Swallow the Sun julkaisee lokakuun 18.pv uuden Shining nimisen albumin. Raivion kommentit uudesta albumista tässä instagram postauksessa.
Mahtava homma! Itselle ehkä tärkein bändi mitä on.
Swallow the Sun julkaisee lokakuun 18.pv uuden Shining nimisen albumin. Raivion kommentit uudesta albumista tässä instagram postauksessa.
Itse olen WMB:n nähnyt jopa livenäkin ja olihan ne nyt kovassa kunnossa myös livenä. Silti jaan tämän tuskasi jopa sen livevedon jälkeen. En osaa sanoa mikä tuossa bändissä oikein on, mutta jotenkin tuntuu olevan ainakin itselleni harvinaislaatuinen esimerkki yhtyeestä joka on pienempi kuin osiensa summa.@diavolo voi perseensuti, kun tuo WMB on ollut jo pari vuotta sellainen, että haluaisin niin kovasti tykätä siitä kunnolla. Todella mielenkiintoista modernilla otteella tehtyä ja taitavasti soitettua bläkkiksen, melodödön ja folkin sekoitusta. Ja katselisin ehdottomasti bändin mieluusti jollain keikalla/festarilla livenä muiden bändien lomassa..
Mutta kun ei vaan ihan kunnolla lähde, ainakaan siis niin että fyysisen levyn ostaisin, koska se sitten kuitenkin saattaisi hyvinkin jäädä hyllyyn pölyttymään. Perkele kun osaisin selittää jonkin syyn miksi tämä ei vain lähde ihan täysillä, paljon on näitä bändejä että se jokin kuuluisa tekijä X vain puuttuu, että innostuisin oikein täysillä. Täytyy kuitenkin levy kuunnella linjoilta, kun se ilmestyy..
Ensimmäisen kuuntelun jälkeen oli sellaiset "tuttua ja turvallista, mutta tylsää" fiilikset. Parilla seuraavalla kierroksella alkoi sitten potkia kunnolla. Onhan Göteborgin herrat taas kerran vääntäneet väkevän albumin.Dark Tranquillityn uusi Endtime Signals potkii kyllä. Jotenkin tämä iskee nyt helvetin lujaa!
Ruotsin suunnalta tulee hienoa musiikkia, kun tuo Opethin uusin osui ja upposi. Myös tämä maistuu, vaikken aina niin Arch Enemystä tykkää.
Mikäli ensimmäinen sinkkulohkaisu Swallow the Sunin tulevalta albumilta jätti hieman kylmäksi ja oli vaisuhko, niin What I Have Become palauttaa ainakin itselleni uskoa tulevaan levyyn.
Ei tämäkään kappaleena ihan sitä Swallow'n terävintä tai "rouheinta" kärkeä ensimmäisten kuunteluiden perusteella ole, mutta onhan tuo sävellyksenä kuitenkin jotenkin mesmeroiva.
Edit. Linkki vaihdettu visualizer -videoon.
Vola on kyl kelpo!Löysin jotenkin vahingossa viime viikolla VOLA orkesterin. Erinomaista proge rockia/metallia. Siis onkohan yhtään paskaa biisiä, ei oo vielä ainakaan tullut vastaan.
Mulla tämä sama fiilis. Joku ihastus näihin ördäystä käyttäviin naisiin on.Ja siis rehellisesti onhan se nyt ihan helvetin seksikästä jos nainen osaa karjua hyvin. Samasta syystä fanitan myös mm. Jinjeriä ja Spiritboxia.
Joo, mm. Chaney Crabb on huikee!Mulla tämä sama fiilis. Joku ihastus näihin ördäystä käyttäviin naisiin on.