Onnellisuusketju

  • 1 294 938
  • 7 895

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nyt on hywä fiiwis!

Tämän lukukauden viimeinen tentti takana, vasta syyskuussa joutuu palaamaan astialle.

Kiitän Englantia mielenrauhani säilymisestä tulevien EM-kisojen aikana.

Kiitokset myös nimimerkille pernaveikko tiedosta, jota laiska ei jaksanut etsiä.

Ja evästä hakemahan-->

Klara vappen vaan itse kullekkin
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Onnistuin ennen nukkumaanmenoa vahingossa löytämään Angelin ja Buffyn Cordyn (eli Charisma Carpenterin) tuoreet Playboy-kuvat.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt on tyytyväinen olo kun viikonlopun pitkä työrupeama on takana. Vappuyö ja koko viikonloppu meni töiden merkeissä, mutta nyt on mukavaa alkaa odottelemaan seuraavaa tilipussia. Myöskin hieno ilma lämmittää mieltäni, pitäisi varmaan lähteä ulos jonnekin terassille juomaan muutama kalja, mutta ei taida jaksaa..mieluummin taidan ottaa omasta jääkaapista muutaman oluen ja keskittyä jääkiekon katseluun.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löysin täydellisen tytön muutaman mutkan kautta. Tuntuu hyvältä kun on joku joka tykkää :)
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Löysin täydellisen tytön muutaman mutkan kautta. Tuntuu hyvältä kun on joku joka tykkää :)

Olen seurannut Tormentoria jo pitkään. kyseessä on hurmaava nuori mies älyllä ja komeudella varustettuna. Ehdottomia suosikkejani!

Itselläni täydellinen v-loppu alla oman neitoni kanssa, oh man she loves the rough anarchic stuff
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi poika, yksi parhaimmista ystävistäni, rupesi seurustelemaan n. kuukausi sitten. Oli pieni pelko, jospa ei enää aikaa riitä minulle tjsp.
Eilen oli kiva kävellä tunteja ulkona hänen kanssaan ja todeta että ei se siitä mihinkään katoa. Päinvastoin, pysyy siinä vieressä entistä tiukemmin.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vois sanoa, että olen aikas tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Sain todella hyvää palautetta muutamasta opintojaksosta, joista tulee yhteensä 7 opintoviikkoa. Oletin, että nämä olisivat menneet hieman huonommin, mutta kerrankin kunnon itsearvioinnista oli hyötyä.
Muuten päivää piristi koulun jälkeen pidetty ruokakerho, vatsa on nyt täynnä hyvää ruokaa ja ramaisee oikein mukavasti. Näillä näkymin saan varmasti hyvin unta.
Yksi sysipaska esseekin on puolivalmiina tuossa pöydällä, pientä hiomista vain, niin se on valmis.

Parin kuukauden aikana olen uudelleen löytänyt taidon olla iloinen ja onnellinen pienistä asioista. Mistäköhän se tuli ja missäköhän se oli tuossa välillä hukassa?
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Sain tänään kuulla, että saan työpaikan, ts. minut vakinaistetaan. Neljän kuukauden koeaika on kohta ohi (perjantaina) ja työsopimus on allekirjoittamista vailla valmis. Näin siis pomo tänään esimies/alainen keskustelussa.
Ehkä tämä onnellisuus on vielä hieman liian aikaista, sillä mitä vain voi tapahtua, mutta tällä hetkellä fiilikset ovat korkealla.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viime viikkoina on ollut jopa yllättävän paljon pieniä iloisia asioita. Niistä ehkä merkittävimpänä viikko sitten hulinoitu kolme päivää Levillä uskomattoman ihanan porukan kanssa. Parhaimmillaan vuokratussa mökissä oli 8 ihmistä, joista vain yhden tunsin "jaa toi on toi"-näkemiskertaa paremmin. Tuona aikana ei myöskään tarvinnut miettiä kertaakaan mitään arkijuttuja eikä periaatteessa ketään eikä mitään muuta kuin sitä hetkeä ja olotilaa. Kiireessä ja stressissä jää ihan huomaamatta liian vähän tilaa omalle itselle, ja tuo reissu auttoi avaamaan silmät uudestaan.

Vapunaaton ja synttärit sitten kruunasi 10 vuotta ja rapiat odotettu Heikkopeikon uusinta tv2:lla jostain 80-luvun lopusta. Kaksi ensimmäistä uusintajaksoa (viime tammi- ja maaliskuulta) onnistuin missaamaan, mutta jo alkutunnarin aikana meinasi tulla tippa linssiin pelkästä ilosta. Eipä paljon nykyajan lastenohjelmat tuo vastaavaa iloa sydämeen. Tuli pitkästä aikaa samanlainen olo kuin Levillä ollessakin.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jags sai kirjoitusoikeutensa takaisin tänä venäläisen kiekon uutena merkkipäivänä.

Ei vuan, ei mulla mitään venäläistä kiekkoa vastaan ole, ja värikkäät seksustelijatkin vain lisäävät palstan antia kummasti.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Akateemisesta ruotsista hyvät tiedot. Ei enää ikinä ruotsin kieltä koulussa!

Kun proseminaarinkin lopullisen version sain äsken palautettua, voi olla tyytyväinen edes koulumenestykseen - viikon päästä olevan tentin jälkeen ollaan puolivälissä maisterin tutkintoa. Lämmittää aika paljon, kun muilla osa-alueilla elämän ei voi sanoa sujuvan hirvittävän hyvin.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään oli hyvä päivä ja iltaan mennessä vaan paranee. Hallussa on nuuskaa, Sid & nancy(leffa+kirja), Justin McPolin nauha ja hyvää ruokaa. Kohta nauttimaan. Jepu
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mie sain kämpän:) Suht halpa, kivan kokoinen ja hyvien kulkuyhteyksien varrella. Enää ei tarvitse kärvistellä exän kanssa saman katon alla. Helpotti oloa kummasti, hieman olen paniikissa ollut tuostakin asiasta.

Jee
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lotto antoi viimeviikonlopun kierrokselta kokonaista 10,70 e, sekös kirvoitti nasakan "perrrkele" huomion ja hyvän mielen. Ensimmäinen kuponki tälle vuodelle ja heti nassahti! Nyt sitten uho päällä otin täyden lapun jokereineen päivineen, josko tarttuisi...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt on onnellisuusketjuun asiaa.Tsekki perkele meni ja tippu.
Hyvä Jenkit.Homma meni sittenki hienosti.
Vielä Slovakit pihalle...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti irGGu
Kävin juuri kävelylenkillä poikaystäväni kanssa..

Samansuuntaista, mutta eri sukupuolta edustavan ihmisen kanssa. Eli päivällä oman kullan kanssa viltti mukaan ja rannalle nauttimaan auringon paisteesta.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kanadan voitto oli mahtava! Kiitos Kanada.

Tiukaksi peli meni mutta oikea joukkue voitti. KANADA!
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Olen onnellinen ettei Suomi hävinnyt Ruotsille.

Olen onnellinen ettei Suomi hävinnyt rankkareissa.

Olen onnellinen että Suomi hävisi puolivälierässä, ei välierässä saati finaalissa.

Ennen kaikkea olen onnellinen siitä, ettei minua viime vuoden Ruotsi-pelin paikan päältä nähneenä enää mikään tapahtuma maajoukkuetasolla pysty vituttamaan yli multihuipennuspisteen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
4 (neljä) vapaapäivää edessä, riittävä määrä kaljaa viileässä, parvekkeelle hyvät olosuhteet tarkkailla kevään etenemistä ja läheiset hyvällä tuulella. Voiko ihminen enempää toivoa? No, kysymys on retorinen ja vastaus kuuluu: kyllä voi! Nimittäin laajempaa tasoa huippukiekkoilijoiden suhteen, että saataisiin edes kerran koottua porukka, jolla edes paperilla olisi jonkinlaiset mahdollisuudet taistella kannusta. Toisaalta viihdyin kyllä tänään näinkin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Re: Linnunpönttö

Viestin lähetti L4E
Tulipa tehtyä elämäni ensimmäiset linnunpöntöt. Nyt vain odotellaan millaiset asukit saadaan noihin ihaniin lintukotoihin. Kyllä kelpaa asustella, kun on salaojitus kunnossa ja irroitettavat katot(syyssiivousta varten). Vielä rauhalliseen paikkaan sijoitettuna. Nyt on hyvät fiilikset!

No niin, ensimmäiset asukit ovat ilmestyneet. Kirjosieppo näyttää ottaneen tämä ihanaisen lintukodon omakseen. Voi tätä auttamisen riemua!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Olen kyllä helvetin onnellinen.

Ostimme vuosi sitten asunnon meren rannalta, muuttamaan pääsimme helmikuussa 2004 kun talo valmistui.

Tähän asti on tullut asuttua jos jonkinlaisessa vuokramurjussa, tämä siis ensimmäinen omistusasunto.

Kivaa tässä asunnossa on mm: Oma sauna, 15 neliön parveke merinäköalalla, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivausrumpu, 10/10 Megan nettiyhteys, parkettilattiat, kaikki huonekalut, kodinkoneet yms. vuosimallia 2004, kaapeli-tv jossa mm. Urheilukanava, Subi ja Eurosport. Ja yleensäkin kun talo on vm. 2004 niin kaikki on sen mukaista.

Kaikkia näitä ilman tuli vuokrakämpässä oltua. Muutos siis melkoinen.

On tullut laitettua rahaa aika rajusti siihen että täällä viihtyisi, ja on se ollut sen arvoista. Tuossa juuri saunan jälkeen istuskelin parvekkella ja katselin kun joku iso purjelaiva ankkuroitui pimeällä merenlahdella. Rauhoittaa kivasti.

Molemmilla on vakituiset työpaikat ja palkan lisäksi erinomaiset edut = kulut minimaaliset.

Parisuhdekin on mallillaan, 4 vuotta ollaan oltu yhdessä ja tyttöystäväkin on iältään vasta 24.

Meren läheisyyden myötä olen myös löytänyt jo hetken kadoksissa olleen rakkaan harrastukseni, kalastuksen. Helmikuussa tuli laitettua 600 euroa pilkkivehkesiin ja istuttua jäällä joka lauantai ja sunnuntai kevätauringon lämmittäessä mukavasti. Kohta pääsee virvelöimään kutuhaukia.

Tänään grillailtiin duunin jälkeen ja parvekkeen lämpömittari näytti 44 astetta auringossa. Tuntui kyllä vähintään niin kuumalta.

Sitten käytiin vielä 100 metrin päässä rantaterassilla muutamalla oluella. Talviturkki tuli muuten heitettyä vappuna kun uitiin klo 01.15 pilkkopimeässä veden ollessa n. 6-asteista.

Että tälläistä. Ei voi valittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös