Onnellisuusketju

  • 1 294 991
  • 7 895

Vesku

Jäsen
Minä ja 4-vuotias siskontyttö eräässä kuvassa on vallan onnellinen ilmestys. Oli mukavaa, kun lapsia kävi parin päivän vierailulla. Aitoa hauskaa riitti aamusta iltaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muutto keskelle ei mitään tuossa ensi elokuussa, tarkoittaa oloneuvoksen päivien loppua Oulussa. Harrastamiset taitavat kaikki loppua sitten kuin seinään, mikä on harmillista. Parisuhde täytti juuri seitsemän täyttä vuotta, kuin esimauksi tulevalle olemme eläneet asumuserossa nyt talvesta saakka...

Vaan kun ei vituta, päin vastoin! Nyt alkaa pikku hiljaa tuntua siltä, että palaset alkavat loksahdella paikoilleen. Pois IT-/ITC-alalta, todella kauas siitä itse asiassa, opiskelemaan ja lopulta tekemään jotain sellaista mikä on todellakin lähellä sydäntäni. Kaikki on auki tulevaisuuden suhteen, nyt se ei ole enää kuin itsestä kiinni.

Pitkään kestänyt depressiokin alkaa pikku hiljaa hälvetä, kun kerrankin onni potki. Kumppanin kanssa juuri juteltiin, tuntuu kuin Rakastaisin häntä päivä päivältä enemmän. Vielä kun oppisin näyttämään sen.

Onnellisuutta ei ole olemassakaan, silti tunnen onnelliseksi oloni.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Missä sinä ja roskakori näkee noita?

mutta vituttaa kalkkilaivan kapteenit.

Iloitsinkin nuorten naisten upeista tiukoista vartaloista en rusketuksesta.

Jos sinäkin Scholl kävisit ulkona etkä päivystäisi 24/7 jatkiksessa niin saattaisit vaikka ruskettua.

Itse en ainakaan himoitse rusketusta pakkomielteen omaisesti. Jokainen tietää että liika ruskettuminen on pahasta.

Missäkö sitten näkee? Tänään
- töissä
- kaupassa
- puistossa jonka ohi pyöräilin
- bussissa

Sorry modet kun meni vähän OT:ksi.
 
Selänteen puolesta onnellinen myöskin. Sekä Ducksien. Penskana ajattelin jo ettei kyseinen joukkue koskaan voita stanley cupia. Ja viikonlopuksi on sittenkin luvassa jotain kivaa. Veneilyä saimaalla mukavassa seurassa. Vaikka alkuun epäilinkin tässä suhteessa, niin nyt on hyvät fiilikset. Onhan tää tunne kiva taas tuntea pitkästä aikaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...yleisesti ottaen maailmasta löytyy harmittavan vähän paikkoja, jossa saksalaisuus on säilynyt. Olisi mukava matkustaa, kun jengi ei yrittäisi sönköttää englantia, vaan puhuttaisiin automaattisesti saksaa ja saisi Weißbierin silloin kun haluaisi.
Tässä ensialkuun: http://www.youtube.com/watch?v=VOyvM6UsjdE
---

Niin siinä vain on käynyt, että minäkin kykenen nykyään nauttimaan lämmöstä. Toki kyse on näistä mukavan lämpöisistä ja kauniista illoista, mutta kuitenkin. Kävimme pienellä pyöräreissulla perheenä, pidettiin tauko hiljaisella rannalla, tyttö kahlasi nilkkavesissä ja me vaimon kanssa istuttiin laiturilla jalat vedessä. Aurinko lämmitti sopivasti. Kotona raikas suihku ja style muotoilu parralle, tyttö ja vaimo nukkumaan, iltapala eteen, pari päivää pois töistä; jumankauta, koko maailma on auki!

Huomenna ajattelin kokeilla, kuinka puistossa (varjoisalla paikalla) lukeminen sujuu. Täytyy sanoa, että kesä ei ole ennen tuntunut näin positiiviselta asialta. Vaikka edelleenkään en siedä paahdetta kovin paljon, tarjoaa nykyisen kämpän sijainti aivan erilailla virikkeitä kuin edellinen, kiinnostaa lähteä ulos vielä töiden jälkeenkin.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Muutaman tunnin päästä olen mökillä uittamassa varpaita laiturilta kylmä kalja kädessä. Aurinkoa riittää!!! Sauna päälle auringon laskiessa... ei arki huolet paina!

Siirrän ajatuksia jo vkl:n suuntaan... pakko "keventää" duunissa, ettei vain lähtö viivästy!
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
- baari-&jääkaappi upp-gradettu
- hyvä ystävä saapuu illalla ulkomailta
- hauska ja kostea ilta tiedossa
- huomenna Apulantaa, Lauri Tähkää, PMMP:tä ym lonkeron ja siiderin kera
- aurinko paistaa

Oikein hyvää ja onnellista vkla kaikille palstalaisille!!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kaverien luokse kohta grillaamaan. Fileet ja makkarat odottamassa. Viinit ja oluen samoin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen melko rajussa flunssassa, mutta se on jo menossa ohi. Ja ehdin (hyvin todennäköisesti) toipua kuntoon kesälomani alkuun mennessä. Niin, tuleva perjantai on siis viimeinen työpäivä kolmeen viikkoon. Olen siis onnellinen siitä, että flunssa tuli nyt, eikä vasta viikon päästä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmaan tästäkin romahdetaan, mutta hitto että voi auttaa miespuolisen kaverin seura tällasena hetkenä kun on itse eronnu pari päivää aikasemmin. Ei tule sitä perus tyttöjen lässytystä siitä että "hei miltä susta tuntuu ootko ok" vaan rehellistä puhetta siitä mitä on käynyt ja miten se pitää hyväksyä. Tuli heti parempi olo ja rupes ajattelemaan että kai se tästä elämäkin jatkuu pikkuhiljaa.

Klo 00.48 Jatketaan vielä vähän. Ihan uskomatonta. Miten mulla voikin olla tällä hetkellä näin hyvä olo? Olin ulkona hyvän kaverin kanssa. Siis miespuolisen, joka sai mut niin uskomattoman hyvälle tuulelle. Elämä taitaa tosiaan jatkua.... Ja suurin onni elämässä taitaa olla hyvät ystävät.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
No niin, eilen vaihdettiin oman kullan kanssa kihlat.

Herrasmiehenä kosin 12 päivää ennen sovittua aikaa, joka siis olisi ollut juhannuksen aattona. Noh, polvistuin jo eilen. Appivanhemmat ja oma isäni ovat onnellisia, mutta äitini mukaan tämä oli turhaa hätäilyä. Äidin mielipiteellä ei nyt ole väliä, kun itse tunsimme oikean ihmisen kolahtaneen kohdalle. Ylihuomenna näkeekin oman rakkaan.

Kenokolomiokolomonen.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varmaan tästäkin romahdetaan, mutta hitto että voi auttaa miespuolisen kaverin seura tällasena hetkenä kun on itse eronnu pari päivää aikasemmin. Ei tule sitä perus tyttöjen lässytystä siitä että "hei miltä susta tuntuu ootko ok" vaan rehellistä puhetta siitä mitä on käynyt ja miten se pitää hyväksyä. Tuli heti parempi olo ja rupes ajattelemaan että kai se tästä elämäkin jatkuu pikkuhiljaa.

Kyllä, näin on!Omasta erostakaan ei pitkään ole, joten vieläkin on muistissa kavereiden korvaamaton tuki. Tosin mun tapauksessa tyttökaveritkaan ei tarjonnut mitään "peruslässytystä", vaan auttoivat mua selventämään ajatuksia ihan oikeasti. Miespuolisten ystävien tarjoama tuki oli erilaista, mutta aivan yhtä tärkeää. Kiitos vaan heille kaikille. Juuri tuollaisissa tilanteissa sitä osaa arvostaa aitoa ystävyyttä ja näin jälkeenpäinkin muistan olla erittäin onnellinen siitä, että minulla on paljon ystäviä, joiden kanssa asioita jakaa. :)

Jaksamisia vaan sinulle, girlzilla. En yritä tähän mitään kliseistä lohturepliikkiä (tyyliin: "Paistaa se päivä vielä risukasaankin" tai "äkkiä sinä uuden löydät") laittaa, tiedän kyllä, ettei niillä juurikaan merkitystä ole. Erot eivät todellakaan ole helppoja, mutta ainoa ainakin oman kokemukseni mukaan ainoa selviytymiskeino on se, että antaa itselleen aikaa käydä asiat läpi. Kuten itsekin totesit, kyllä se siitä. Ja tämä on sitten kuitenkin klisee, vaikken sellaista aikonut laittaa, mutta totuus on, että ensimmäisten vaikeiden päivien jälkeen jokainen päivä tuntuu vähän helpommalta. Keksit vaan itsellesi tekemistä, etkä jämähdä kotiin suremaan. :)

Itse olen onnellinen kavereiden lisäksi siitäkin, että kesätyöpaikkani on aika mukava. Tähän asti olen ainakin viihtynyt hyvin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
No niin, eilen vaihdettiin oman kullan kanssa kihlat.

Herrasmiehenä kosin 12 päivää ennen sovittua aikaa, joka siis olisi ollut juhannuksen aattona. Noh, polvistuin jo eilen. Appivanhemmat ja oma isäni ovat onnellisia, mutta äitini mukaan tämä oli turhaa hätäilyä. Äidin mielipiteellä ei nyt ole väliä, kun itse tunsimme oikean ihmisen kolahtaneen kohdalle. Ylihuomenna näkeekin oman rakkaan.

Kenokolomiokolomonen.

Ei kai äitisi ollut huolissaan 12 päivän takia? Oli tai ei, niin todella paljon onnea. Nämä hetket ovat elämän parhaita. Kun tajuaa sen oikean löytäneensä. Sievin Sisu :)
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Phuh. Iltapäivällä luettiin tuomio, jonka seurauksena tyttöystävä lähtee syksyllä ainakin kahdeksi vuodeksi Toulouseen. Solomon nyt erittäin onnellinen ja helpottunut. Istuin neljä päivää Meri-Toppilan puistossa tuijottamassa vesilintuja, koska jännitys ei antanut taipua muuhun.

Onnellisuuteni siemen ei piile siinä, että tahtoisin mahdollisimman kauas naikkosesta. Olemme aina asuneet eri puolella maata, joten välimatka on useasti ollut syliä leveämpi. Tapaamiset kieltämättä ainakin tulevaksi lukukaudeksi hankaloituvat, koska vässykkä on vielä sidottu Ouluun, mutta kaukosuhde sinänsä tuskin kipinöi suuria ongelmia, koska etäsuhde on kytenyt jokseenkin seesteisesti vuosia.

Olen onnellinen siitä, että kultsini osittain vaikeuden aikojenkin jälkeen onnistui taiteilemaan itsensä kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti ohutta lankaa pitkin pääsykokeista jatko-opiskelijaksi kouluun, johon sydämestään halusi ja ainakin mun mielestä ehdottomasti ansaitsi päästä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pitkään venettä riivanneet käyntihäiriöt saatiin korjattua todella asiantuntevassa huollossa. Kustansikin vain 175 euroa, olin jo varautunut 500-1000€ huoltoon.
Samalla huollon hemmot putsasivat koneen, olivat lisänneet trimmiinkin öljyt täyteen pyytämättä. Erinomaista palvelua ja kun aurinko paistaa niin uskaltaa taas lähteä ulkosaaristoon saaristoravintolaan yhdelle kylmälle oluelle ja lohikeitolle. Naisiakin on jo jonossa veneilemään :)
Sweeeeet.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Positiiviset kommentit ovat kiva juttu, varsinkin jos ne tulevat yllättävältä taholta odottamatta.

Huomenna alkaa työharjoittelu, en ole edes osannut jännittää sitä vaikka paljon uutta tulee olemaan, tiedän että minuun luotetaan.
Tänään kierreltiin paikallisia nähtävyyksiä katselemassa, mukavaa oli.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jibii!

Eilen pirautti välittäjä, että metsästämäni mainio yksiö keskustassa on mun. MUN MUN MUN!!! Kirkkopuiston vierestä löyty ihan huippuyksiö ja neliöitäkin 40. Riittävästi yksin asuvalle.
 

Rocco

Jäsen
Aaaaaah...

Vuosia työmaallani rienannut esimies vaihtaa tehtäviä... Mitä ilmeisemmin talon sisällä vaihtuu hänen rooli, mutta onneksi ei ole enää esimiehenäni juhannuksen jälkeen.

BUJAKA!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kolmosen lisäkanavapaketissa tulee MTV 3 MAXilta tiistaisin RAW ja Torstaisin Smackdown!

Kyllä on kivaa!

Niin, ja minullahan on se paketti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Palkkakuitti sisälsi mukavan yllätyksen. Firma oli maksanut vähän reilut 40 tuntia tuntipankissa olleita vapaatunteja minulle rahana. Erityisen mukavaa tuo on sen takia, ettei firmalla ole tapana maksaa noita ylipäänsä rahana, ja nyt tekivät sen ihan vapaaehtoisesti. Toinen mukava asia on, että KTA, jonka mukaan nuo maksetaan, on minulla tällä hetkellä korkeimmillaan koko firmassa olo aikana. Eivät paljon parempaa hetkeä olisivat voineet yllätykselleen valita.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kesäloma alkaa ihan kohta kun kävelen toimistosta pihalle. Kolme viikkoa LOMALOMALOMALOMAA! Sitten hetkeksi töihin tyhjään toimistoon muiden (ainakin pomon) lomaillessa... ja jäljellä oleva viikko lomaillaan taas loppukesästä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös