@Jaws minä kiitän ja kumarran (niiaan)! Olipahan mukava onnitteluviesti ja piristi päivää kivasti!
Ja onhan tuo suosikkijoukkueenasi oleminen tänään varsin kunnia-asia :3 kiitos haipojalle!
Sinunlaisiasi pitäisi tosiaan olla joukkueellinen, tai sitten tuossa pitäisi olla myös joku suosikkipelaajat-kohta. Mukavaa synttäripäivää vain, pidä hauskaa! :)
Minä puolestani onnittelen suosikkiani futisvahdeista, Iker Casillasia, joka jakaa tänään syntymäpäivän kanssani! (Ja tarkennukseksi; samana päivänä olemme syntyneet, eri vuonna tosin, emme sentään hengaile yhdessä tänään. Vaikka kuinka mukavaa se olisikin...)
"Pyhä Iker" on ollut yksi suosikkipelaajistani silloin kun toisinaan jalkapalloa olen seuraillut. Onnittelut siis hänellekin.
Hampuri on kaiketi siirretty Hämeeseen, jos Porin oma tyttö kerran sieltä on palannut, heh! Kai sitä onnitella saa minuakin, mutta hyvin ne ovat menneet vain siinä tapauksessa, että koetta arvostelevat henkilötkin ovat sitä mieltä. Eli odotellaanpas nyt kärsivällisesti, heinäkuun alussa ollaan varmaan tietäväisempiä tuloksista. Ja onhan noita pääsykokeita vielä jokunen, muun muassa ensi viikolla peräti kaksin kappalein.