Jos vetäisit happea sen verran että katsoisit mitä olen kirjoittanut ja mitä en. Lisäksi voidaan kai sanoa että henkilöt jotka katsovat Osalan ja Lehtosen otteita huomattavasti sinua useammin voivat paremmin arvioida heidän potentiaaliaan. Vai? Puolueettomuus kun ei millään muotoa korvaa asiantuntemattomuutta.
Jälleen ihmettelen miksi lainasit minun viestiäni koska tästäkään en omia sanomisiani tunnista. Hassuudesta sen verran että 24-vuotiaalle kakkos/kolmosketjun pelaajalle sinulta löytyy aikaa ja luottoa näyttää osaamistaan mutta jos 19-20 -vuotiaana pelaa vielä liigaa niin potentiaali ei riitä mihinkään.
Ei vaadita mutta se auttaa. Kahdesta samantasoisesta se isompi on aina arvokkaampi pelaaja. Siksi potentiaali johtavaan rooliin on Osalalla isompi kuin monella pienemmällä miehellä.
Heh. Ei minulla ole hapen puutettu, mutta tuntuu että Blues-pelaajien puolustamisella sitä tuntuu syntyvän. Niin, tottakai Osalan&Lehtosen potentiaalin tietävät paremmin, mutta osaavatko suhteuttaa sitten hyvin esim. NHL-pelaajiin on täysin eri asia, vai? Näiden joidenkin puheiden perusteella kun tuntuu ettei todellakaan kauheasti ole seurattu muita pelejä kuin oman seuran. Itsekkin olen nähnyt kymmenkunta peliä tällä kaudella Toni Rajalan pelaamista, mutten menisi julistamaan kaveria varmaksi NHL-pelaajaksi ja johtavaksi suomalaiseksi pelaajaksi NHL:ssä jnejne.
Se että lainaan sinun viestiäsi johtuu varmaan siitä, että kirjoitit minulle ja vastasin siihen. Sen lisäksi myös yleisesti muihin teksteihin otin kantaa. Vai pitäisikö kaikki ketjussa olevat asiat&viestit lainata johon kirjoittaa, siis joka kerta? Sitäpaitsi "en tunnista sanomiasini" kuulostaa aika hauskalta, kun juuri viestissä mitä lainasin kirjoitit Ruutun potentiaalin menneen ja hänestä ehkä tulee terveenä penttiperuspelaaja.
Missään en sanonut etteikö Lehtosen&Osalan potentiaali riittäisi mihinkään? Juurihan sanoin esim. Osalasta että näkisin kaveriaalilla potentiaalia 2/3 kenttään NHL:ssä.
Ilmeisesti se, että ei hypetä kavereita maasta taivaaseen ja nosta jalustalle sitten on jotain "tuomitsemista kadotukseen". Kiintoisaa.
Noh kuten sanottua, jos tahtoo pitää Osalaa&Lehtosta valtavina lupauksina ja samaan aikaan vähätellä kaikkia muita pelaajia, niin mikäs siinä. Turhapa siitä jatkaa. Kuten sanottua, niin jos tahtoo voi sitten palata asiaan 5-10vuoden kuluttua ja katsoa miten meni.
edit:Lopuksi totean vielä, että toivon todellakin olevani väärässä kaverien potentiaalin suhteen ja että Osala pelaa Ovechkinin vieressä ensi kaudella ja tulevina kausina. Mikäs sen mukavampaa, jos suomalaiset pärjäisivät NHL:ssä ja samalla voisi sitten maajoukkueessakin katsella. Yritän vain pitää jalkoja vähän maassa.