Harvoinhan niin silloin tapahtuu, kun olisi tarkoitus :)Ompahan pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun ja myös naisasiaketjuun. Harmi etten vielä uskalla liikaa paljastaa koska Pori on vähän turhan pieni paikka ja Satakunta kateellisten keskus, mutta ehkä jossain vaiheessa enemmän. Toivottavasti mahdollisimman pian...
Joo, oon hittovieköön mennyt rakastumaan vaikka se ei ollut tarkoitus...
Tuen moralisoimaan sinua tästä kaljan lipittämisestä. Koko ilta tulee!Kauhea stressi ollut viime aikoina raha-asioista.....
Lähden ensitöiksi kaljakauppaan.
Olen tässä jo puolen vuoden ajan taistellut että pääsisin muuttamaan paikkakunnalta toiselle tyttöystävän luokse ja nyt tarjoutui työhaastattelu n. kuukauden päähän! Tämä on vielä tullut ns. avoimen hakemuksen kautta (yritys ei siis hakenut työntekijöitä, ei edes avoimella hakemuksella. Laitoin vaan sähköpostia johtoportaaseen), joten tuskin on edes muita hakijoita. Olen varovaisen luottavainen tästä :)
Sain eilen tietää saavani asunnon Hämeenlinnasta. Muutto omilleen edessä vieraaseen kaupunkiin. Vetää suupieliä ylöspäin.
Muutto-aiheista onnea löytyy paljon, siihen siis jatkeeksi. Kämppähän on ollut plakkarissa jo kesäkuun puolesta välistä, mutta nyt on viimeinen työviikko menossa ja ensi viikolla sitten roudaan viimeisetkin kamat Raumalle omaan kaksioon.
Noin muutoinkin saa tuohon kämppään olla tyytyväinen. Harvoin kaksiota löytää yksiön hinnalla.