Opiskelijoiden juominen kuriin!

• 7 491
  • 53

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Surkea testi oli. 0 pistettä jopa ja se kertoo tämän testin tasosta kaiken tarpeellisen.

Cougar

PS. Kokeilin useammalla eri säädöllä katsoakseni mitä kertoisi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaikka olen itse opiskelija, niin en ymmärrä mihin opiskelumaailmassa tuo viinan ihannointi perustuu? Miksi on niin cool olla kännissä joka keskiviikko ja niin heikkovoimaisena torstai-aamuna, että opiskelut kärsivät? Minusta on ennemminkin cool olla lähes joka tunnilla paikalla ja saada hyviä arvosanoja.

Tämä humalatilan ihannointi on yllättävän korkeassa kurssissa myös muutenkin Suomessa, ei vain opiskelijoiden keskuudessa. Mikä on mielestäni häkellyttävää. Muualla maailmassa viinaa juodaan sivistyneesti, täällä ihmiset pitävät siistinä asiana vain ryyppäämistä.

Enkä ymmärrä sitäkään, että opiskelijat valittavat raha-asioitaan ja sitten heillä on kuitenkin varaa juopotella joka keskiviikko (ainakin täällä keskiviikko on juomispäivä).

Minkä takia sitä rahaa sitten syynää siihen alkoholiin, jos se ei kerta riitä edes ruokaan! En ymmärrä.

Itse en ole kauheasti opiskelu-aikanani juomiskellut. Mutta sitten kun juon, niin kyllähän minäkin yritän tietenkin ottaa kunnon lärvit, mutta tämä on kuitenkin harvinaista.

Itse mielummin kulutan rahani ostaen hyvää ruokaa.

Niin ja sain tästä testistä muuten 0 pistettä.

Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
19 pistettä tuli. Minun juomisellani on siis suuri vaikutus ympäristööni. Miten musta tuntuu, että en oikein allekirjoita tuota. Tietenkin tuota pitäisi kysyä kavereiltani, mutta voisin kyllä aika hyvällä omalla tunnolla sanoa, että jos kerran kuussa yrittää värvätä kaveria juomaan tai tilittää hänelle kännissä omaa surkeaa elämäänsä, kun ei viitsi kotona seinillekkään puhua...paljoa, niin ei se kyl mun mielestä tee vielä minusta kauhean rasittavaa tapausta humalassa. Menenpä metsään tiputtaa ponua, niin ei tarvitse kenenkään häiriintyä minusta, niih!

Helmut Steiger kirjoitti:
Piia-Noora Kauppi pahoittaa mielensä aina nähdessään juopuneen opiskelijan.
Mä pahoitan mieleni aina nähdessäni Piia-Noora Kaupin, mutta onneksi se tapahtuu hyvin harvoin ja silloinkin vain tiedotusvälineiden kautta.

Tässä eräs ilta mietittiin kaverin kanssa, että mikä hitto siinä on, että aina kun liikekannalle lähdetään, sitä keittoa pitää vetää kaksin käsin, että aina kun lasi tai pullo on tyhjä, niin jo vain hakemaan uutta? Ja eikä edes niin, että sitä yhtä paukkua tai olutta voisi nautiskella hieman pidempään, vaan sitä nestettä kaadetaan kurkusta alas kuin mehua kuumana kesäpäivänä. "Mäh khäyn...hik! hakee uuden, tuonks mä sulle ja?"

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy