Onnellisuusketju

  • 1 292 824
  • 7 895

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mut se pientä siihen et meikän poika on terve ja tää olotila missä nyt oleskellaan, huh huh... Maailman paras kesäloma tähän asti!!

Näitä juttuja on aina mukava lukea! Onnittelut täältä hienojen uutisten johdosta :)

Ite oon onnellinen vain siitä, kun kaikki on hyvin. Ja tuli kutsu työhaastatteluun, eli ensi torstaina käydään tekemässä haastattelijoihin lähtemätön vaikutus ja aletaan odottamaan, josko saisin vakituisen työpaikan. Ei nykyisessä työssä ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta määräaikaisuus ja työnantajan nihkeys vakinaistamisiin sai hakemaan muualle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on kyllä erittäin hyvä ja helpottunut fiilis...

Voi perhana että tuollaisia uutisia on mukava lukea, varsinkin kun itsellä on taas tällä hetkellä vähän murheita. Mutta oikeasti tuli heti parempi olo kun luin tuon kirjoituksesi. Ei muuta kuin kaikkea hyvää pikku-taistelijalle ja teille kaikille ja toivotaan että syöpä on selätetty lopullisesti.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Daddy's little warrior eli poikani noin 2vee sai tossa pari päivää sitten ns. terveen paperit sairastettuaan vakavan syövän.

Nyt saa varmaan onnitella? Onpa outoa onnitella tällaisessa tilanteessa, mutta kuitenkin.

Itse olen onnellinen siitä, että päästään huomenna mamman kanssa lomalle turkkiin (joo tiedän ei paras paikka,mutta kuitenkin) ja yhteinen loma jatkuu vielä 4 NELJÄ viikkoa. Elämä on ihanaa.
 

Saloxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, KGB ja RK-62
Varmaan ehkä sopii tähän ketjuun parhaiten, mutta vihkimiseni alkaa kirkossa klo 15, eli kolmen ja puolen tunnin päästä. Uskoakseni morsiankin sanoo tahdon, jottei tarvitse tulla kertomaan fiiliksiä vitutusketjuun.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Varmaan ehkä sopii tähän ketjuun parhaiten, mutta vihkimiseni alkaa kirkossa klo 15, eli kolmen ja puolen tunnin päästä. Uskoakseni morsiankin sanoo tahdon, jottei tarvitse tulla kertomaan fiiliksiä vitutusketjuun.

Onnittelut. Hyvin olet hommat hoitanut, kun vielä näin lähellä h-hetkeä ehdit tänne kirjoittelemaan. Kolme tuntia ennen omaa vihkimistä olin vielä vetämässä äänentoistolaitteita hääpaikalle. No, se meni ehkä vähän viime tippaan.

Itse lähden kohta päakaupunkiseudulle kaverien ja tuntemattomien kanssa juhlimaan. Toivottavasti keli olisi hyvä, sillä tarkoitus on pitää nestemäinen piknik.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kolme tuntia ennen omaa vihkimistä olin vielä vetämässä äänentoistolaitteita hääpaikalle. No, se meni ehkä vähän viime tippaan.

Itse lähden kohta päakaupunkiseudulle kaverien ja tuntemattomien kanssa juhlimaan. Toivottavasti keli olisi hyvä, sillä tarkoitus on pitää nestemäinen piknik.

Minä olin saunassa kolme tuntia ennen vihkimistä. Keli on muuten melkoisen pilvinen, ihan vähän tuli vettäkin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Muistan kun vuonna 1981 kun kaverin broidi oli saanut The Police -nimisen bandin Zenyatta Mondatta -levyn. Rockabilly-aikoja elettiin, mutta silti kuuntelin sita silma ja suu apposen auki, etta "mitas helvettia taa tallanen on? tata pitaa saada lisaa!!" Ennen kaikkea "De Do Do Do, De Da Da Da" iski todella kovaa. Ajattelin silloin pikkupoikana, etta perkele kun joskus nakis tallasen bandin lavalla. Muuta ei tarttis.

Noh, heinakuun 11. vuonna 2008 se paiva tuli. Baut 27 vuotta myohemmin! Ei voi kun sanoa, etta olin ihan saatanan onnellinen, etta sain mahiksen nahda kundit lavalla ja show:n jonka ne jarjesti. Aivan sairaan kevyesti ykkoseksi meni nahtyjen keikkojen listalla. Jalkeen jaa muinaiset Gunnarien konsertit vip-tiloissa, taman vuotinen Van Halen konsertti jne jne jne. Ei tuosta voi paremmaksi laittaa!

Ja jos joku joskus uskaltaa vaittaa jotain muuta tikuilla patarumpuja hakkaavaa tunaria paremmaksi rumpaliksi kun Stewart Copeland, niin... sitte vaittaa. Olin myyty. Se aija on jumala mita tulee kannujen hakkaamiseen. DANG!

Mukaan tarttui baut 7 yhden minuutin mittaista videota keikasta. Hyvat muistot tasta onnen hetkesta!
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Just tultiin Yyteristä Beachfutis turnauksesta, normaalisti vituttais, koska on sunnuntai, aivan älytön darra ja väsyttää perkeleesti. Nyt on kuitenkin onnellinen olo kun ei tarvikkaan nousta huomenna viideltä töihin vaan saa nukkua vaikka koko päivän. Nyt on kesäloma.3 viikkoa rentoa oleskelua.Ihan hyvä fiilis.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nykyisen avovaimon kanssa rapsahti tänään viisi vuotta täyteen yhteistä aikaa. Nopeasti se aika rientää.
 

Fordél

Jäsen
Aivan uskomaton v-loppu takana, johon mahtuu yksi vedetty keikka, mukavaa yhdessäoloa kavereiden kanssa ja mikä parasta; mielettömiä hetkiä tyttöystävän kanssa. Jäsen F. on erittäin onnellinen ja näyttäisi, että nämä ajat ovat sittenkin meitä varten vaikka Egotrippi muuta veisaakin...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
- Takana loistava viikonloppu pääkaupunkiseudulla
- Töitä runsaat 2,5 viikkoa jäljellä ja sitten firman vaihto palkankokorotuksella
- Perjantaina IrMa stadionilla
- 1,5 kk loman alkuun

Aika mahtava fiilinki kaiken kaikkiaan.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Jäbä sai tänään nimen ja sukuloita tuli kummaltakin puolelta riittävästi. Päivä meni kivasti vesisateessa, mutta vapaatyyli-osion aikaan saatiin valoa taivaalta. Grillattiin ja ihmisilla oli hymynkare naamalla. Muuv joor ässsss, iskällä lyö tyhjää. Sanavarsto tyhjeni halkoliiterin ohessa. Mamma nukkuu juipin kanssa ja mie taijan lähtä perrään. Hymyä suupieleen.
 

Veijari

Jäsen
Kävin vaa`alla joka näytti että olisin laihtunut tämän kesän aikana 7 kg, 104 -> 97. Ja alaspäin mennään edelleen. Nyt on hyvä fiilis.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kävin vaa`alla joka näytti että olisin laihtunut tämän kesän aikana 7 kg, 104 -> 97. Ja alaspäin mennään edelleen. Nyt on hyvä fiilis.

Katoin eilen illalla, että paino on noussut VIHDOIN yli 90 kilon! Välitavoite on täytetty ja mielessä siintää jo tuo 95, joka on päätavoite. Viimeisen kuuden kuukauden hillitön punttaus ja syöminen ovat johtamassa myös konkreettisiin tuloksiin!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eilen oli varsin mukava ilta parin lapsuuden kaverin kanssa. Vähän alkomahooli nautittiin (itselle eka kerta noin 4 vuoteen), saunottiin, parannettiin maailmaa, ja pelattiin xboxilla lätkää. Hemmetin hauskaa siis oli.
Ainoa pienen pieni harmistuksen aihe illan aikana oli, kun huomasi mitenkä paljon hienomman näköinen 08 änäri videotykin kautta, verrattuna omaan 32" kuvaputki töllöön. Vähän meinasi nousta himotukset hommata parempi töllö, jotta pääsee nauttimaan boxin peleistä kunnolla. Onneksi ei kuitenkaan paljoa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Oijjoi! ..Miten Internet voikaan olla näin ihmeellinen asia. Olen juuri nyt onnellisempi kuin aikoihin. Sain nettiyhteyden takaisin

Kiitos DNA!

Nyt kalsarikännäämään :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei pöllömpi fiilis, muutama tunti töitä ja sitten 4-5 viikkoa lomaa. Suunnitelmat kantaa tasan maanantaihin eli tänään golfia, viikonloppuna molempina päivinä golf-kisa ja maanantaina alkaa ravustus. Tällaista elämän tulisi olla, ei jaksa stressata edes siitä, että ihan kaikkea aikomaani en saanut töissä ennen lomia tehtyä. Osan hommista voi tehdä sopivaan aikaan lomilla ja loput sitten syksymmällä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Täälläkin sunnassa pitää vielä jokunen tunti kiduttaa ja sitten lomalle.

Ja en todellakaan aio alkaa stressaamaan työjutuista. Nyt on 3-4 projektia työnalla ja kaikki jää kesken. Tulen sitten lomien jälkeen ja jatkan näitä.

Loma suunnitelmissa on siskon kihlajaisten juhliminen ja Kajaaniin päin mökille suuntaaminen.

Mahtava fiilis!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ajattelin olla toimistolla max. tunnin ja sitten häipyä. On kivaa kun on 23 vuorokautta vapaata tulossa!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mieletön aamu menossa, herätessä ei krapulaa, ulkona paistaa aurinko täysillä ja linnut laulaa. Tuoretta kahviakin on.

Illalla voi ottaa olutta enemmänkin mikä on hieno asia.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Takana laatuaikaa elämäni naisen kanssa, vihdoin! Ja mikä parasta vihdoinkin sitä on myös edessä.

Lähdetään huomenna ihka ensimmäiselle yhteiselle lomareissulle ja tyttökaverilla loppuu samalla myös työt tältä kesältä (palaa syksyllä takas kouluun). Itselläni on puolestaan koko syksy suhteellisen vapaata eli ehdin olla naiseni kanssa entistä enemmän.

Huomenna sitten reissuun ja elämä hymyilee, samalla tulee maanantaina vuosi täyteen yhteistä elämää.
 
Ihan kiva fiilis. Töihin vasta tiistaina ja kohta lähden ajelemaan Vaasaan. Kaveri tulee matkanvarrelta kyytiin. Kiva sitäkin nähdä pitkästä aikaa, samoin kuin toista kaveria joka siellä Vaasassa nykyään asuu. Lisäksi sain hoidettua erään vaikean asian ja homma alkaa pikkuhiljaa etenemään.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
2 päivää elänyt avioliiton onnellisessa maailmassa, ja vielä olen onnellinen=) ja lomaakin olisi vielä 1 viikko jäljellä...
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Ulkona ei sada! Siitä jos mistä sietää olla onnellinen, kohta olis edessä 40km:n fillarilenkki.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Takana aivan loistava parin päivän loma Helsingissä tyttöystävän kanssa. Ei mitään kummallista, mutta silti jotain aivan loistavaa. Hyvää ruokaa, mukavaa istuskelua espan puistossa.

Nyt stereot soittaa hiljaisella Kauko Röyhkää ja elämä hymyilee. Elämä on ihanaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös