Schwalbe kirjoitti:Saako valkoihoinen nostaa ylipäätään kättään ylös? Ja jos saa, niin kuka määrittää sallitun kulman? Kerro se minulle, Grainger!
Schwalbe kirjoitti:Saksan voitto oli yhtä lystiä koko perheelle! Varsinkin kun puusilmäiset juntit kirjoittaa keskustelupalstalle seuraavankaltaista paskaa:
"Joo ei Podolski rikosta tehnyt, osoittaa vain miehen henkisen tason leikkiä Hitleriä 72 000 ihmisen ja tv-kameroiden edessä."
Hiphip! Saako valkoihoinen nostaa ylipäätään kättään ylös? Ja jos saa, niin kuka määrittää sallitun kulman? Kerro se minulle, Grainger!
Grainger kirjoitti:PS: Lainauksessasi on virhe. Eikö lainauksen muutteleminen ole rangaistavaa?
pernaveikko kirjoitti:Olemme EU:n puheenjohtajamaa!
Reservi ei tunnu miltään.Ikijokeri kirjoitti:Viikko enää, sitten ohi on! Ei mulla muuta. :)
Rosoh kirjoitti:SAKSA
Joo, paitsi, että oluen ovat keksineet "ählämit", koska oluen valmistus taitaa olla peräisin lähi-idän suunnilta.Speedye kirjoitti:Kannattaa varmasti lopettaa oluen juontikin samalla, sehän on natsien juomaa se.
Joo, paitsi, että arjalainen -sana on juontaa alkup. sanskriitistä ja arjalaiset oli p-intialainen heimo tjsp., joka vaelsi Eurooppaan. Tuskin olivat vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä (siis väriltään). Vaalea rotu ei ole oikeasti arjalaisia.Samoin kaikki Arialaiset eli sinisilmäiset ja vaaleahiuksiset kannattaa kiertää kaukaa ettei vaan natsismi tarttuisi.
Joo, paitsi, että kaikki eivät käyneet. Osa suri ihan omassa oloissaan tappiota. Kuten pitääkin. Eipäs pistetä joidenkin hölmöilyä koko joukkueen piikkiin.Varsinkin kun miehet eivät pelin päätyttyä kunnioittaneet edes vastustajaa vaan kävivät kimppuun.
Vili#16 kirjoitti:Saksa sekä Argentiinan kannattajien säälittävä itkeminen jatkoajan keskutelupalstalla. Ja olut.
Ted Raikas kirjoitti:Joo, paitsi, että oluen ovat keksineet "ählämit", koska oluen valmistus taitaa olla peräisin lähi-idän suunnilta.
Joo, paitsi, että arjalainen -sana on juontaa alkup. sanskriitistä ja arjalaiset oli p-intialainen heimo tjsp., joka vaelsi Eurooppaan. Tuskin olivat vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä (siis väriltään). Vaalea rotu ei ole oikeasti arjalaisia.
Joo, paitsi, että kaikki eivät käyneet. Osa suri ihan omassa oloissaan tappiota. Kuten pitääkin. Eipäs pistetä joidenkin hölmöilyä koko joukkueen piikkiin.
HCM kirjoitti:Englanti kotimatkalle!