Nyt on muuten levy, joka iskee itelle hyvin paljon. En oo pitkään aikaan oikeen suomalaista metallia kuullu, joka iskis tällä tavalla.
Nyt on muuten levy, joka iskee itelle hyvin paljon. En oo pitkään aikaan oikeen suomalaista metallia kuullu, joka iskis tällä tavalla.
Joo on nimeltä kyllä tuttuja, mutta en niin hirveästi ole kuunnellut(vielä). Tässä Surut yhtyeen levyllä on onnistuttu saamaan musiikista jotenkin tosi ahdistavan kuuloista. Eihän tuo ärjyntä mitään maailman ihmeellisintä oo, mutta sopii tähän hyvin. Onhan tässä musiikissa ihan kaikuja vanhaan Mastodoniin myös.Ihan jees juuri tällaista tyypillistä nykypäivän suomenkielistä Suomi-metallia, eli aivan samanlaista kamaa mitä vaikkapa Vorna ja Kaunis Kuolematon tekevät. Nämä bändit ovat sinullekin varmasti tuttuja, ja tämä bändi sopii hyvin joukon jatkoksi..
Jos ahdistavan kuuloinen uppoaa, niin Totalselfhatred on kokeilun arvoinen. Vaikka yleensä en näistä miljuunista eri genreviritelmistä niin piittaa, suicidal depressive Black metal kyllä on vekkuli tyylilaji. Tässä kyllä kivirekeä tosiaan vedetään ja painoa lisätään minkä ehditään. Mutta jotenkin niin kaunista kuitenkin.Joo on nimeltä kyllä tuttuja, mutta en niin hirveästi ole kuunnellut(vielä). Tässä Surut yhtyeen levyllä on onnistuttu saamaan musiikista jotenkin tosi ahdistavan kuuloista. Eihän tuo ärjyntä mitään maailman ihmeellisintä oo, mutta sopii tähän hyvin. Onhan tässä musiikissa ihan kaikuja vanhaan Mastodoniin myös.
Otetaan haltuun tämän kanssa.Jos ahdistavan kuuloinen uppoaa, niin Totalselfhatred on kokeilun arvoinen. Vaikka yleensä en näistä miljuunista eri genreviritelmistä niin piittaa, suicidal depressive Black metal kyllä on vekkuli tyylilaji. Tässä kyllä kivirekeä tosiaan vedetään ja painoa lisätään minkä ehditään. Mutta jotenkin niin kaunista kuitenkin.
Ota uusin levy "There's Always Blood At The End Of The Road" haltuun. Varsinkin viimeinen biisi on siinä ihan maanisen hyvä!
Jotain vuosia sitten (ehkä 2016 tai 2017) Nygård pölähti Tuskassa viereeni katsomaan jotain bändiä, niin pakkohan siinä oli muutama sana taiteilijan kanssa vaihtaa. Oli otettu kun kehuin Turisaksen kaksi ensimmäistä levyä maasta taivaaseen ja kertoi että niiden tekeminen oli pitkä ja vaikea prosessi joka otti koville.Aamun julkisissa istuessa antoi soittolistan lyödä uuniin mitä keksikään, ja pitkästä aikaa lävähti Turisas soimaan. Herramunjee, tässähän saa ihan jalkaa pidätellä kun meinaa tarttua poljentoon mukaan. Enpä muistanutkaan Stand Up And Fightin olevan näin hyvä levy.
Viimeisimmästä kiekosta jo vuosikymmen ja keikkailukin tainnut loppua. Mathias Nygård jutusteli muistikuvien mukaan jossain haastattelussa, että 2024-25 voisi jotain uutta tulla. Ainakin levyä on tehty jo vuosia, mikäli Kaaoszinen juttu pitää kutinsa. Onkohan tällä saralla mitään enää kuitenkaan tapahtunut vai onko pillit menneet pussiin? Ainakin Facebook-tili näyttäisi poistuneen kokonaan.
No kaikki on mun mielestä hyviä, mutta mikään ei oo tämän uusimman veroinen.Kiitos muuten tästä suosituksesta. Meni eilen siivotessa aika kivasti läpi ja listoille nous muutama biisi. Pitää kuunnella myöhemmin lisää bändiä. Mikä näistä edellisistä levyistä on hyvä?
Ghost Bathin hengessä menee, se maistuu minulle.Jos ahdistavan kuuloinen uppoaa, niin Totalselfhatred on kokeilun arvoinen. Vaikka yleensä en näistä miljuunista eri genreviritelmistä niin piittaa, suicidal depressive Black metal kyllä on vekkuli tyylilaji. Tässä kyllä kivirekeä tosiaan vedetään ja painoa lisätään minkä ehditään. Mutta jotenkin niin kaunista kuitenkin.
Kirjakin tuli justiin kirjaston varauksista mulle, pitää lukaista ensi viikolla.Swallow the Sunin Songs from the northin kakkos levy soimassa. Ai että miten voikaan olla hienoa musiikkia. Tässä on kyllä bändi jonka jokainen levy uppoaa meikäläiseen, niin rujoa, mutta silti niin kaunista.
Mikäli old school dödis tuoreella twistillä uppoaa, ni tässä uusi kotimainen pumppu Slaughterror.
Itse rakastan tämänkaltaista louhintaa.
Juu, tämä pitää ehdottomasti kuunnella jossain vaiheessa kun itse Kotamäki kirjan vielä lukee. Mitä bändin facebook sivuilta on lyhyitä pätkiä kirjasta kuullut niin hyvältä vaikuttaa.Kirjakin tuli justiin kirjaston varauksista mulle, pitää lukaista ensi viikolla.
High On Fire julkaissut uuden biisin. Pörisee ja maistuu.
Joo pisti kyllä silmään. Ehkä se tuokin on sitten tulevaisuus.Hyvä biisi.
Mutta olenko uus-vanha, kun mun mielestä jonkun AI-videon lätkäiseminen "viralliseksi musiikkivideoksi" on todella riman alta menevä teko?
Taannoin bongasin tästä ketjusta Blackbraidin. Kesällä 2023 julkaistu Blackbraid II potkii todella kovaa tällä hetkellä.