Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Ihan näppärää metalcorea, ite en pitänyt kertsistä lainkaan. Mutta kiinnostava, pitäähän tsekata muitakin biisejä.
Mokasin lainauksen mutta siis Rytmihäiriö kenties.Yritetään tästä ketjusta apua. Olikohan kukaan eilen Staminan keikalla? Hakusessa olisi bändi, jolta soitettiin pari biisiä roudaustauolla. Suomenkielistä metallia, melkoisesti Staminaltakin kuulostavaa. Shazam ei tunnistanut edes, joka on hieman outoa. Jos joku kuuli ja tietää, kiitos vinkistä.
No sitähän se juuri oli, kiitokset. Outoa ettei Shazam tunnistanut. Thanks.Ainakin Rytmihäiriötä tuli muutama biisi. Diablon ja Stam1nan välisellä roudaustauolla
Minä olin Ruisrockissa tuota seuraamassa, kun sitä festaria pystyi vielä jokseenkin Rock liitteellä kutsumaan.Mikähän kumma siinä on kun Mastodon ei tunnu löytävän tänne Härmän perukoille ollenkaan keikoille? Äkkiseltään katsoin, että alkaa olla 10-vuotta edellisestä kerrasta kohta aikaa.
No niinpä on ollut. Jokatapauksessa, eivät ihan alvariinsa näytä täällä hyppäävän. Toivottavasti eksyvät pian taas. Bändi on vielä näkemättä.Minä olin Ruisrockissa tuota seuraamassa, kun sitä festaria pystyi vielä jokseenkin Rock liitteellä kutsumaan.
E: tuskassa 2017 oli myös?
Ikinä on edelleen huomattavasti parempi levyltä, kuin livenä. Jännittiköhän Rocksissa esiintyminen, koska vallankin välispiikit oli hermostuneen oloisia. Erikoisesti settikin alkoi levyn avaavan Rituaali -biisin päälle kolmella hitaammalla vireellä. Kunnolla vaan turpaan oitis, keskivaiheilla voi sitten olla pari niitä hetkiä, jolloin janoiset voi hakea kaljaa & artisti esittää taiteilijaa.Ensi perjantaina tosiaan levynjulkkarit Rocksissa, sinne mä sitte meen pällistelemään.
Quadra ja Machine Messiah olivat molemmat hyviä levyjä. Eivät nyt toki pärjää Beneath the Remains, Arise ja Chaos A.D. kolmikolle, mutta aika harva yhtye pärjää tuolle.Eipä tule tätä versiota ikävä vaikka pari näkemääni keikkaa olivatkin sinänsä ihan laadukkaita. Ainoa albumi josta innostuin oli Kairos. (Mask. Dialog...) Muilta levyiltä puuttui dynamiikka ihan täysin. Cavalerojen Sepultura oli se ainoa oikea. Tulispa klassikkolevyistä vihdoin kunnon paidat.
Cavalerojen Sepultura oli se ainoa oikea. Tulispa klassikkolevyistä vihdoin kunnon paidat.
Miksi kuuluisi? Montako klassikkoa bändi julkaisi tuolla ajanjaksolla? Niinpä. En ole eläissäni törmännyt yhteenkään ihmiseen joka pitäisi Cavaleratonta oikeampana kuin mitä originaali oli.Kuuluuko tähän levyt vuosilta 1998-2006?
Tällä viittaan siihen, että siihen nähden, että jakolinja nettimaailmassa tuntuu menevän Kisser/Paolo jr./Green vs. Cavalerat ja että jälkimmäinen on se ''oikea'' Sepultura,
Miksi kuuluisi? Montako klassikkoa bändi julkaisi tuolla ajanjaksolla? Niinpä. En ole eläissäni törmännyt yhteenkään ihmiseen joka pitäisi Cavaleratonta oikeampana kuin mitä originaali oli.