Onko tietoa koska Jokerit Helsinki Oy:n B-osakkeiden osakeanti järjestetään?

  • 103 697
  • 601

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Mittailin uudestaan ni eihän tässä mittajärjestelmässä oo mitään järkeä.. S mittailuiden mukaan pyörii mun päällä ja pituudenkin mukaan melkeen polviin asti kun yleensä käytän L/XL kokoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Mittailin uudestaan ni eihän tässä mittajärjestelmässä oo mitään järkeä.. S mittailuiden mukaan pyörii mun päällä ja pituudenkin mukaan melkeen polviin asti kun yleensä käytän L/XL kokoa.
Perjantain Jokerit - Ketterä peliin saadaan testikappale sovitettavaksi Jokerien fanimyyntipisteelle. Tänne varmaan voi testaajat kommentoida tuota kokoluokkaa vielä niiden avuksi, jotka eivät hallille pääse.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Perjantain Jokerit - Ketterä peliin saadaan testikappale sovitettavaksi Jokerien fanimyyntipisteelle. Tänne varmaan voi testaajat kommentoida tuota kokoluokkaa vielä niiden avuksi, jotka eivät hallille pääse.
Joo itse en pääse hallille niin odotan innolla testaajien kokemuksia.
 

JASKA-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näköjään 300 ensimmäistä osakasta pääsee perjantaina ennen Ketterä matsia esittämään Saarnille kysymyksiä. Tarjoavat myös osakkaille halvempia lippuja seuraaviin kotipeleihin. Itse olen kerennyt jo lippuni hommata, niin siinä mielessä tuli hieman myöhässä tuo tarjous. No tuleepahan taas Jokereiden kassaan muutama euro enemmän, kun ei alelippuja käytä..
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näköjään 300 ensimmäistä osakasta pääsee perjantaina ennen Ketterä matsia esittämään Saarnille kysymyksiä. Tarjoavat myös osakkaille halvempia lippuja seuraaviin kotipeleihin. Itse olen kerennyt jo lippuni hommata, niin siinä mielessä tuli hieman myöhässä tuo tarjous. No tuleepahan taas Jokereiden kassaan muutama euro enemmän, kun ei alelippuja käytä..
Tänään on kiva saada kasvot 300 osakkaalle. Toivottavasti ehdin ajoissa hallille, kun tätä tapaamista olen odottanut innolla. Ensimmäiset omistajien takitkin luultavasti näkee tänään tapaamisessa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Minun normaali koko on L ja takin tilaan myös kokona L. Tosi hienon näköinen ja tuntuinen omistajan päällä ;)
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
XL takki päällä tulin hallille, ja XL sopiva myös omistajarotsissa. Itse 180/95 kokoinen.
Oliko hihoissa yhtään pelivaraa? Käytän normaalisti XL-kokoa, mutta olen sinua n. 15cm pidempi. Pohdin että pitääkö pituuden puolesta kuitenkin ottaa 2XL.

Jos joku toinen metriheikki on käynyt sovittelemassa XL:ää, niin arvostan raportteja. Itse en tänään duunista Nordikselle kerinnyt.
 

JokerMaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko hihoissa yhtään pelivaraa? Käytän normaalisti XL-kokoa, mutta olen sinua n. 15cm pidempi. Pohdin että pitääkö pituuden puolesta kuitenkin ottaa 2XL.

Jos joku toinen metriheikki on käynyt sovittelemassa XL:ää, niin arvostan raportteja. Itse en tänään duunista Nordikselle kerinnyt.
En kiinnittänyt huomiota, että hihat olisivat olleet erityisen lyhyet tai pitkät. Ei nyt jäänyt ainakaan semmonen tunne, että XL:n hihat jättäisivät oman rannetta paljaaksi.
 

Gemondo

Jäsen
Omistajien rotsista:

- Tilattavissa 4.2 asti

- Jokerit - Ketterä -pelissä voi käydä testaamassa fanituotepisteellä vastaavaa tuotetta ja sovittaa kokoa. Mainitsethan että olet omistajan rotsista kiinnostunut.
Mites, onkohan vielä ensi viikon Hokki- ja/tai Hermes-matsissakin takki sovitettavissa?
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nainen, jolta takkeja sai sovitettavaksi, sanoi että retrorotsi on tilattavissa 2.2. asti, eli ensi perjantaihin. Omistajan rotsi on 4.2. saakka ja vähän hassulta tuntuisi, että ovat eri ajan myynnissä. Jos kuitenkin varman päälle haluaa pelata, niin kannattaa retrorotsi tilata ajoissa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
L- koon omistajatakki nyt tilattu.
On muuten rahaa laitettu uuden tulemisen jälkeen aikasta paljon Jokereihin, mutta mikäs sen parempi kohde. Rakkaaseen haluaa satsata vai miten se menee.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
L- koon omistajatakki nyt tilattu.
On muuten rahaa laitettu uuden tulemisen jälkeen aikasta paljon Jokereihin, mutta mikäs sen parempi kohde. Rakkaaseen haluaa satsata vai miten se menee.
Mäki mietin että oisko se L koko riittävä.. Mähän en oo mikään metri heikki vaan tällänen stumppi 172cm ja 70kg ni mietin että oiskohan se riittävä että sais mahtumaan vielä hupparinkin alle. Itellä sellanen jokereiden kevyttoppatakki muutaman vuoden takaa niin sen koko L ja just ja just saa hupparin alle ni muuttuu makkarankuoreksi. Kattelen vielä jos joku lähempänä mun kokoa olisi testannut takkeja eilen ja osaisi näyttää suuntaa.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mäki mietin että oisko se L koko riittävä.. Mähän en oo mikään metri heikki vaan tällänen stumppi 172cm ja 70kg ni mietin että oiskohan se riittävä että sais mahtumaan vielä hupparinkin alle. Itellä sellanen jokereiden kevyttoppatakki muutaman vuoden takaa niin sen koko L ja just ja just saa hupparin alle ni muuttuu makkarankuoreksi. Kattelen vielä jos joku lähempänä mun kokoa olisi testannut takkeja eilen ja osaisi näyttää suuntaa.
Jos oikein ymmärsin, niin eilen oli pelkästään XL mahdollista sovittaa hallilla.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ai no sithän mä odottelen aivan turhaan:'D

Juuh XL - koossa oli vaan molemmat retrotakki sekä omistajien takki eilen testattavana. Ja valitettavasti ei ollut edes peiliä tuossa shopin luona missä olisi voinut katsella miltä takki näyttää itsensä päällä. No kameralla toki voi pyytää jonkun vaikka myyjän nappaamaan kuvan itsestään, jos sopivalla vähän hiljaisemmalla hetkellä siinä kävi.
 

Krisey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit / Vegas Golden Knights
Nyt vielä yksi kysymys liittyen takkiin. Kun lasku pamahtaa sähköpostiin niin kauan ennenku on "eräpäivä" siinä? Viikko vai pari päivää? Kumarrus ja kiitos kaikille vastaajille!
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Saisiko tästä jotain raporttia vai onko kielletty? Helsinki hallista jotain tietoa tippui, mutta oliko muuta? @Teemu#8 @-Ville- ?

Olin paikalla. Loppujen lopuksi melko vähän tuli kysymyksiä, ja Saarni ammattilaisena osasi vastata pitkästi yksinkertaisiinkin kysymyksiin. Siitä huolimatta koin tilaisuuden hyväksi ja keskustelun tervetulleeksi.

Kirjoitinkin jo hallin tilanteesta. Tämän lisäksi pohdittiin Liigaan nousua, ja osakkeen hintaa. Jokerien tavoite on edelleen pelipaikka Liigassa, mutta osakkeen hinta ja sen veivaukset (Liigan sisällä) vaikuttavat näihin suunnitelmiin. Pohdittiin sitä, että jos Kiekko-Espoo saa taiottua osakkeen hinnan merkittävästi alaspäin, palauttaisiko se Jokerien suunnitelman tähdätä jo ensi kaudella karsintapeleihin ja pelilliseen Liiga-nousuun. Tähän vastaus oli, että ensi kauden joukkueen rakentaminen on jo hyvällä mallilla niillä pelimerkeillä jotka linjattiin siinä kohtaa, kun todettiin ettei nykyehdoilla liigaan pyritä. Toisin sanoen joukkuetta ei ole ensi kaudelle kasattu siltä näkökulmalta, että karsintasarja Liigajoukkuetta vastaan olisi realistinen. Asiaan pystyy vielä reagoimaan, mutta olisiko sitten realistista, sitä ei tiedä.

Yleisesti puhui sitä, että odotetaan nyt "juhannukseen". Siihen mennessä lienee selvillä jo Liigan osakkeen hinnan speksit sekä muut mahdolliset asiat joita siihen olennaisesti liittyy.

Kysyttiin myös, onko Jokerien toiminta taloudellisesti kannattavaa tällä hetkellä. Vastaus oli, että ei pidä olla huolissaan ja kassassa on hyvin rahaa. Kumppanuusmyynnissä ollaan jäljessä tavoitteita, ja muilla sektoreilla (esim. yleisömäärät) taas tavoitteita edellä. Taloudellisista realiteeteista kuitenkin nosti, että nämä KHL-valmentajien palkkarästien kuittaamiset sekä konkurssipesästä ostetut fanituotteet ja varastotuotteet vaikuttavat rasitteena tälle ensimmäiselle kaudelle. En itse ihan täyttä selkoa saanut, mikä on oikeasti taloudellinen tilanne, mutta en usko, että olisi mitenkään erityisen tappiollista. Myös se, miten pitkälle Playoffeissa mennään, vaikuttaa kokonaisuuteen.

Junioriputkeen ja -puoleen satsataan paljon rahaa. Tällä kaudella noin 400 000 euroa ja ensi kaudella 600 000€ - 700 000€. Epäili, että mikään muu jääkiekko-organisaatio Suomessa ei tue junioripuolta näin paljoa. Tällä halutaan panostaa siihen tulevaisuuteen ja seuran strategisiin tavoitteisiin.

Omistajille luvattiin myöhemmin analyysia ja raporttia siitä mihin osakeannista tilitetyt rahat on käytetty ja mitä sillä ollaan saatu.

Lisätkäähän muut paikallaolleet, jos unohdin jotain olennaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös