitten saapui jälleen parin lauseen "vastaus" Quality Specialist, Production Service Center EU FI CC ES Billing Reclamation henkilöltä.
Henkilö kertoi viestin aluksi, että sähköpostiosoite X on nyt päivitetty järjestelmiin.

Siis tämä osoite, jota ei ole olemassakaan, jonka olen pyytänyt poistamaan kaikista rekisterieistä! Sekoilu siis vain jatkui.
Tämä vastaus luultavasti omalla tavalla osoittaa, että miksi asiakas joutuu tekemään näin helvetisti turhaa työtä,

Se oikea sähköpostiosoite on ollut Soneran/Telian omilla sivuilla vuodesta 2015 lähtien, mutta siitä huolimatta Telia ei sitä osaa sieltä
poimia.

On se varmaan todettava, että Telia on kasvanut niin isoksi, että yhden yksittäisen asiakkaan asiat eivät liiaksi kiinnosta, tämä siitä huolimatta, että viestin lopussa pahoitellaan haittaa ja toivotellaan hyvää syksyä.

Hmm... EU:n nykyinen tietosuoja-asetus edellyttää, että henkilöön liittyvät tiedot on pyytäessä luovutettava ja jos kaikkia tietoja ei voida/haluta luovuttaa, siitä voisi tehdä vaikkapa tutkintapyynnön. Muistaakseni väärinkäytöksiä löytyessä sakkomaksu on 1M€...
 

Telia

Jäsen
Jep on ollut mielessä ja harkinnassa.

Laitoin toki tälle Quality Specialistille heti uuden meilin perään pikaisena yhteydenottopyyntönä, kun sekoilu siis jatkuu, että luetteko te näitä viestejä ollenkaan. Yritin myös soittaa työaikana, mutta ei vastannut.

Tuli sitten vastaus, että tarkoitti tietenkin toista säpo:a, eikä sitä minkä viestiin kirjoitti. No yhtä kaikki, tämä osoittaa sen miten paljon pieniä ja ehkä vähän isompiakin virheitä Telia on tehnyt ja asiakas joutuu vääntämään ja selvittämään.

Todella harmillista, että olet joutunut näkemään näin paljon vaivaa oikean yhteystiedon päivittämiseksi. Tuo ei tosiaan ole vaikea homma, kun näitä pystytään helposti myös asiakaspalvelun toimesta muokkaamaan. Sinun viesteistä kuitenkin tulkitsen, että nyt pitäisi olla hommat kunnossa ja tiedot järjestelmässä oikein? Virheitä toki joskus sattuu ja onhan erilaisia virheitä sattunut myös itsellekin, mutta onneksi mikään ei ole peruuttamatonta ja asiat saadaan kyllä aina kuntoon.

Hmm... EU:n nykyinen tietosuoja-asetus edellyttää, että henkilöön liittyvät tiedot on pyytäessä luovutettava ja jos kaikkia tietoja ei voida/haluta luovuttaa, siitä voisi tehdä vaikkapa tutkintapyynnön. Muistaakseni väärinkäytöksiä löytyessä sakkomaksu on 1M€...

Noudatamme henkilötietojen käsittelyssä Teliaan sovellettavaa EU:n ja Suomen lainsäädäntöä sekä viranomaisten antamia määräyksiä ja ohjeita, eli sen osalta kaikki on täysin kunnossa.

Niko / Telia
 

Telia

Jäsen
Olisiko mahdottomuus laittaa tuonne Telian kirjastoon etusivulle videoihin päivämäärä milloin ne on tulleet? Nyt siellä on esim. Maanantaivalmentajia jo 5 kpl..olisi helpompi etsiä se, minkä haluaa katsoa.

Tämä aihe on toisinaan ollut pinnalla ja palautteita on viety eteenpäin. Sain tähän juuri vahvistuksen, että muutos on koodareilla jo työstössä, eli päivämäärät on tulossa tallenteisiin näkyville. Muutos tapahtuu ihan piakkoin, mutta en uskalla tarkkaa päivämäärää arvailla, jotta en aiheuta mielipahaa.

Erinomaista! Toivottavasti tämä saadaan toteutettua toimivana ratkaisuna pian.

Edit: Jengi voisi hieman koittaa käyttäytyä täällä näitä Telian edustajia kohtaan. Varmasti ovat ikävässä paikassa kun eivät itse päätä mistään, mutta saavat kaiken kuran silti omaan niskaansa.

Kiitokset @ElmerMoody! Päätöksiä ei toki tehdä, mutta ollaan kuitenkin tiiviissä yhteydessä Liigan kehitysporukan kanssa päivittäin. Se on tärkeätä, että saadaan täältäkin vietyä rakentavia palautteita eteenpäin ja pyritään myös olemaan parhaamme mukaan avuksi askarruttavissa kysymyksissä. Tämä on teidän areena, mutta toivottavasti pystytään omalla tekemisellä tuomaan edes ripaus lisäarvoa keskusteluihin.

Niko / Telia
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Todella harmillista, että olet joutunut näkemään näin paljon vaivaa oikean yhteystiedon päivittämiseksi. Tuo ei tosiaan ole vaikea homma, kun näitä pystytään helposti myös asiakaspalvelun toimesta muokkaamaan. Sinun viesteistä kuitenkin tulkitsen, että nyt pitäisi olla hommat kunnossa ja tiedot järjestelmässä oikein? Virheitä toki joskus sattuu ja onhan erilaisia virheitä sattunut myös itsellekin, mutta onneksi mikään ei ole peruuttamatonta ja asiat saadaan kyllä aina kuntoon.Niko / Telia

Asia selviää, kun seuraavat laskut lähtevät, että saapuvatko perille. Eihän tämä ainoa asia ole mikä on ollut hankalaa. Kaapelikortin tilaus epäonnistui vaikka kaiken piti olla kunnossa, sitten soittoa uudelleen ja tilaus näkyi, mutta oli jumissa eikä olisi edennyt mihinkään vaan asiaa selviteltiin muutama tunti ja sitten tehtiin uusi tilaus. Sitten kun alkoi tulla tilausvahvistuksia ja laskuja, selvisi useampi virheellinen yhteystieto ja lopulta kun sain laskukopion kirjepostina, oli laskutettu liikaa ja siitä taasen yhteydenottoa aspaan. Oli siis laskutettu siltäkin ajalta, kun tuotetta ei oltu edes toimitettu.

Sitten tämä kokemus teidän Quality Specialistin kanssa, ei se kovasti luottamusta nostanut. Kokemus jää siis vähintään heikolla tasolle. Näin hankalaa tämän ei pitäisi olla ja tekemisen taso Telian päässä pitäisi olla parempi. Pari hyvää kokemusta yksittäisistä asiakaspalvelun työntekijöistä haluan kuitenkin mainita ja sen, että pelien seuranta androidpuhelimella, Telia-TV sovelluksella ja chromecast yhdistelmällä on toiminut moitteetta toistaiseksi. Kaapelikortti ja passi, kun ei ole omassa käytössä vaan otin ne toiselle henkilölle.
 

Telia

Jäsen
Asia selviää, kun seuraavat laskut lähtevät, että saapuvatko perille. Eihän tämä ainoa asia ole mikä on ollut hankalaa. Kaapelikortin tilaus epäonnistui vaikka kaiken piti olla kunnossa, sitten soittoa uudelleen ja tilaus näkyi, mutta oli jumissa eikä olisi edennyt mihinkään vaan asiaa selviteltiin muutama tunti ja sitten tehtiin uusi tilaus. Sitten kun alkoi tulla tilausvahvistuksia ja laskuja, selvisi useampi virheellinen yhteystieto ja lopulta kun sain laskukopion kirjepostina, oli laskutettu liikaa ja siitä taasen yhteydenottoa aspaan. Oli siis laskutettu siltäkin ajalta, kun tuotetta ei oltu edes toimitettu.

Sitten tämä kokemus teidän Quality Specialistin kanssa, ei se kovasti luottamusta nostanut. Kokemus jää siis vähintään heikolla tasolle. Näin hankalaa tämän ei pitäisi olla ja tekemisen taso Telian päässä pitäisi olla parempi. Pari hyvää kokemusta yksittäisistä asiakaspalvelun työntekijöistä haluan kuitenkin mainita ja sen, että pelien seuranta androidpuhelimella, Telia-TV sovelluksella ja chromecast yhdistelmällä on toiminut moitteetta toistaiseksi. Kaapelikortti ja passi, kun ei ole omassa käytössä vaan otin ne toiselle henkilölle.

Hyvä kun jaoit tämän sinun kokemuksen ja tämä ei tosiaan ole sellainen taso, jota halutaan pitää yllä. Uskon kyllä että jatkossa saadaan sinunkin kohdalla kokemukset muuttumaan positiivisempaan suuntaan ja hieno kuulla, että pelit on kuitenkin pyörinyt ongelmitta. Nämä meidän Quality specialistit osaa kyllä hommansa, joten asiat on varmasti nyt siten kuin pitääkin.

Niko / Telia
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Erinomaista! Toivottavasti tämä saadaan toteutettua toimivana ratkaisuna pian.

Edit: Jengi voisi hieman koittaa käyttäytyä täällä näitä Telian edustajia kohtaan. Varmasti ovat ikävässä paikassa kun eivät itse päätä mistään, mutta saavat kaiken kuran silti omaan niskaansa.

Ne vie sen kuran eteenpäin, ei ne omaan niskaan sitä saa, tai ota. Eikä sitä kukaan täällä (taino, ainakaan montaa ei ole jotka pelkästään näille rividuunareille kettuile) vaikka se siltä saattaa äkkiä vaikuttaa. Täällä kiukutaan Telialle. Ja ehkei tommoseen hommaan asiakaspintaan kannata lähteä, jos ei kestä tulevaa palautetta, kun on päivänselvää, että näin paljon perseilemällä saa kuulla kyllä kaikenlaista.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kausi on ollut jo viis viikkoo käynnissä ja vieläkään ette oo onnistuneet laittamaan kirjastoonne otteluiden ja oheislähetysten päivämääriä. Katsoisin esim. Ari Vallin Shown ja maanantaivalmentajat mielellään jälkikäteen, mutta arpomalla alkaa kärsivällisyys loppua: Viimeksi tulleet toimintonnekaan kun ei tunnu toimivan luotettavasti. Ton korjaaminen EI voi kestää yli kuukautta!!! Jos ei tohon vuoden viereen listalle saa päivämäärää, niin pistäkää väliaikaiskorjauksena sit edes esittelyteksteihin ne!

Tuo päivämäärän lisääminen on oikeasti max 15 min työ koodarilta. Ainoa syy miksi siinä kestää on Telia byrokratia eli menee varmaan usean päätäntäelimen läpi että sen saa tai ei saa tehdä. Nyt näyttää että mitään ei oikein tehdä kun kaikkihan oli jo valmista. Meillä tosiaan oli samanlainen tilanne eli asiakas halusi timestampin tiedostoon ja se tehtiin reilussa vartissa. Olisi hauska tietää mikä tuota viivästyttää.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Noista koosteista kun on puhetta ollut, nämä kaksi viestiä vähän ihmetyttävät:

Vaikka siellä automatiikkaa onkin taustalla, niin kaikki koosteet tietenkin itsekin katsotaan. Meillä on näissä vielä parannettavaa ja koosteita nyt hiotaankin ehdottomasti paremmiksi!

Sanna / Telia
Koosteissa käytetään automatiikkaa ja siitä syystä niitä ei ole mahdollista lähteä jälkeenpäin korjaamaan. [...]

Niko / Telia
Jos botin luomia koosteita ei pysty jälkikäteen muuttamaan, miksi ne sitten ylipäätään katsotaan läpi ennen julkaisua? Paljonko klippien katselija saa tuntipalkkaa? Mihin voi lähettää hakemuksen?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tilasin Telialta sen All Star-passin. Tällä näkee myös NHL-otteluita ja näkee siis käsittääkseni sen Viasat jääkiekko-kanavan? Täytyy kyllä tunnustaa etten ole vielä tutkinut asioita sen paremmin kun minulla näkyy vielä hetken päällekkäin se Viaplaykin niin en ole vielä tarvinnut noita Telian kautta näkyviä Nhl-palveluita.

Näkeekö jostain vähän pidemmällä ajan jaksolla Telian kautta näkyviä Nhl-pelejä? Mitkä pelit on lähiaikoina tuolta tulossa?

Kun en vielä ole löytänyt kuin kohdan missä lukee mitä pelejä on hiljattain näytetty ja mitä pelejä on liki pitäen vain juuri nyt sillä hetkellä tulossa. Olisi kiva tietää vähän pitemmällä aikavälilläkin mitä pelejä on tulossa?

Anteeksi jos tämä asia ei kuulu tänne ketjuun kun on Nhl-puolen asiaa mutta toisaalta tämäkin koskee Telian tuotteita.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tilasin Telialta sen All Star-passin. Tällä näkee myös NHL-otteluita ja näkee siis käsittääkseni sen Viasat jääkiekko-kanavan? Täytyy kyllä tunnustaa etten ole vielä tutkinut asioita sen paremmin kun minulla näkyy vielä hetken päällekkäin se Viaplaykin niin en ole vielä tarvinnut noita Telian kautta näkyviä Nhl-palveluita.

Näkeekö jostain vähän pidemmällä ajan jaksolla Telian kautta näkyviä Nhl-pelejä? Mitkä pelit on lähiaikoina tuolta tulossa?

Kun en vielä ole löytänyt kuin kohdan missä lukee mitä pelejä on hiljattain näytetty ja mitä pelejä on liki pitäen vain juuri nyt sillä hetkellä tulossa. Olisi kiva tietää vähän pitemmällä aikavälilläkin mitä pelejä on tulossa?

Anteeksi jos tämä asia ei kuulu tänne ketjuun kun on Nhl-puolen asiaa mutta toisaalta tämäkin koskee Telian tuotteita.

telkku.com -> urheilu -> Viasat Jääkiekko.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Nyt oli ainakin Kuopiosta jo selkeästi parempi maalikooste. Ylimääräisiä venyttelyjä ei juuri ollut ja maalit oli hidastuksineen hyvin leikattu. Ilveksen maalit ja KalPan ensimmäinen oli lisäksi sen verran hienoja, että niitä oli mukava useammastakin kulmasta katsella. En tiedä oliko pelissä muita tapahtumia, mutta niitä ei koosteessa nähty.

Eteenpäin kuitenkin. Antaa ehkä toivoa jatkoon.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Tilasin Telialta sen All Star-passin. Tällä näkee myös NHL-otteluita ja näkee siis käsittääkseni sen Viasat jääkiekko-kanavan? Täytyy kyllä tunnustaa etten ole vielä tutkinut asioita sen paremmin kun minulla näkyy vielä hetken päällekkäin se Viaplaykin niin en ole vielä tarvinnut noita Telian kautta näkyviä Nhl-palveluita.

Näkeekö jostain vähän pidemmällä ajan jaksolla Telian kautta näkyviä Nhl-pelejä? Mitkä pelit on lähiaikoina tuolta tulossa?

Kun en vielä ole löytänyt kuin kohdan missä lukee mitä pelejä on hiljattain näytetty ja mitä pelejä on liki pitäen vain juuri nyt sillä hetkellä tulossa. Olisi kiva tietää vähän pitemmällä aikavälilläkin mitä pelejä on tulossa?

Anteeksi jos tämä asia ei kuulu tänne ketjuun kun on Nhl-puolen asiaa mutta toisaalta tämäkin koskee Telian tuotteita.
Niin, tuo Viasat Jääkiekko HD kanava, joka tuohon All Star passiin sisältyy, on ihan normaali Viasatin Jääkiekko HD kanava. Sama kanava, joka sisältyy kaikkien operaattoreiden Viasat Sport- tai Viasat Kulta- paketteihin. Sivulta www.viasat.fi löytyy tulevat ottelut melko pitkällekin ajanjaksolle kyseiselle kanavalle.

Edit: yksi kirjoitusvirhe
 

MHM02

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
14.9.? Ring a Bell? En jaksa, se perheen viimeinenkin telia liittymä lähti vaihtoon. Pitäkää tunkkinne. Kiitos ja anteeksi.

Näin tehty. Jouduin varmistelemaan yhtä toista asiaa chatissä, joka toimi. Kiitos siitä.

Mutta, vastaus oli aika sanatarkasti : irtisanot koska SM-Liiga? Voivoi...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
@Telia olisiko mahdollista saada maalintekijän ja -syöttäjien nimet ruutuun maalin tultua?
Luulisi olevan ihan peruskauraa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt täytyy antaa kerrankin positiivista palautetta. Kun ei kerran matseja näy niin koosteisiin turvautuminen, ja SaiPa-Lukko kooste oli jo oikeasti ihan hyvä. Tuli mieleen viime vuoden Ruutu-ajat. Jos oikeasti pystytte tuollaiseen kehityskäyrään niin saatan jopa jossain vaiheessa harkita palvelun hankkimista (kaapeliin, kun en usko että saatte selainnäkyvyyttä järkevälle tasolle tälla kaudella).
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Tarviiko yrittää keksiä pyörä uudelleen, @Telia ? Eikö olisi järkevämpää, että jäähykello näkyisi myös toisen erän alussa, kun se jäähy oli alkanut 1:ssä erässä, jatkuen toisen erän alkuun? Nyt meni reilu minuutti ylivoimapeliä tokan erän alusta, eikä jäähykello vilahtanut kertaakaan kuvaruudussa. Jäähy ehti loppua, mutta jäähykello pysyi edelleen poissa.
Pelistä katkeili satunnaisesti myös selostus, sekä kenttä-äänet kolmannen erän aikana. Kuvassa ei ollut vikaa (IFK - PEL).
 

Telia

Jäsen
@Telia olisiko mahdollista saada maalintekijän ja -syöttäjien nimet ruutuun maalin tultua?
Luulisi olevan ihan peruskauraa.

Maalintekijän nimi tuleekin nykyisin ruutuun aina maalin jälkeen. Mikäli tämä on jossakin maalissa jäänyt puuttumaan, niin kyseessä on toki selkeä virhe. Samassa grafiikassa näkyy myös kyseisen pelaajan pisteet kauden aikana.

Nyt täytyy antaa kerrankin positiivista palautetta. Kun ei kerran matseja näy niin koosteisiin turvautuminen, ja SaiPa-Lukko kooste oli jo oikeasti ihan hyvä. Tuli mieleen viime vuoden Ruutu-ajat. Jos oikeasti pystytte tuollaiseen kehityskäyrään niin saatan jopa jossain vaiheessa harkita palvelun hankkimista (kaapeliin, kun en usko että saatte selainnäkyvyyttä järkevälle tasolle tälla kaudella).

Kiitokset @Czescku! Kokoajan on tarkoitus näissäkin mennä eteenpäin ja pyritään edelleen parantamaan koosteita. Ymmärretään kyllä, että nämä on faneille tosi tärkeitä ja tulee näitä itsekin katseltua aktiivisesti, jotta pysyy mukana pelikierrosten tapahtumissa. Ihan kaikkia pelejä ei itsekään ehdi tv:stä katselemaan.

Tarviiko yrittää keksiä pyörä uudelleen, @Telia ? Eikö olisi järkevämpää, että jäähykello näkyisi myös toisen erän alussa, kun se jäähy oli alkanut 1:ssä erässä, jatkuen toisen erän alkuun? Nyt meni reilu minuutti ylivoimapeliä tokan erän alusta, eikä jäähykello vilahtanut kertaakaan kuvaruudussa. Jäähy ehti loppua, mutta jäähykello pysyi edelleen poissa.
Pelistä katkeili satunnaisesti myös selostus, sekä kenttä-äänet kolmannen erän aikana. Kuvassa ei ollut vikaa (IFK - PEL).

Se on ihan totta, että tuo jäähykello olisi pitänyt näkyä myös toisen erän alussa. Kiinnitin samaan asiaan huomiota, kun katselin kyseistä peliä myös eilen illalla. Jatkossa täytyy tähänkin kiinnittää tarkkuutta.

Niko / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös