Onnittelut Lordille!

  • 10 568
  • 130
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
ONNEA HELVETISTI JA HÄVITTÄJÄT VASTAAN !!

veini
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Pioneer kirjoitti:
Helvetti jäätyy.

Ei jäätynyt, koska silloin Porin Ässät olisi voittanut Suomen mestaruuden...Mut loistava suoritus Lordilta! Iso Käsi lähtee täältä!
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnittelut Lordille minultakin.

Minua hieman huvittaa, että tuota biisiä kutsutaan hevi musiikiksi, vaikka kyseessä oli hyvinkin melodinen ja iskevään kertosäkeeseen perustuva "iskelmä". Hurriganes teki 70-luvulla itse asiassa rajumpaa rokkia, eikä siittä mitään suurta haloota noussut, joskin Remun naama ei silloin vielä ollut ihan Lordin tasoa.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Artsi kirjoitti:
Onnittelut Lordille minultakin.

Minua hieman huvittaa, että tuota biisiä kutsutaan hevi musiikiksi, vaikka kyseessä oli hyvinkin melodinen ja iskevään kertosäkeeseen perustuva "iskelmä".

Britit kutsuu sitä Death Metalliksi.

No, saavat ihmiset kutsua miksi haluavat, näyttää se silti uppoavan.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Niin, kunnon fanin tuntee sitoutumisesta. Äänestin Lordia Euroviisuvoittajaksi Suomen karsinnoissa sekä tunti sitten Euroviisuvoittoon ja olen siitä vitun ylpeä. Tosin äänestin Suomea kyllä jo biisissä two the Tango ja Laura Votkolaisen ollessa mukana Ruotsista käsin. Kukkaron päällehän se käy, mutta pääasia, ettei Suomi jäänyt taaskaan nollille ainakaan minun takiani :)

Onnea Lordille ja kaikille suomalaisille! Huomenna lahden yli takaisin ja maanantaina arkeen. Heijaa Lukko, Ainoa asia, mitä enää odotan voittajana penkkiurheilijana.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ioota Rhoo kirjoitti:
Britit kutsuu sitä Death Metalliksi.

No, saavat ihmiset kutsua miksi haluavat, näyttää se silti uppoavan.

Niinpä. Aivan sama, miksi kutsutaan, mutta tällaisen vanhan Hurriganes-fanin korvaan tuo biisi kuulostaa ihan hyvältä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1Timer kirjoitti:
Nightwish vois vihdoin tehda sen kansainvalisen lapimurtonsa...
Soolouraileva Tarja Turunen, mitään?

Ei olisi edes mikään yllätys, jos oopperoisi siellä lavalla jonkun mitäänsanomattoman taustaorkesterin kanssa.
 

Kostaja#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hiki-Hockey. Sympatiat Rauman Lukolle.
Onnea Lordille! Kyllä on mahtava tunne! En muista koska olisin ollut viimeksi näin mahtavissa fiiliksissä, saattoi olla joskus -95 keväällä... ME TEHTIIN SE! IHANAA, LORDI, IHANAA!
 

Särki

Jäsen
Onnittelut Lordille ja koko taustaporukalle!

Tämä on hienoa, tämä on ennenkuulumatonta, tämä on jotain aivan ihmeellistä. Tämän saavutuksen voi rinnastaa -95 MM-kullan rinnalle ja hieman jopa edelle. Euroviisut järjestetään ensi vuonna Suomessa! Lordi teki kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Konjakkipullolle mars!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Joutuu Halonen nyt "hieman" muokkaamaan ensi talven linnanjuhlien pukusääntöä... : )
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pee kirjoitti:
Minä ainakin häpeän. Tosin sinänsä minua euroviisut eivät ole koskaan kiinnostaneet, enkä esim. näe ylipäätänsä erityistä mielenkiintoa laittaa lauluja paremmuusjärjestykseen. Silti harmittaa, että tuollaisella örvellyksellä ja pilkkalaululla voitetaan ja että sellaista aiotaan vielä juhlia.

Tosin mihin jo viittasin, enpä olisi juhlinut tai ollut mitenkään erityisen iloinen viisuvoitosta, vaikka se olisi Suomeen tullut jo aiemminkin. Mutta nyt siis vielä vähemmän.

Eipä voi kun sanoa, että... HAJOOOOOOOOOOO.....
 

Chilango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpat, Les Habs
Oli naapurit ihmeissaan kun outo suomalainen rokkas ja riehu kesken rauahallista lauantai-iltapaivaa.

En oo kisoja seurannut sitten 80-luvun alun mutta taytyy sanoa etta pistelaskua seuratessa fiilarit oli kuin -95 MM-kisojen finaalia katsoessa.

Vielako joskus nakis Suomen futiksen MM-kisoissa....
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Aiemmin tassa ketjussa oli juttua Lordista ja sen musiikista (onko se hevia vai mita). Nyt kun Lordin biisia tossa kuuntelin (aiemmin tama bandi ei tallaselle ulkosuomalaiselle ollut tuttu), niin eihan toi oo sen kummempaa kun Alice Cooperia myotailevaa hard rockia. Ulkonakokin on ihan sama. Rumpali naytti kylla enampi Keith Richardsilta...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No en minäkään tuota edelleenkään sanoisi heviksi, kuin todella kaukaa haetusti. Hardrockiahan se enemmän. Joillekin nyt kaikki hieman raskaampi on nykyään heviä.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loistavaa! Uskomaton juttu! Suomi voitti euroviisut!
Nyt ei enää harmita lätkä tappio yhtään! Suomi on voittannut euroviisut!
Kiitos LORDI!
Mahtava kappale!
NYT KAIKKI OSTAMAAN LORDIN LEVYÄ!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onnea LORDI!! UPEETA!

KIITOS!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ted Raikas kirjoitti:
Nimenomaan! =D

Mutta tyylillisesti ja aikaisempikin tuotanto.


Niin joo... Siita en kylla sitte taas tieda mitaan. Voishan noitten levyn kannatusmielessa tietysti ostaa (ja itseaan valistaa), jos ja kun se kohta esim Amazonille ilmestyy.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
We are the winners of eurovision.
Kiitos Lordi!!
Aivan käsittämätöntä.
Mitäs tilasitte!

KIITOS!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös