Onko tietoa koska Jokerit Helsinki Oy:n B-osakkeiden osakeanti järjestetään?

  • 103 369
  • 601

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Tännekin posti toi takin. On kyllä niin hävyttömän komee rotsi, että pitää olla varovainen ettei varasteta päältä.
Joo on upee takki. Istu hyvin päälle. Mietin ite kanssa että miten uskaltaa ulkona liikkuu toi päällä mut päätin kyllä jo että tappelen sitten vastaan viimeseen hengenvetoon:'D
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Vilkaisimpa iltapäivästä Omapostia ja se tiesi kertoa, että lähetys on matkalla ja arvioitu saapumisaika tänään. Kotimatkalla puhelin tiesi viestittää, että haepa pakettisi. M-koko on meikäläisen kaltaiselle hernekepille just hyvä. Huppari mahtuu alle hyvin. Likkaki kehui, että isillä on kiva Otto-takki.

Jokerit Storeki vastas nopeesti, että ei tarvi välittää ylimääräisistä laskuista.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen illalla tuli sit viestiä että takki noudettavissa mutta tänään etäpäivä töistä niin eihän sitä tullut oltua enää ajokunnossa.

Aamulla sit heti ennen töitä hain rotsin ja onhan toi nyt komee ilmestys! Vähän ehkä nafti koko mutta onpahan asiallista tavoitevaatetta ja hyvin pystyy pitää noinkin päällä vaikka vain just ja just menisi kiinni (mutta en muista milloin viimeksi olisin pitänyt takkia edes kiinni niin no prob)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Oliko sulla kausari runkosarjassa?
Joo ja matsit onkin laitettu sinne. Multa mennyt aiemmin ohi. Onneksi tilasin rotsin kokoa XXL enkä mitään mikkihiirikokoa (hymiö). Just sopiva.
 

Fox Hmylder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omistajatakki tuli tosiaan postissa ja oli jotakuinkin sen kokoinen takki kuin oletin, pari kuukautta salaattia voisi silti tehdä hyvää. Muistelisin jokusen kommentin, että takki sopii lähinnä hallikäyttöön, mutta itsellä on vähän päinvastoin. Takki sopii juuri yleiseen elvistelyyn kylillä, kun taas matsipäivänä painetaan duunia ja hiki virtaa. Tämmöistä villanahkabehemothia ei kehdanne pesettää kuin pesulassa, joten pitää jättää kovimmat rehaamiset muille asusteille.
 

KuuUkko84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kysyin storesta omasta tilanteesta takin suhteen ja vastasivat erittäin nopeasti. "Kaikkien takkien osoitekortit tulostettu valmiiksi postia varten... Takkisi tulee toisessa satsissa..."

Tilasin takin viimetingassa, joten siksi tuleekin vasta toisessa satsissa. Ammattimaista toimintaa taas Storelta. Eiköhän se varmaan ensiviikolla viimeistään ole minulla hallussa :)
Saitko jo rotsin? Mulla edelleen lukee sama, että 6.3 "lähetys on matkalla postille".. Venaillaan, venaillaan. Tuntuu vaan pitkältä ajalta tää odottaminen..
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Saitko jo rotsin? Mulla edelleen lukee sama, että 6.3 "lähetys on matkalla postille".. Venaillaan, venaillaan. Tuntuu vaan pitkältä ajalta tää odottaminen..
En oo saanut, sama homma edelleen. Ei varmaankaan ole takki saapunut edes vielä Ilmala Shopsille.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse myös samassa junassa. Toki hieman harmi, jos toimitus nyt venyy pitkällekin ja pahimmassa tapauksessa kevään pelien ohi..
Jep. Tähän päällee nyt noi lakot, niin saa nähdä milloin se takki tulee....
 

gamlagubbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma omistajatakki tulee toisessa satsissa, josta ei vielä tarkempaa tietoa milloin perillä. Tavoitteena päästä ulkoiluttamaan sitä hallilla ennen ensisyksyä.
Jostain se usko on sunnuntaille taas takaisin kaivettava.
 

Kalju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Helsingin Jokerit
Oma omistajatakki tulee toisessa satsissa, josta ei vielä tarkempaa tietoa milloin perillä. Tavoitteena päästä ulkoiluttamaan sitä hallilla ennen ensisyksyä.
Jostain se usko on sunnuntaille taas takaisin kaivettava.
Itsellä sama tilanne, ikävästi tilanne näyttää vaan siltä että kausi loppuu ennenkuin rotsi löytää tiensä perille.
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
Omassa vasen tasku oli ommeltu jotenkin ristiin että sitä ei oikein voi käyttää. Katsotaan mitä toimittaja vastailee mitä asian kanssa tehdään. Muuten ei laadussa moitittavaa ainakaan omassa versiossa.
 

Kalju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Helsingin Jokerit
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
Olen kysellyt muutamilta kavereilta tästä, ja he ovat sanoneet laadun olevan hyvää. Facebookissa Jokerit takaisin Liigaan ryhmässä on taas ollut muutamia, jotka ovat siitä laittaneet rekloja jo, kun ei ole takki kestänyt. Ymmärtääkseni taskut ja saumat ovat olleet nämä ongelmakohdat.

Osaisitko Roope (ping @Eteläpääty Ry) kertoa, onko teidän korviin tullut että olisi ollut enemmänkin ongelmia, vai onko kyseessa ollut vaan maanantaikappaleita?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
Hain eilen omani postista. Ompeleet vaikuttavat vähän heikoilta. Lisäksi se kangasosa oli täynnä jotain karvoja, jota sai teippiharjalla vedellä useamman kertaa. Oma tulee suurimmaksi osaksi aikaa koristeeksi, joten ei niin väliä.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
Positiivisesti yllättynyt laadusta. En ole ainakaan vielä huomannut mitään moitittavaa ja tarkeneekin ihan hyvin käyttää täällä Oulun kevätauringossa. Ylimääräisiä karvoja oli myös täällä takissa, mutta ne eivät ole haitanneet.

Harmi jos näinkin paljon moitittavaa toisilla takeista, toivottavasti saatte vaihdettua priimakuntoiset tilalle.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Kuulin eilen hallilla että omistaja rotsin laadussa on vähän sanomista. Mitä teillä kokemuksia?

Olen itse edelleen odottelijoiden listalla.
Ite en oo huomannut,tosin en sitä ole läpikään käynyt täysin. Täytyneen varmaa kattoo läpi kunnolla mutta yleisilmeisesti ei mitään näkyvää häikkää ollut. Sama homma ku @Vili#16 että kangasosa täynnä karvoja.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Olen kysellyt muutamilta kavereilta tästä, ja he ovat sanoneet laadun olevan hyvää. Facebookissa Jokerit takaisin Liigaan ryhmässä on taas ollut muutamia, jotka ovat siitä laittaneet rekloja jo, kun ei ole takki kestänyt. Ymmärtääkseni taskut ja saumat ovat olleet nämä ongelmakohdat.

Osaisitko Roope (ping @Eteläpääty Ry) kertoa, onko teidän korviin tullut että olisi ollut enemmänkin ongelmia, vai onko kyseessa ollut vaan maanantaikappaleita?
Tilausmäärään nähden melko vähän reklamaatioita, joskaan kaikkia takkeja ei ole vielä toimitettu.

Jos tulee viallisia, niin ehdottomasti reklamoimaan vaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Ihan mielenkiinnosta, paljonko oli tilausmäärä, edes suunnilleen?

Menikö näistä muuten voitot Jokereille vai Jokerikannattajat Oylle?
Voitot Jokereille. Jos oikaistaan vähän, niin voittorahoilla saatiin 3 kaveria KOOVEE:sta ja jäi vielä jotain käteenkin.

Näinhän tämä matematiikka ei oikeasti ihan suoraan mene, mutta sinne päin.

Katsotaan vielä halutaanko/saadaanko julkaista kokonaismäärää. Kyseessä on kuitenkin Jokerien tuote ja heidän "liikesalaisuutensa".

Koska takeille on vielä kova kysyntä, niin tehdään pikapuolin toinen ennakkotilauslomake osakkaille.

-Roope, Eteläpääty ry / Jokerikannattajat oy
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Omistajille toivoisin lisää omia tuotteita. Tuo takki ei ollut oikein mieleeni.
Voitot Jokereille. Jos oikaistaan vähän, niin voittorahoilla saatiin 3 kaveria KOOVEE:sta ja jäi vielä jotain käteenkin.

Näinhän tämä matematiikka ei oikeasti ihan suoraan mene, mutta sinne päin.

Katsotaan vielä halutaanko/saadaanko julkaista kokonaismäärää. Kyseessä on kuitenkin Jokerien tuote ja heidän "liikesalaisuutensa".

Koska takeille on vielä kova kysyntä, niin tehdään pikapuolin toinen ennakkotilauslomake osakkaille.

-Roope, Eteläpääty ry / Jokerikannattajat oy
Onko mahdollista, että omistajille tulisi muitakin spessutuotteita joskus tarjolle?
 

laiks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitot Jokereille. Jos oikaistaan vähän, niin voittorahoilla saatiin 3 kaveria KOOVEE:sta ja jäi vielä jotain käteenkin.

Näinhän tämä matematiikka ei oikeasti ihan suoraan mene, mutta sinne päin.

Katsotaan vielä halutaanko/saadaanko julkaista kokonaismäärää. Kyseessä on kuitenkin Jokerien tuote ja heidän "liikesalaisuutensa".

Koska takeille on vielä kova kysyntä, niin tehdään pikapuolin toinen ennakkotilauslomake osakkaille.

-Roope, Eteläpääty ry / Jokerikannattajat oy
Toiselle tilaukselle suuri plussa. Meni itsellänikin ohi ensimmäinen tilaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös