Onnellisuusketju

  • 1 294 460
  • 7 895

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Kait sitä välillä sentään sattuu positiivisia asioitakin. Jazzviikko on käynnissä ja sopivasti huomenna pitänee juhlia allekirjoittaneen syntymäpäiviä, oletettavasti hyvinkin kosteissa merkeissä ja lisäpainoa tuo eilinen kirje Åbo Akademilta, jossa ilmoitettiin, että olen päässyt sisään yliopistoon ja vielä ykkösvaihtoehtona olleelle linjalle. Loistavaa.
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Nyt luistaa ja helvetin hyvin!

- Harrastin äskettäin villiä seksiä.
Mukavaa että maltoit tulla kertomaan maailmalle.

Itse olen onnellinen että työt rullaa kuin elokuvissa, rahaa on riittävästi ja vähän enemmänkin, eilisen illan sain viettää kauniissa ja viehättävässä seurassa ja huomisesta alkaen on tiedossa neljän päivän koomailuputki. Ah auvoa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Huomenna naimisiin... eteenpäin on menty.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huomenna Vilnaan. Eteenpäin ollaan menossa.

Loppuupa ainakin hetkeksi tämä dokumenttien kirjoittelu ja kaverin polttareiden järjestelyiden kanssa säätäminen.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tuli vietettyä aivan loistava muutaman päivän loma loistavassa seurassa.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Iltapäivällä soonmoro vähäksi aikaa... KT näyttäytyy illalla! Sitä ennen hyvässä seurassa paskan jauhamista kaljan kera.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Täytyy myöntää että olen harvinaisen onnellinen ettei muutaman päivän kuluttua alkava kesäloma mennyt vituiksi mökin murskaantumisen vuoksi. 100 metrin päästä olivat nuo Valkealan syöksyvirtaukset pistäneet mökkejä puiden avustamana tuhannen päreiksi. Aika läheltä veti. Ei kuulemma pihapiirissäkään yhtään puuta nurin joten jahka duunista pääsen taidanpa ottaa sen kunniaksi viskinapsun.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääsin sit Helsingin yliopistoon opiskelee Teologiaa ekalla yrittämällä. Jeah!!!!!!!!!!!!! (Ei mitään väliä tällä hetkellä onko tämä oikeaoppinen viesti kirjoitusasultaan.)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miten voi ihminen tulla näin onnelliseksi yhdestä meilistä, vaikka on jo valmiiksi niin hyvällä tuulella?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No niin, neljä tuntia töitä jonka jälkeen neljä viikkoa lomaa. Kelpaa mulle.

Ensi viikolla Unkariin, joten täällä saa sataa vaikka Paavo Väyrysen muistelmia, ei rassaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jeh, puolentoista tunnin päästä kurssi kohti Poria ja jazzeja. Kavereita (joita ei ole nähnyt puoleen vuoteen) moikkaamaan ja viikonloppua viettämään alkoholipitoisissa merkeissä. Sunnuntaina sitten hyvänoloista kämppää katsomaan tuota syksyllä tapahtuvaa takaisinmuuttoa ajatellen. Mikäs tässä, hauskaahan tuosta tulee.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kohta Juvalle Puustockiin. Kotiteollisuus, Ruoska ja Häiriköt tsekkauslistalla ainaskin.

Kaljaa kaapissa ja suu napsaa. No, kohta vois alkaa tissutella..
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetken päästä starttaus kohti laiturinnokkaa, roskaromaaneja kassissa + bikinit, mökillä odottaa kylmä siideri. Ah!
Jossain vaiheessa ens vkolla appi-kokelaita moikkaamaan ja asuntomessuille.

Tämä daami kiitti ja kuittaa, asiassa taas kun tylsä arki kolahtaa tajuntaan : D
 

ditrim

Jäsen
Viimeinen puolituntinen tältäviikolta töissä jäljellä. No mutta ei vielä mitään, suurin onnellisuuden tuottaja on tämän iltainen SAIMAAN keikka Tampereen Klubilla!

Tätä on odotettu.
 
Ainut asia, mikä päivää varjostaa, on työpäivästä jäljellä 1 h 19 min oleva työaika. Tai nyt enää 1 h 18 min.

Tämän jälkeen hieman ölyttä kaupasta, tupakkia mukaan, terassille istumaan ja ihmettelemään, naatiskelemaan kesästä ja hienosta seurasta. Illalla kunnon kekkerit kaveriporukalla, josta kaikki ovat vihdoin taas koolla.

Ihmiset ovat hienoja, en tulisi mitenkään toimeen ilman niitä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Pelkäsin tänään illalla ja alkuyöstä sairaalassa enemmän kuin koskaan elämässäni. Siinä otetaan nimittäin miehestä aika reilusti mittaa kun lähtee hepistä tunto. On meinaan jotakuinkin karu tunne.

Ai, onko sinutkin katetroitu? Karu on tunne ja siinä tunsi itsensä todella pieneksi, konkreettisesti. Kikke meni heti piiloon kun tajusi mitä on tapahtumassa. Tosin se kusihädän helpotus oli todella suuri, kun toista sorsallista sitä kusta valuteltiin katetrin kautta ulos.

Selvennetään sen verran, että lantion murtumaa epäilivät, tippa meni koko ajan eikä makuulta sorsaan kuseminen onnistunut kovien kipujen takia.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Noniin nyt on oikeasti aihetta olla onnellinen.
Olen saanut opiskelu hommat vihdoin kuosiin.
Viime vuonna pyrin oikikseen hirvellä raivolla heti kirjoitusten jälkeen, ja se kevät oli ehkä helvetillisintä aikaa mitä olen ikinä kokenut. Onneksi en päässyt ja sain viettää mahtavan välinvuoden täynnä Barcelonaa, Alppeja sekä duunia.
Ah, autuutta.

Joulun tienoilla aloin miettiä mihin sitä sitten pyrkisi ja päädyin pitkän tutkiskelun jälkeen yrittämään valtsikkaan talous- ja sosiaalihistorian linjalle. Aloitin lukemisen heti reissuilta palattuani ja pääsykoekirja tuntui heti alusta alkaen omalta ja tiesin, että nyt ollaan edes jossain määrin oikealla tiellä.

Jonkin asteisen korkeakoulututkinnon olen kuitenkin aina halunnut suorittaa.
Mistään pakosta ei siis ole kyse, ihan vain omasta tahdosta. Siitä että olisi tyytyväinen itseensä.

Eli sisällä ollaan nyt ja on todella hyvä olo. Helpottunut olo. Nyt on ainakin jotain tekemistä muutamaksi vuodeksi, jos niin vain haluaa. Katsotaan miltä opiskelut alkaa maistumaan.

Ja äitikin oli iloinen, ei tullut pojasta pelkkää hiihtopummia...
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Jep, yliopistopaikan saaminen on tähän mennessä kyllä ollut suurin onnistumisen tunne!

Niin. Tai ainakin mulle se oli helvetin outo tunne. Mä en missään vaiheessa asettanut itselleni mitään paineita, että juuri nyt olisi pakko päästä. Lähinnä semmonen hyvän olon tunne, että kaikki ei sittenkään ole epävarmaa.
Kun olin jo valmistautunut sellaiseen reppureissaajan elämään, missä mikään ei ole varmaa tai pysyvää.

Emmä tiiä, tuli hyvä olo, eikä myöskään pelota millään lailla. Mä tiedän mihin sitä pystyy jos jaksaa panostaa opiskeluun, turhaan otan mitään paineita tai asettaisin aikarajoja tai tavoitteita mihin en pysty.
Vielä voi ottaa pari vuotta hyvällä omallatunnolla löysemmin ja tehdä kaikkea siistiä. S
Selän takana on nyt se seinä mihin voi nojata kun tulee kovaa ja korkealla.

Mihis g'zilla menee?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
20.07 2007 jää elämään hienona päivänä!
Tuo on totta.

Itselleni se meinasi aivan loistavan illan lisäksi mm. uusvanhan poikamiesboksini olohuoneen "valmistumista" täyspainoiseen käyttökuntoon, nyt on vihdoin komean jykevä marmoripöytä ja uunituore sohva paikallaan tilaa täyttämässä.

Lisäksi olen aika vitun ihastunut erääseen ikäiseeni neitoon, ja mikä parasta, hän väittää tuntevansa samoin minua kohtaan. Lomat on lusittu jo kesäkuussa, siitä huolimatta eilinen jäi mieleen yhtenä kesän hienoimmista perjantai-illoista. Takana on myös eri-mukava lauantaipäivä, nyt tekisi itse asiassa pienestä väsymyksestä huolimatta mieli lähteä stadin yöhön kruunaamaan tämäkin ilta kunnon yökerhokeikalla. Haluaako kukaan lähteä mukaan?
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pitääpä avautua tännekin, nimittäin elämä on laitettu uusiin kuosiin tässä menneinä viikkoina. Seittemän viikkoa olen pitänyt kesälomaa ja se on ollut mahtavaa. Viikko on vielä jäljellä. Olen loman aikana irtisanonut itseni vakiduunista jossa olin pari vuotta ja ostanut 90 neliöisen rivarin päädyn. Kuukauden päästä pitäisi myös syntyä tämän perheen esikoinen. Eli odotettavissa on melko samaan aikaan aloitus uudessa duunissa, muutto ja pieni remppa uudessa kämpässä sekä natiainen pyörimään jalkoihin. Vielä ainakin tuntuu hienolle, syksyllä odotettavissa kirjoituksia vituttaa-topiciin :). Roima palkankorotus yms edut vielä ainakin lämmittää vaikken ole ollut päivääkään töissä uudessa paikkassa. Jännittävät ajat edessä! Bändin kanssa pitäis lähteä vielä tässä syksyllä nauhoittamaan uutta demoa, joten tekemistä ainakin piisaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös