Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Tottakai! Mutta tyylillä/ajalla ei ole merkitystä, riittää että pääsee maaliin.Onhan se kalunkin jumppaaminen tavallaan urheilusuoritus, eikö vain?
Tottakai! Mutta tyylillä/ajalla ei ole merkitystä, riittää että pääsee maaliin.Onhan se kalunkin jumppaaminen tavallaan urheilusuoritus, eikö vain?
Noilla on hyvinkin suuri merkitys, mutta toki jokainen tyylillään. Tilanteen mukaisesti suoritettava laji vimosen piälle.Tottakai! Mutta tyylillä/ajalla ei ole merkitystä, riittää että pääsee maaliin.
Tämä on kyllä totta. Kaverit on kertoneet, joten näin on oltava.Krapulassa runkkaaminen (tai asbestointi, kun ketjun ekassa viestissä pyydeltiin eri nimiä tälle toiminnolle) on toki kivaa ja normaalia toimintaa, mutta minusta parasta on kun pääsee yksikseen kerran pari vuodessa harrastamaan omaa kivaa siten, että herää vielä kännissä. Silloin ei laukea ihan heti, mutta tuntuu hyvältä (sama toki olisi naimisen kanssa, jos se olisi mahdollista) ja pystyy katsomaan useamman klipin netistä ennen kuin siemenet lentää.
Parasta on kaverin runkkaaminen krapulassa.Tämä on kyllä totta. Kaverit on kertoneet, joten näin on oltava.
Tulin naisen luo, nyt kuitenkin vessassa mälläämässä saman kuvan tahtiin.Näin palstalla kuvan.
Vastaan: on.
Runkkaavista apinoista on paljon videoita internetissä. En siis itse ole niitä nähnyt saatikka varta vasten etsinyt. Kaverilta kuulin. Se on vähän outo heppu.Runkkaako oranki? Ja miksei sitten tekisi niin?
Runkkaavista apinoista on paljon videoita internetissä. En siis itse ole niitä nähnyt saatikka varta vasten etsinyt. Kaverilta kuulin. Se on vähän outo heppu.
Näin palstalla kuvan.
Vastaan: on.
Pahoitan mieleni, jos ei ollut.Oliko tämä?
Jatkoajan KesäRinki – suunnitteluketju
Tarkoituksena olisi järjestää ensi kesänä tapaaminen kaikille jatkoaikalaisille jossain PK-seudulla. Tapahtuman kulku lyhyesti olisi varmaan tällainen: Aluksi kaikki tyhjentävät repullisensa ringissä ja sen jälkeen vähintään ryömimään kykenevät siirtyvät johonkin anniskeluravintolaan tapaamaan...keskustelu.jatkoaika.com
Saat käyttää mun kuvaa, veliseni.Heikkoa on täällä. Viikonloppuna taas lähtee!
Pistin sun kuvan mun puhelimen taustakuvaksi. Nyt hymyilet mulle aina kun avaan puhelimen.Saat käyttää mun kuvaa, veliseni.
Arvasin jotenkin. Kohta me vihdotaan toisiamme saunassa. Havuilla,perkeles.Pistin sun kuvan mun puhelimen taustakuvaksi. Nyt hymyilet mulle aina kun avaan puhelimen.
Tuskin maltan odottaa.Arvasin jotenkin. Kohta me vihdotaan toisiamme saunassa. Havuilla,perkeles.