Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajatella, jos tästä vielä maksettaisiin, mutta menee ihan harrastuspohjaltakin.
Paljonkohan Jenkeissä saa rahaa, kun luovuttaa spermaa? Suomessa saa ilmeisesti muutaman kympin?
Herranjumala $1500/kk. Tuollahan voisi melkein elää runkkaamisella. Asunnoksi pieni koppi kaupungin laitamilta tai jotain kevyitä viikonlopputöitä siihen päälle niin hyvin tulisi toimeen. @Turha Kaukalo nyt härkää sarvista."Men are paid anywhere from $35 to $125 per donation, according to SpermBankDirectory.com and The Sperm Bank of California.
But donating semen can add up to more than just extra pocket change. Many programs require a six-month or one-year donation commitment. Manhattan Cryobank say it pays donors $1,500 a month for their sperm."
Herranjumala $1500/kk. Tuollahan voisi melkein elää runkkaamisella. Asunnoksi pieni koppi kaupungin laitamilta tai jotain kevyitä viikonlopputöitä siihen päälle niin hyvin tulisi toimeen. @Turha Kaukalo nyt härkää sarvista.
Manhattan! Jumankauta!
Elämäntapani alkaa tuottaa.
Siitä vain tutustumaan Vauva.fi:n ketjuun ulkomaille menosta spermanluovutus- ja rahastustarkoituksessa.
En itse kyllä uskaltanut avata Vauva.fi -foorumia, mutta linkin löysin kumminkin, ja avausviestin:
"mieheni on nyt 4 kertaa käynyt luovuttamassa, olemme saaneilla rahoilla ostaneet kaikkea kivaa. Ulkoporealtaan ja käyneet thaimaassa. Minusta on tyhmää kun Suomessa saa niin vähän luovutksesta rahaa."
Thaimaan reissu ja poreallas luvassa neljästä laakista. Aika kova hyötysuhde, sanoisin.
No kyllähän perusterveellä miehellä se pari kertaa päivässä pitää purkautua tai muuten pitää mennä lääkäriin.
Hitto krapulassa. Mulkku aina vereslihalla. Tunti edellisestä ja taas mennään.Usein 6-7 krt päivässä tulee tempaistua.
Toteutan tätä sanontaa: "Mielummin hyvä käsi, kuin huono pari". Jos sanotaan määrällisesti, niin alle 10 kertaa per kuukausi.
Joo, kädet toimii silloin tällöin, toimintavarmuus on 20% luokkaa, hoho.Sulla olla huono käsi?
Itse en oo laskenu, mutta bebantteenia menee.
Olen pahoillani. Ei ollut tarkoitus vittuilla.Joo, kädet toimii silloin tällöin, toimintavarmuus on 20% luokkaa, hoho.
Eipä haittaa, aina saa vittuilla jos tekee tyylikkäästi.Olen pahoillani. Ei ollut tarkoitus vittuilla.
Heh, kyllä vain. Tästä tuli joskus aiemmin yhtenä päivänä jauhettua jossakin ketjussa @Smitty#41 kanssa. En ehkä tohdi mieltää vielä harrastukseksi, mutta yleisempää kuin liikunta.Nostellaas tätä ketjua, kun tänne on tullut nuorisoa, jolle runkkaaminen on hyvinkin ajankohtaista.
Onhan se kalunkin jumppaaminen tavallaan urheilusuoritus, eikö vain?Heh, kyllä vain. Tästä tuli joskus aiemmin yhtenä päivänä jauhettua jossakin ketjussa @Smitty#41 kanssa. En ehkä tohdi mieltää vielä harrastukseksi, mutta yleisempää kuin liikunta.
Hähää, tottahan toki ja kaiketi ihan terveellistäkin. Mikäs tässä ollessa oman käden kanssa. Ranne saa vähän jumppaa joka päivä.Onhan se kalunkin jumppaaminen tavallaan urheilusuoritus, eikö vain?
Tottakai! Mutta tyylillä/ajalla ei ole merkitystä, riittää että pääsee maaliin.Onhan se kalunkin jumppaaminen tavallaan urheilusuoritus, eikö vain?