Onnittelut Lordille!

  • 10 568
  • 130

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Häpeä rauhassa Pee.

Kiitos Lordi! Mitäs tilasitte!
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Vimes kirjoitti:
No onnea nyt täältäkin. Neil Hardwick sitten hävisi tässä samalla vetonsa jonka mukaan Marsista löytyy elämää ennenkuin Suomi voittaa euroviisut. (Kuuluisikohan tämä tärkeän tiedon ketjuun, hmmm...)

Itse muistelin samaa täs illalla, mut taisi tehdä muistini tepposet, kun kelasin sittenkin, että Hardwick sai pienemmän kertoimen sille, et marssista löytyy elämää ennemmin kuin Suomi voitta fudiksen mm:n.

Oli miten oli, onnittelut Lordille ja vielä enemmän onnittelut suomalaisille, joille euroviisut (ja jo niihin osallistuminen) ovat aina olleet helvetin iso juttu, koska se aikoinaan erotti meidät Itä-Saksoista ja Reto-Romanioista! Tämä tekee todella gutaa huonoille itsetunnoillemme!!
 

jani73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Detroit Red Wings, FC Liverpool
Itse olisin mielummin nähnyt huomenna tulevan voiton MM-kisoista, mutta kaikkea ei voi saada! Helvetin hieno esitys - paras voitti! Onnea Rovaniemelle!
 

Tuamas

Jäsen
JUMALAUTA!

Tämä on se vuoden Suomalainen uroteko.
Kauan näytti jo siltä että Ässien hopea olisi tämän vuoden uroteko, mutta Lordi veti homman himaan.

Elämäni hienoimpia hetkiä seurata ääntenlaskua paikallisessa anniskeluravintelissa.

Ei ikinä olisi uskonut, mutta sieltä se tuli!

Mitkä ämämkisat, kiekkokisat jäävät 100-0 kakkoseksi tälle...
Ei ketään voi kiinnostaa mikään Suomen neppipeli tms.

LORDI!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onnea Lordi. Eiköhän nyt viimeistään lopu se kitinä, että kaikenmaailman tommimetsäketokukat pärjäävät paremmin eurohumpan em-kisoissa.
Kiitos vielä kerran ja onnea.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Suuret onnittelut koko bändille. Tämä voitto muuttaa paljon Euroviisuja ja oli mielestäni erilaisuuden voitto. Hienoa, että lähditte mukaan koko kilpailuun. Se oli rohkea veto joka nyt palkittiin. Levykauppaan lähden heti maanantaina!
 

Pate 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kolme isoa voittoa olen elämäni aikana kokenut: IFK:n suomenmestaruuden, Suomen maailmanmestaruuden ja nyt euroviisuvoiton. Oli aivan mahtava fiilis eilen ja sama jatkuu vaikka pikku kankkusta pukkaa ja laatta lentää. Tänään vielä pronssit ja Tsekin voitto niin huomenna on kiva mennä duuniin :)

ONNEKSI OLKOON, LORDI !
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitokset Lordille, aivan uskomattomasta teosta!

Kukaan ei kuitenkaan kiitoksilla elä, joten painun Stockalta ostamaan uusimman levynne...

Upeeta! mahtavaa!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt kun tuosta uusinnasta olen pari "biisiä" kuunnellut, niin faktahan on se, että Mikko Alatalokin olisi ollut kova sana tuossa kisassa. Aivan pöyristyttävää kuraa jokainen esitys. Ihan kiva, että Suomi voitti kuitenkin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Näkkäri kirjoitti:
Nyt kun tuosta uusinnasta olen pari "biisiä" kuunnellut, niin faktahan on se, että Mikko Alatalokin olisi ollut kova sana tuossa kisassa. Aivan pöyristyttävää kuraa jokainen esitys. .

Ei nyt lähetä tähän, jooko ? Ollaan kerrankin ylpeitä, eikä selitellä kuinka muut oli paskoja ja sen tähden voitettiin !
 

Europoli

Jäsen
Eipä ole ennen tullut pistelaskun aikana pahemmin mölyttyä. Eikä ennen ole tarttenut viidestä pisteestä sanoa "höh, noin vähän"...

Onnea Lordi! Hyvin sä vedät!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näkkäri kirjoitti:
Nyt kun tuosta uusinnasta olen pari "biisiä" kuunnellut, niin faktahan on se, että Mikko Alatalokin olisi ollut kova sana tuossa kisassa.

Kyllä! Väärin voitettu, eikä NHL-pelaajatkaan olleet näissä kisoissa mukana.
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittu että on hienoo. Kiitos ja onnea
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kunnon hevirevitys tyrmäsi purkkapopin ja ja muut pikkutuhmat perseenpyörittäjät. Loistavaa! Onnittelut Rovaniemen monsterille. 6.12. Linnaan sama kostyymi ylle :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Suurenmoiset onnittelut Lordille!!!

Te olitte selvästi parhaimmat. Erotuitte finalisteista selvästi eduksenne.

Ei ole helvetti vielä tainnut jäätyä?
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
vilperi kirjoitti:
Ei ole helvetti vielä tainnut jäätyä?

Ei ole juu. Kyllä hesassa paistaa aurinko tällä hetkellä.

Hauskaa oli eilen tiktakin keikalla. Kolmasosa yleisöstä käänsi bändille selän, ja katsoi pistelaskua baarin nurkassa 28 tuuman töllöstä ja juhli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös