Onnitteluketju – mistä tahansa & kenelle tahansa

  • 219 559
  • 1 891
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Jatkoaika tänään 20 vuotta. Koko palstapersoonani puolesta valtaisat onnittelut!

Olenkin jo ihmetellyt, milloin tämä paskalaari erääntyy näinkin vanhaksi...

Eikun tosissaan. Onhan tämä keskustelupalsta paljon yleisiä some-kanavia edellä iältään ja sivistykseltään. Olen itsekin ollut mukana jo pitkään mutta pääasiassa lukenut. Oma kännissä tapahtuva möyhöämiseni ei kuulu palstan henkeen mutta parikymmentä vuotta on livahtanut kuin huomaamatta, kiitos ja anteeksi.

Palsta on loistava, kaiken suvaitseva mutta järkensä säilyttävä paketti. Kirjoittajat voivat olla ketä vain, asiat ja mielipiteet riitelee. Yllättävän paljon 20 vuodessa maailma hyppää/heittelee.

Nostan hattua teille - ylläpitäjät ja keskustelijat, te palstan tekijät!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Palsta on osa vapaa-aikaani ja välillä hieman työaikaani. Täällä saa ajatuksia julki, löytää tietoa, pääsee osalliseksi vertaistuesta, saa nauraa, välillä suuttua, ottaa aika ajoin sopivasti nenilleen, mutta vain virtuaalisesti. Täällä ollaan mieltä, eriä ja samaa, mutta vihanpitoa ei täältä löydä, ei ainakaan siinä muodossa kuin se on muualla somessa. Palsta uudistuu, mutta pitää kuitenkin sen vanhan hyvän tyylin mukanaan. Tänne kirjoittaa pääosin aika järkiporukkaa, jotka eivät ole niin poteroissaan kuin ehkä nopeasti vilkaisten luulisi. Ja huikeimmilaan palsta on suurten uutisten, tapahtumien, tai urheilukilpailuiden äärellä. Pesee silloin mm. ison joukon kotimaisia toimituksia. Kiitos Jatkoaika!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jatkoaika tänään 20 vuotta. Koko palstapersoonani puolesta valtaisat onnittelut!
....
Mitenhän nämä päivämäärät oiken menee. Olen jäsen nro 97, että luultavasti ihan ensimmäisten joukossa palstaan sekaantunut. Liittymispäivä on kuitenkin 19.3.2001, eli melkein parin kuukauden päässä. Oliko jatkoaika julkaisu olemassa pari kuukautta ennen palstaa?

Muistelisin, että kiekkopesässä puhuttiin, että nyt tulee uusi palsta juttelua varten, mikä olisi paremmin jäsennelty kuin kiekkopesä, mikä käytännössä oli viestejä pinossa jossain puurakenteessa, joten päätin liittyä. En tiedä oliko tyhmästi tehty, koska olen tuhlannut melko siivun elämästäni tähän.
 

Ferris

Jäsen
Mitenhän nämä päivämäärät oiken menee. Olen jäsen nro 97, että luultavasti ihan ensimmäisten joukossa palstaan sekaantunut. Liittymispäivä on kuitenkin 19.3.2001, eli melkein parin kuukauden päässä. Oliko jatkoaika julkaisu olemassa pari kuukautta ennen palstaa?

Muistelisin, että kiekkopesässä puhuttiin, että nyt tulee uusi palsta juttelua varten, mikä olisi paremmin jäsennelty kuin kiekkopesä, mikä käytännössä oli viestejä pinossa jossain puurakenteessa, joten päätin liittyä. En tiedä oliko tyhmästi tehty, koska olen tuhlannut melko siivun elämästäni tähän.

Muistelisin niin, että jossain kohdin palstaohjelma tjs vaihtui ja sen myötä rekisteröitymispäiväksi tuli tuo kaikille niillekin jotka alusta lähtien olivat mukana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitenhän nämä päivämäärät oiken menee. Olen jäsen nro 97, että luultavasti ihan ensimmäisten joukossa palstaan sekaantunut. Liittymispäivä on kuitenkin 19.3.2001, eli melkein parin kuukauden päässä. Oliko jatkoaika julkaisu olemassa pari kuukautta ennen palstaa?

Mulla lukee että liittynyt palstalle 25.2.2013, mutta silloin vasta hain kirjoitusoikeuksia ja sain ne pari viikkoa myöhemmin (en tiedä miksi, valehtelin kieltämättä todella paljon hakemuksessani mutten ollut kidnapannut ketään).

Kuka on jäsen numero 79? Tami varmaan jo kertonut, että numero 79 kusi hänen brändinsä päälle.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Hyvää syntymäpäivää Ryan Lasch 34 v.!!!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onnittelut Salatut elämät! Tänään saippuasarjalle mittariin 22 vuotta.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskomatonta miten 22 vuotta uran loppumisen jälkeen Väinö pitää vielä 61 ennätystä nimissään tai jakaa ennätystä. Tässä on listaus Väinön ennätyksistä NHL:n sivuilta. Eipä näytä olevan nykypelaajissa ketään kuka näitä ennätyksiä vielä lähiaikoina rikkoisi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onneksi olkoon täältäkin numero 99:lle Wayne Gretzkylle 60-vuotissyntymäpäivistä! Olisipa vielä 1990-luku.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onnittelut Valttereille! Teillä on tänään nimpparit...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Cisse Häkkinen tänään 70v, vaikka tuonelan koura sieppasikin jo aikaa sitten mukaansa synkkiin virtoihin. Kovin!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onnea Jari Lindroos, 60v!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnittelut Marko Tuulolalle, joka täyttää tänään 50 vuotta.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakas ystävä täyttää tänään 10-v. Leuassa on jo harmautta, mutta se lisää vain arvokkuutta.

Onnea!
 

Liitteet

  • IMG-20210215-WA0001.jpg
    IMG-20210215-WA0001.jpg
    86,2 KB · kertaa luettu: 75

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onnittelut Helmareille EM-kisapaikan varmistamisesta voittamalla Portugalin lukemin 1-0!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös