...
Olen onnellinen tästä käänteestä!
vlad.
Onnea täältäkin päin!
Saako olla utelias ja tiedustella (FF:n tapaan), alatko käymään pelsujen kotipeleissä tiheäänkin vai vain sputnikkien vieraillessa?
...
vlad.
Onnea täältäkin päin!
Saako olla utelias ja tiedustella (FF:n tapaan), alatko käymään pelsujen kotipeleissä tiheäänkin vai vain sputnikkien vieraillessa?
Eilen 8.10.13 klo 12.35 poika syntyi suureen ihmeelliseen maailmaan ja onnenkyyneleet valuivat poskeani pitkin ensimmäistä kertaa elämässäni muut murheet unohtaen.
Mitä suurimmat onnittelut! Meillä tuon onnen piti olla edessä vuodenvaihteen tienoilla, mutta kohtalo päätti toisin. Nyt sitten joutuu odottelemaan vähän pidempään uutta yritystä. Sen kanssa eletään, mutta kyllä kokemaasi hetkeä tulee mietittyä monesti päivässä. Sitten joskus on minun vuoroni.
Eilen 8.10.13 klo 12.35 poika syntyi suureen ihmeelliseen maailmaan ja onnenkyyneleet valuivat poskeani pitkin ensimmäistä kertaa elämässäni muut murheet unohtaen.
Onnea! Flyingbird junior sitten vain Kupittaan hallille heti kun aika on kypsä, kehtolauluksi suosittelen kappaletta "Lättyä pussiin".
Terveydenhoitoalalla jatkan edelleenkin mutta Eksoten sijaispolitiikan tähden päätin vaihtaa maisemaa ja muutamassa haastattelussa ehdin viime viikolla käydä ja tänään soittivat Lahdesta ja tarjosivat pitkää (toistaiseksi voimassa olevaa) sopimusta minulle.
Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.
Eivät kai nuo niin pahalta maistu. Fazerinan tiedän hyväksi, mutta Old Winter Alea en ole maistanut. Täytyy maistua kitkerältä, jos noilla onnellisuuden saa kaikkoamaan.
Tämä on täysin totta! Onnellisuus pienistä asioista on niin helppo unohtaa.Fuller'sin Old Winter Ale ja Fazerina-patukka. Ai että. Onnellisuus lähtee tosiaan pienistä asioista.
Vaihteeksi asiaa tähänkin ketjuun.
Olen haeskellut uutta työtä aktiivisesti parin viikon ajan ja viime viikolla kävin kolmissa haastatteluissa, tänään sitten Lahdesta soittivat minulle ja toivottivat tervetulleeksi taloon. Sopimus allekirjoitetaan lähitulevaisuudessa ja työt Lahdessa alkaisivat marraskuun alussa.
vlad.
Toivottavasti onnesi on kestänyt keskuudessamme kokonaisen kuukauden. Olet muuten saapunut kaupunkiin, joka tarjoaa aktiiviselle ihmiselle lähes rajattomat vapaa-ajan mahdollisuudet. Ja tosi monelle myös rajattomasti vapaa-aikaa...
Pakko purkaa tänne vähän tuntemuksia.
Odotamme vaimoni kanssa toista lasta ja raskaus on nyt vähän yli puolenvälin. Maanantaina rakenneultrassa löytyi huolestuttava löytö sydämestä eikä lääkärit olleet kovin optimistisia vauvan tulevaisuudesta. Pääsimme kiireellisinä jatkotutkimuksiin ja tänään selvisi että sydämessä on vain lievä rakennevika, jonka ei pitäisi vaikuttaa jatkossa elämään mitenkään.
Rankat pari päivää olivat tässä kun pidettiin jopa melko todennäköisinä vakavaa kromosomipoikkeavuutta ja maksimissaan kahden kuukauden elinaikaa. Iso kivi vierähti sydämeltä.
Eikä nyt tunnu ollenkaan pahalta nelinumeroinen veronpalautuskaan.