Onnennumerosi

  • 6 732
  • 71

Mikä on onnennumerosi ja miksi?


  • Äänestäjiä
    317

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
13.

Jokainen voi suosikkijoukkueeni perusteella miettiä itsekseen miksi.
 

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
10

Kymppi on kiva numero, kun sillä pelasin. En silti pidä sitä onnennumerona, koska se ei vienyt minua NHL-tähteyteen ja miljoona-ansioihin, vaikka niin oli puhe.

Nyt joutuu sitten tekemään kaiken maailman paskaduuneja.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
25 koska siinä on sitä jotakin. Perustelut ovat sitten vähän erikoiset, omasta mielestäni. 25 on jotenkin "tasapainoinen" numero yhdistelmä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
13, koska kaikki muut numerot ovat epäonnennumeroita. Älkää matkiko prkl! Mun numero!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Arttu#29 kirjoitti:
25 koska siinä on sitä jotakin. Perustelut ovat sitten vähän erikoiset, omasta mielestäni. 25 on jotenkin "tasapainoinen" numero yhdistelmä.

Kyseinen numerohan koristi erään J. Ruudun selkämystä aikoinaan. Hyvin tasapainoinen.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
vilperi kirjoitti:
13.

Jokainen voi suosikkijoukkueeni perusteella miettiä itsekseen miksi.

Arvaan että toivot vuodessa olevan 13 kuukautta jotta perunankasvukausi olisi kuukauden pidempi?
 

scholl

Jäsen
Ei ole varsinaista onnennumeroa, ts. en esim. rulettia pelaisi jollekin tietylle numerolle. Tosin 13 on syntymäpäivä, 9 on numero, jota olen pelatessa mielelläni käyttänyt (ehkä siksi koska monet hyvät kärkipelaajat ovat olleet numerolla 9) ja 73 on syntymävuosi, joten sekin nyt ehkä sitten.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En ole tässä(kään) suhteessa taikauskoinen joten en usko onnennumeroihin, numero kuin numero käy.

Silloin kun pelailin aikoinani numeronani oli 2 mutta ei kuitenkaan sen tähden, että sen olisi ollut tarkoitus tuoda onnea. Ihan muut syyt löytyivät numeron valinnan takaa, eikä kyseinen numero sitten peliuran jälkeen ole jäänyt millään muotoa onnennumerokseni.

vlad.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kyllä se 8 on. Pelinumero fudiksessa jne. Ollut jo pienestä pojasta saakka :-)
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
2

Kun kerran puhkaisin kakkosen neitsyyden niin joutuu perustelemaan...

- syntymäpäivän ensimmäinen numero
- raveista voittaa kaksarissa parhaiten kun lyö tukkoon kakkosen kautta (oma rekordikerroin 790)
- koska kaksi on enemmän kuin yksi
- olen aina kaikessa mitä teen ikuinen kakkonen

HCM
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
4eljä.

Ei tuohon mitään syytä ole, tietääkseni. Tosin en ole sitä koskaan missään käyttänyt, enkä muutenkaan hyväksi havainnut, joten onnennumerona ihan yksi lysti.

Naisethan ne multa numeroa kysyy. Siino. 4.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
HCM kirjoitti:
Kun kerran puhkaisin kakkosen neitsyyden
Voi hyvänen aika, että repesin kun luin lausettasi tähän asti.
Mutta eipä mitään, jatkakaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
7, kai se on jonkinlainen tribuutti Simo Saariselle.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valehtelijan luku. Pelasin sillä numerolla fudista ja jääkiekkoa junnuna. Numero itsessään on esteettisesti kaunis ja ryhdikäs muutenkin, kuten itsekin olen. Siinäpä se.

-duud-
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Päällimmäisenä on numero 9. En minä väitä, enkä minä sano, mutta eräällä Kuhta-nimisellä pelaajalla on osuutensa.

On myös toinen numero, joka putkahtaa pintaan aika ajoin ja se on 7. Ja yllätys, yllätys... tämänkin numeron takaa löytyy erään pelaajan numero ja kyseinen henkilö on ollut lajinsa legenda jo peliuransa aikana: John Elway.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Vaikee sanoa, kun parhaat vuodet tuli pelattua numerolla 11, rulettipoydassa se on 21, golf-palloissa se on nykyaan 6 (Titu Pro V1)...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös