Kiitän! Söin työmatkalla palan pullaa merkkipäiväni kunniaksi, oli juhlallinen olo.Nimimerkki @SteelGate 37 vuotta tänään. Lisäksi nimimerkillä @sampio syntymäpäivä. Onnea molemmille!
Kiitän! Söin työmatkalla palan pullaa merkkipäiväni kunniaksi, oli juhlallinen olo.Nimimerkki @SteelGate 37 vuotta tänään. Lisäksi nimimerkillä @sampio syntymäpäivä. Onnea molemmille!
Kiitos! Juuri söin palan suklaakakkua ja kahvi on nenän edessä.Nimimerkki @SteelGate 37 vuotta tänään. Lisäksi nimimerkillä @sampio syntymäpäivä. Onnea molemmille!
Joo. Olin jo bändissä silloin ja meillä oli ihan oma yksityinen treenikämppä erään talon pannuhuoneen takana olevassa pikku kopperossa. Sinne oli kiva viedä tyttöjä, kun nurkassa oli patjakin lattialla... En nyt muutoin harrastuksia lähde arvottamaan, mutta ainakin se että lopetin organisoidun joukkueurheilun ja siirryin kokonaan rokkitouhuihin mahdollisti pukille pääsyn. Kai ne joukkueeseen jääneetkin joskus sai, mutta minä sain heti kun liityin yhtyeeseen.Joskus 13-14-vuotiaana jo?
En. Mulla kävi vaan säkä.Oot sie sonni.
Kiitos paljon @PunamustaNimimerkki @Mctavish85 SaiPan puolelta tänään 35 vuotta. Lisäksi nimimerkillä @punaiset_lasit IFK-puolelta syntymäpäivä. Onnittelut!
@vastaantulija lla tuli vastikään makea rajapyykki vastaan, kun hänestä tuli tovi sitten jatkiksen vitsiketjun ahkerin läpänheittäjä. Onnittelut tästä virallisen epävirallisesta tittelistä!
No jaa, kai nyt Elvis on kuitenkin vielä suosion ja kuuluisuuden keisari. Ja maailman mielettömimpiä muusikoita on jonoksi asti Michaelin edellä. Vaikkapa aikalaisensa Prince, joka oikeasti soitti kaiken itse levyilleen, siinä missä Michaelilla oli aina kohortti avustajia messissä. Suosittelen tutustumaan Princeen, jos pidät mikkihiirtä kovana jäbänä. Eikä Princeä kukaan syytellyt lasten ahdistelusta. Eikä Elvistä, joka tosin oli puolet aikuisiästään niin pilleripöhnässä ettei kyennyt ahdistelemaan kuin korkeintaan banaanitäytteisiä hampurilaisia.Popin kuningas. Maailman paras artisti. Maailman mielettömin muusikko. Viihdemaailman, suosion ja kuuluisuuden keisari. Mies on poissa mutta musiikkinsa elää ikuisesti ja yhdistää kaikenlaisia ihmisiä kaikista ikäluokista kaikissa maailmankolkissa. Vain yksi mies on kyennyt musiikillaan tähän. Hänen syntymäpäivänsä on tänään.
Hyvää ja kaunista 62-vuotispäivää, Michael Jackson.
Tsekkaa Prince. Kuuntele albumit Purple Rain, Around the World in a Day ja Sign O The Times. Jos vielä sitten olet sitä mieltä että Jackson on kovempi, niin ei voi mitään. Olet menetetty tapaus, entinen lupaus. Anna Purppuraiselle Prinssille mahdollisuus.Kuten itsekin olet todennut, "sinulla on oikeus olla väärässä" :)
Annoin Michaelille juhlapäivän kunniaksi osansa Porin Lyseon ylioppilaspuheessa.
Pentti Matikaiselle isot onnittelut 70. syntymäpäivän johdosta!