Pitää vielä palata tähän Swallow the Suniin. En ole KOSKAAN innostunut mistään doom-orkasta näin kovasti. Hope-levyn kakkosraita These hours of despair on jotain niin käsittämättömän upeaa ettei mitään rajaa! Koko tämän viikon olen tätä Hope-levyä kuunnellut eikä mitään merkkiä kyllästymisestä ole. Ihmeellistä! Miten olen tämänkin orkesterin voinut ohittaa olankohautuksella kaikki nämä vuodet? Taisi olla niin, että Tuskan sunnuntaille on vielä tulossa yksi bändi...voisiko se olla tämä?! Olispa täydellinen setti jos näin olisi, varsinkin nyt kun ihastuttava Suicidal Tendencies soi lauantaina.Olen jotenkin aina ajatellut etten niin kovasti pitäisi tai että on ihan ok, mutta nyt sain tavallaan vahingossa käsiini Hope-levyn ja kuuntelin duunissa koko päivän. Ihan saatanan hieno levy, kerta kerralta upeampi. Ihan mitään rallattelumusaahan tuo ei ole, mutta sopi tämänpäiväiseen maanantaifiilikseen oikein oivasti. Pitänee hankkia nuo aikaisemmatkin, tapana kun on hankkia sitten koko tuotanto kun joku oikeasti kolahtaa kovaa.
Uutta levyäkin on tulossa. Mikäs tässä. Vappukin on.