puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Sain juuri koeajaa muuan opelia! Elämäni paras auto millä olen ajanut, 2litrainen, 200 heppainen turbo! EI SAATANA kun sen saisi ittelle..Huoh..
Viestin lähetti Ted Raikas
Juno Reactor Suomeen lokakuussa!
Voi tätä ilon määrää, oli nimittäin pettymys kun peruivat kiertueen keväämmällä. Nyt Helsingissä jytisee syksyllä.
Pakko, siis ihan pakko päästä!
Täällä Suomen puolella ei olla kaiketi vielä missään päivitetty tietoja? En ainakaan ole nähnyt. Se keväänkeikka olisi pidetty Nosturissa, joten uskoisin sen olevan esiintymispaikkana myös nyt.Viestin lähetti straiter
Onko tosta mitään muuta tietoa kuin niiden omalla sivulla ollut info? Mä kun en kotimaisista lähteistä löytänyt mitään tietoa keikkapaikasta tai mistään muustakaan.
Viestin lähetti Ted Raikas
Täällä Suomen puolella ei olla kaiketi vielä missään päivitetty tietoja? En ainakaan ole nähnyt. Se keväänkeikka olisi pidetty Nosturissa, joten uskoisin sen olevan esiintymispaikkana myös nyt.
Eiköhän infoa ala puskemaan. Joka tapauksessa koneellisen musiikin suurtapaus tämä. Juno Reactor ei ole ihan mitään tavanomaista konemättöä.
Niin, no uskoisin että kaverit ovat kyllä kondiksessa kun heittävät keikkaa. Sitä ei tiedä mitä happoja on Watkins ja co. ottaneet, mutta luulisi noin kovalla poppoolla olevan tosiaan se ammattiylpeys ja tahto heittää show tyylillä.Viestin lähetti straiter
Täytyy vaan toivoa, että pojilla on pikkaisen enemmän ammattiylpeyttä kuin vappuna nähdyllä Scott Bondilla ja pari viikkoa takaperin täällä keikkailleella Gary D:llä. Molemmat sankarit olivat niin päissään keikan aikana, että vaihdot laukkasivat jatkuvasti.
Viestin lähetti girlzilla
Olen kattonut varmaan neljä tuntia Kummeleita putkeen enkä saa tarpeekseni.
KUKA SINÄ OLET?!
Viestin lähetti girlzilla
Olen kattonut varmaan neljä tuntia Kummeleita putkeen enkä saa tarpeekseni.
JES, vielä kun Kimi pärjäisi Formuloissa....Viestin lähetti Mängimies
"SubTV:n syysohjelmistossa MacGyver palaa ruutuun. Luvassa on 36 jaksoa syksyn aikana lauantain alkuillassa ja sunnuntaiaamussa."
Viestin lähetti Pikku Myy
Mitä olisi kesä ilman muuttoa:) Taas pakataan tavaraa niin hemmetin kiireellä laatikoihin. Löyty yli 10m2 isompi ja n.120e/kk halvempi kämppä pariksi vuodeksi. Vantaalta tosin, mutten anna sen asian häiritä. Työ/koulumatka pysyy samana tai jopa lyhenee ajallisesti, seutulipunkin jälkeen jään rahallisesti voitolle. Muuttoporukkakin jo kasassa ja tavaroiden pakkaaminen hyvällä mallilla. Mikäs tässä ollessa...
Viestin lähetti viba
Vihdoin sain sen ajokortin, kauan sitä piti odottaa, ja kun vielä ensimmäisen inssin töppäsin. Nyt on hyvä mieli ja autokoulun tuska takanapäin.