Oho, tais toi meitsin viesti pikkasen mennä ohi, olin kyllä itse ihan paikan päällä kattomassa peliä ja ihan Tuton puolesta huutamassa. Harmitaa vaan pelaajien puolesta että olis kiva heidän ollu saada enemmänkin siitä kakusta kuin toi 20%..
Tais se loppu tosta meitsin viestistä unohtua, jossa piti onnitella eli ONNEA TUTO!
Heh OK, hyvä että korjasit :)
Paljonkohan tosiaan pelaajat mahtoivat tuosta summasta saada? Vielä pari viikkoa sitten Pablo Järvinen jutteli että "kai siitä voittosummasta hiukan meillekin irtoaisi", mutta vaikutti sellaiselta ettei varmuudella asian laitaa tiennyt. Mieluustihan sitä ainakin itse soisi pelaajille vaikka koko potin, mutta onhan se selvää että tuollainen 20-40% kokonaissummasta on aika lailla maksimi mitä kohtuudella voisi ajatella. Pieni seura kuitenkin ja silleen.
Arvostus tätä mestaruuden voittanutta poppoota kohtaan on kyllä meikäläisellä niin suuri, että menee sitten kuka tahansa minne tahansa, niin siitä olen varma että sydän sykkii ainakin pikkuriikkisen joka ikinen peli-ilta sille joukkueelle jossa päättyneen kauden tutolainen painaa. Oli tämä kausi niin helvetin hieno katsomossa, että noita jätkiä tulee kyllä diggaamaan aina, pelaavat he sitten missä tahansa. Vaikka Tepsissä!