Nyt olen hämmentynyt, tai jossain omassa kuplassani elänyt.. eli onko siis Bloodred Hourglass näin tuntematon Jatkiksen palstalla? Bändi julkaisi debyyttinsä jo reilu 10 vuotta sitten, ja minä törmäsin heihin joskus 6-7 vuotta sitten. Ja ihan mukavasti vetävät yleisöä festareilla yms. Tänään juuri ilmestyi tosiaan bändin kuudes levy, joka on heidän diskografiassaan poikkeuksellisen kiippari vetoinen ja suorastaan elektroniseen musiikkiin kallellaan
Vuonna 2017 julkaistu Heal on aivan uskomattoman kova levy melodödön saralla. Samoin vuoden 2019 Godsend on mainio. Itse asiassa edellinen levy oli aikamoinen pettymys, mutta nyt tämä tänään tullut on taas korjausliike parempaan suuntaan, vaikkakin tosiaan erityylinen mitä bändi on koskaan tehnyt..
Vuonna 2017 julkaistu Heal on aivan uskomattoman kova levy melodödön saralla. Samoin vuoden 2019 Godsend on mainio. Itse asiassa edellinen levy oli aikamoinen pettymys, mutta nyt tämä tänään tullut on taas korjausliike parempaan suuntaan, vaikkakin tosiaan erityylinen mitä bändi on koskaan tehnyt..