Hatunpesijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Täällä sama juttu, m-koko oli riittävä. Rotsi ylitti kieltämättä odotukset. Kyllä aukoo jullit meille ovia tuolla takilla.
:o ai jengi on alkanu jo saamaan niitä. Tässähän alkaa sormet syyhyy:'D Itelle ei oo kuulunu eikä näkyny.Omistajatakki noudettu postista ja ainakin täällä suunnilla kokovalinta osui nappiin. Tilasin oman "normaalin" M-koon ja tuntuu, että tämä istuu just eikä melkein. Alle mahtuu tarvittaessa huppari ja takki näyttää livenä vielä paremmalta mitä kuvissa.
Kyllä tällä takilla kelpaa ottaa keväisiä kelejä vastaan.
Sama tilanne täällä. Vielä jännittää, tuleeko playoff kausari kotiin ennen torstaita (mulla ei ollut runkosarjaan kausaria)Mulla lukee vaan, että "Posti odottaa pakettia lähettäjältä". Sama oli viimeksi kun tilasin Game Ready -paidan. Taisi mennä päivälleen kaksi viikkoa, että saivat sen lopulta Postin matkaan varastoltaan. Kumpa nyt ei menisi noin kauaa.
Edit: 28 minuuttia myöhemmin seuranta päivittyi: Pakettisi on nyt matkalla!
Sama tilanne täällä. Vielä jännittää, tuleeko playoff kausari kotiin ennen torstaita (mulla ei ollut runkosarjaan kausaria)
Aika paljon on jengi jo saanut viestiä takista. Hieno homma! Pidän peukkuja itelle että ens viikolla mullekki rävähtäis viesti asiasta.Postin äppikin ilmoitti vihdoin tänään että omistajan takki on saapunut postille. Muutaman päivän mullakin luki vain että posti odottaa pakettia mutta nyt pitäisi olla matkalla ja maanantaina toivottavasti noudettavissa. Kohta mennään!
Mulla ensimmäinen ilmoitus tuli 6.3. että Posti odottaa pakettia. Eli Ilmala Shops on tehny lähetteen, mutta takki ei ole saapunut postille. Erikoista, koska ei noin pitkään ole koskaan kestänyt tuo vaihe.Onko muita jotka ei ole saanut mitään ilmoitusta rotsiin liittyen? Lasku tuli ja maksoin sen heti, mutta mitään postin ilmotusta ei ole tullut.
Mulla täysin sama.Onko muita jotka ei ole saanut mitään ilmoitusta rotsiin liittyen? Lasku tuli ja maksoin sen heti, mutta mitään postin ilmotusta ei ole tullut.
Täällä myös.Mulla täysin sama.
Sama juttu täällä. Haettu ja kokokin on nyt sopiva. On se hieno.Takki haettu ja onneksi vaihdoin L->XL. (188cm). Todella tyylikäs takki!
Onko muita jotka ei ole saanut mitään ilmoitusta rotsiin liittyen? Lasku tuli ja maksoin sen heti, mutta mitään postin ilmotusta ei ole tullut.
Ja kun sanoin sen niin tuli tekstari että paketti on postissa :DMulla täysin sama.
Ei minkään sortin ilmoitusta. Taas vainottaa että onko niillä nyt kaikki tiedot oikein vai ei. Lukeekohan tätä ketjua kukaan jolla ois connectionit sillä mallilla, että sais sitä kautta ees tietää että milloin Jokerit on mielestään lähettänyt kaikki takit omistajille?Onko muita jotka ei ole saanut mitään ilmoitusta rotsiin liittyen? Lasku tuli ja maksoin sen heti, mutta mitään postin ilmotusta ei ole tullut.
Kävin itsekin OmaPostissa nyt, ja siellä ilmoitus että lähetys on matkalla postille. Tämä ilmoitus tullut 6.3., joten toivottavasti kohta saapuu!E:eikä kun siis luin viestejä tarkemmin täältä ja tajusin mennä OmaPostiin katsomaan tilannetta niin siellä on tieto että 08.03 on takki lähetetty ja arvioitu saapuminen TÄNÄÄN :D
Mahtavaa!
Oliko sulla kausari runkosarjassa?Rotsi on lähipostissa, mutta kausarista ei mitään tietoa. Laitoin äsken kyselyä.