Onkos täällä mälläreitä? (runkkaus harrastuksena)?

  • 176 263
  • 269
Tila
Viestiketju on suljettu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kait se nyt helpompaa olla syömättä kuin runkkaamatta.

Eiks ne jotkut ravintoterapeutit syö viiskin kertaa päivässä. Buahhahhaa entä me!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Krapulassa runkkaaminen (tai asbestointi, kun ketjun ekassa viestissä pyydeltiin eri nimiä tälle toiminnolle) on toki kivaa ja normaalia toimintaa, mutta minusta parasta on kun pääsee yksikseen kerran pari vuodessa harrastamaan omaa kivaa siten, että herää vielä kännissä. Silloin ei laukea ihan heti, mutta tuntuu hyvältä (sama toki olisi naimisen kanssa, jos se olisi mahdollista) ja pystyy katsomaan useamman klipin netistä ennen kuin siemenet lentää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Krapulassa runkkaaminen (tai asbestointi, kun ketjun ekassa viestissä pyydeltiin eri nimiä tälle toiminnolle) on toki kivaa ja normaalia toimintaa, mutta minusta parasta on kun pääsee yksikseen kerran pari vuodessa harrastamaan omaa kivaa siten, että herää vielä kännissä. Silloin ei laukea ihan heti, mutta tuntuu hyvältä (sama toki olisi naimisen kanssa, jos se olisi mahdollista) ja pystyy katsomaan useamman klipin netistä ennen kuin siemenet lentää.
Tämä on kyllä totta. Kaverit on kertoneet, joten näin on oltava.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin iän karttuessa on ollut pakko pudotta runkkaamisen määrää kolmeen kertaan vuorokaudessa, että jaksaa vielä myös rakastella sen 2-3 kertaa päivässä, riippuen siitä millä tuulella vaimo on. Nuorempana oli helpompaa, kun ei tarvinnut säästellä paukkuja. Auttaiskohan VitaePro tähänkin?
 

Barney

Jäsen
Katsoin eräältä sivustolta Danny D:n videon.

Vastaan: on.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En nyt vanhana jaksa harrastaa tosissani enää yhtään mitään, Jatkoaika eli someilu vie aikaani jo teeveen katselultakin ja Telecasterinikin katselulta, en tartu siihenkään. Kaukosäädin ja näppäimistö, ouh jeeh.

Minua ei muiden ihmisten asiat jaksa kiinnostaa, mutta tämä ketju entisen harrastelijan silmiin ja käsiinkin osui, ja olen vanhemmiten profiloinut itseni julkeaksi sedäksi eli siis heitän hypoteettisen mietintöni julkisuuteen:
onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät ole ikinä runkanneet, masturboineet kädellisinä?

Runkkaako oranki? Ja miksei sitten tekisi niin?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Runkkaavista apinoista on paljon videoita internetissä. En siis itse ole niitä nähnyt saatikka varta vasten etsinyt. Kaverilta kuulin. Se on vähän outo heppu.

Perhana notta olin tyhmän kysyjä, mullahan on google asennettuna.
Kaverit ovat menneet pois, mikä on toisinaan surullista minusta.
Mutta on kivaakin olla erakko melko urbaanissa ympäristössä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näin palstalla kuvan.

Vastaan: on.

Oliko tämä?

 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voihan tätä käteen vetämistä kutsua ihan harrastukseksi, on sen verran yleistä ja säännöllisesti toteutuvaa. Nyt ei tosin paneta eikä jaksa kuin istua tuolilla, nippa nappa sitäkään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oliko tämä?

Pahoitan mieleni, jos ei ollut.
 

Nick Neim

Jäsen
Todellinen runkkari on lahjoittanut vähintään kolminumeroisen summan elämässään Probillerille. Ja jos joudut miettimään tai googlaamaan mikä ihme on Probiller, niin et ole kuin amatöörimälläri. Häpeä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pistin sun kuvan mun puhelimen taustakuvaksi. Nyt hymyilet mulle aina kun avaan puhelimen.
Arvasin jotenkin. Kohta me vihdotaan toisiamme saunassa. Havuilla,perkeles.
 

redpecka

Jäsen
Mites, onko kellään kokemuksia seksileluista eli kaiken maailman himputtimista ja mitä niitä tussuja/sauvoja/päristimiä on? Oon vähän ajatellut, että nyt kun ehkä alan hyväksymään ja sopeutumaan aikaan jälkeen kontaktipanojen niin pitäiskö alkaa tuttavuutta tehdä tähän vemputtimaailmaan isosti? Siis niinku kerralla oikein kunnolla investoida ja hommata noita rojuja?

Sellaisen kunnon seksinuken haluaisin toki (ei olisi varaa), mutten ehkä sen kanssa uskaltaisi seksiä kumminkaan harrastaa kun koko ajan luulisin pienten japanilaisinsinöörien nauravan siellä pimbon silmien takana. Tai ainakin haluaisin siihen nukkeen tosi rajut virustorjuntasoftat sitten. Mutta ei, ei mitään tietsikoita - runkatessa ei halua että se objekti on itseään älykkäämpi. Mites se perus pumpattava barbara? Onko kukaan vetässyt? Onko ne vaan jotain ilmapalloja suu auki? Saako niitä taivuteltua haluamaansa asentoon?

Jos mulla ei ole varaa kumminkaan ostaa oikeaa kumityttöä niin jotenkin hassusti satuin katsomaan jotain feikki-barbieta (4,50e) puodissa liian pitkään ja siitä ehkä tämä koko ajatus lähti näistä sekstailuvälineistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös