Onnellisuusketju

  • 1 294 340
  • 7 895

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viikko lopu jo!

Yes enää n. 28 tuntia viikonlopun alkamiseen
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Sain juuri koeajaa muuan opelia! Elämäni paras auto millä olen ajanut, 2litrainen, 200 heppainen turbo! EI SAATANA kun sen saisi ittelle..Huoh..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juno Reactor Suomeen lokakuussa!

Voi tätä ilon määrää, oli nimittäin pettymys kun peruivat kiertueen keväämmällä. Nyt Helsingissä jytisee syksyllä.

Pakko, siis ihan pakko päästä!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Saatanasti asiakkaita, pääsisi vielä kotiin niin sitten vasta onnellinen olisinkin. Syön heti lauantaimakkaraa ja sinappia. Lasi kylmää maitoa.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Viestin lähetti Ted Raikas
Juno Reactor Suomeen lokakuussa!

Voi tätä ilon määrää, oli nimittäin pettymys kun peruivat kiertueen keväämmällä. Nyt Helsingissä jytisee syksyllä.

Pakko, siis ihan pakko päästä!

Onko tosta mitään muuta tietoa kuin niiden omalla sivulla ollut info? Mä kun en kotimaisista lähteistä löytänyt mitään tietoa keikkapaikasta tai mistään muustakaan.

Jos sattuu niin mukavasti, että tänne tulevat, niin paikalla ollaan, eturivissä vasemmalla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti straiter
Onko tosta mitään muuta tietoa kuin niiden omalla sivulla ollut info? Mä kun en kotimaisista lähteistä löytänyt mitään tietoa keikkapaikasta tai mistään muustakaan.
Täällä Suomen puolella ei olla kaiketi vielä missään päivitetty tietoja? En ainakaan ole nähnyt. Se keväänkeikka olisi pidetty Nosturissa, joten uskoisin sen olevan esiintymispaikkana myös nyt.

Eiköhän infoa ala puskemaan. Joka tapauksessa koneellisen musiikin suurtapaus tämä. Juno Reactor ei ole ihan mitään tavanomaista konemättöä.
 

straiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Lahti, Werder Bremen
Viestin lähetti Ted Raikas
Täällä Suomen puolella ei olla kaiketi vielä missään päivitetty tietoja? En ainakaan ole nähnyt. Se keväänkeikka olisi pidetty Nosturissa, joten uskoisin sen olevan esiintymispaikkana myös nyt.

Eiköhän infoa ala puskemaan. Joka tapauksessa koneellisen musiikin suurtapaus tämä. Juno Reactor ei ole ihan mitään tavanomaista konemättöä.

Juu ei ole tosiaankaan mitään tavallista konemättöä. Ja Nosturi sopii mulle vallan mainiosti, eipähän tarvitse lampsia hajonneilla jaloilla kotiin kuin 300 metriä. Nyt vain lisäinfoa odotellessa.

Täytyy vaan toivoa, että pojilla on pikkaisen enemmän ammattiylpeyttä kuin vappuna nähdyllä Scott Bondilla ja pari viikkoa takaperin täällä keikkailleella Gary D:llä. Molemmat sankarit olivat niin päissään keikan aikana, että vaihdot laukkasivat jatkuvasti. Bond oli kuuleman mukaan tempaissut pullon viskiä hotellissa ennen keikkaa. Gary D taas oli keikan jälkeen siinä kunnossa, ettei kyennyt antamaan nimmareita faneille. Tämä suoraan järjestäjiltä kuultua tietoa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti straiter

Täytyy vaan toivoa, että pojilla on pikkaisen enemmän ammattiylpeyttä kuin vappuna nähdyllä Scott Bondilla ja pari viikkoa takaperin täällä keikkailleella Gary D:llä. Molemmat sankarit olivat niin päissään keikan aikana, että vaihdot laukkasivat jatkuvasti.
Niin, no uskoisin että kaverit ovat kyllä kondiksessa kun heittävät keikkaa. Sitä ei tiedä mitä happoja on Watkins ja co. ottaneet, mutta luulisi noin kovalla poppoolla olevan tosiaan se ammattiylpeys ja tahto heittää show tyylillä.

Juno Reactorin miehityshän on tietääkseni varsin kookas, ettei jopa toistakymmentä jäsentä? Mukana on mm. afrikkalaisia rummuttajia ja rummuilla onkin aika iso rooli monessa kappaleessa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tino Singh lauloi karaokea Swengissä, kappaleen My way. Ihmisen täytyy olla onnellinen tuon jälkeen.

Tänään olen istunut DTM:n terassilla varmaan kolmisen tuntia juomassa kaljaa siskon ja äidin kanssa. On mulla sit kiva perhe.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viikonloppu!

45:n tunnin duunit takana, huomenna ei tarvitse herätä vaille kuusi ja tänään voi - jos tuntuu olo oikein villiltä - valvoa pikkusen kymmentä pidempään.

Voisin korkata oluen ja mennä parvekkeelle.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Viestin lähetti girlzilla
Olen kattonut varmaan neljä tuntia Kummeleita putkeen enkä saa tarpeekseni.


KUKA SINÄ OLET?!

PAHA KURKI!!!

Näyttää Zillalla menevän kohtuu mukavasti; kaljaa terassilla ja Kummeleita. :)

Tässä rupee itsellä olemaan vaihtariaika Köpiksessä lopuillaan. Vaikka hauskaa on ollut, mieli on jo Stadissa. Toivottavasti kesä on hyvä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti girlzilla
Olen kattonut varmaan neljä tuntia Kummeleita putkeen enkä saa tarpeekseni.

Lopeta se Kummeleitten katselu ja keskity kaveriisi, kerrot sitten saitko tarpeeksesi;)
 
Lainaus Ihmemies MacGyver -ketjusta:

"SubTV:n syysohjelmistossa MacGyver palaa ruutuun. Luvassa on 36 jaksoa syksyn aikana lauantain alkuillassa ja sunnuntaiaamussa."

Olen NIIN onnellinen!
 

alapesa

Jäsen
Nyt sitten vihdosta viimein huomenna koittaa suuri päivä. Ei, en ole menossa naimisiin, ei synny lapsia eikä Janina Frostell ole tulossa päiväkahville. Huomenna nimittäin pääsen ekaa päivää oman alan töihin, eikä valmistumisesta mennyt kuin 1,5v. Nyt loppu duunarin hommat ja 8-16 kynäniskailu alkaa.

Jatkoa seuraa varmaan vitutusketjussa heti ylihuomenna.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Viestin lähetti Mängimies
"SubTV:n syysohjelmistossa MacGyver palaa ruutuun. Luvassa on 36 jaksoa syksyn aikana lauantain alkuillassa ja sunnuntaiaamussa."
JES, vielä kun Kimi pärjäisi Formuloissa....
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienoa

Jumanskekka, sinnikkyys palkitaan. Toki minä sen tiesin mutta ihan vaan tiedoksi jos te ette sattuneet tietämään.
Eikä tämä ole todellakaan sisällötön viesti, kaikkea muuta.
Hieno juttu, että ihmiset sitten kuitenkin ovat sitä mitä ovat...

Olen onnellinen

Terveisin koo
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä olisi kesä ilman muuttoa:) Taas pakataan tavaraa niin hemmetin kiireellä laatikoihin. Löyty yli 10m2 isompi ja n.120e/kk halvempi kämppä pariksi vuodeksi. Vantaalta tosin, mutten anna sen asian häiritä. Työ/koulumatka pysyy samana tai jopa lyhenee ajallisesti, seutulipunkin jälkeen jään rahallisesti voitolle. Muuttoporukkakin jo kasassa ja tavaroiden pakkaaminen hyvällä mallilla. Mikäs tässä ollessa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viestin lähetti Pikku Myy
Mitä olisi kesä ilman muuttoa:) Taas pakataan tavaraa niin hemmetin kiireellä laatikoihin. Löyty yli 10m2 isompi ja n.120e/kk halvempi kämppä pariksi vuodeksi. Vantaalta tosin, mutten anna sen asian häiritä. Työ/koulumatka pysyy samana tai jopa lyhenee ajallisesti, seutulipunkin jälkeen jään rahallisesti voitolle. Muuttoporukkakin jo kasassa ja tavaroiden pakkaaminen hyvällä mallilla. Mikäs tässä ollessa...

Muuttaminen on aina kivaa. Toivottavasti tällä kertaa naapurien kanssa käy parempi tuuri, tai ainakin niiden kakaroiden :)
 

DoubleT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Sepon punaiset kissat
Vajaan 6 vuoden ikäisen parhaan ystäväni (kyseessä siis koirani :)) vihoitteleva takajalka osoittautuikin "vain" joksikin niveltulehdukseksi, joka hoidetaan lääkkeillä. Röntgenit kertoivat lonkkien olevan kuulemma loistokunnossa.

Noin maapallon kokoinen kivi putosi sydämmeltäni.

Loistavaa kesää kaikille JA-laisille :)
 

viba

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Vihdoin sain sen ajokortin, kauan sitä piti odottaa, ja kun vielä ensimmäisen inssin töppäsin. Nyt on hyvä mieli ja autokoulun tuska takanapäin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti viba
Vihdoin sain sen ajokortin, kauan sitä piti odottaa, ja kun vielä ensimmäisen inssin töppäsin. Nyt on hyvä mieli ja autokoulun tuska takanapäin.

Pidä nyt sitten huoli, että pysyt poissa iltapäivälehtien otsikoista. Usko pois auto ei ole lelu. Onnea kortin johdosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös