Tervetuloa takasin Haba!
Kyllä itse ihan mielenkiinnolla odotan miten Harri paikkansa lunastaa. Miehellä on kuitenkin potentiaalia hyväksi kiekolliseksi pakiksi ja rightin pakkina varmasti yv:tä pääsee tahkoamaan. Ja kuten joku jo aikaisemmin mainitsi, niin kehitys oli hyvää takavuosina, mutta mietitäänpäs, että kenen alaisuudessa kehitys stoppasi. Olisikohan ollut Mr. Skriko? Nyt kun oikein käy miettimään, niin onko juuri kukaan SaiPan pelaajista kehittynyt Skrikon aikana kovinkaan mainittavasti. Eli voi olla hyvikin mahdollista, että Hessu Mälli saa "Höylän" kehityksen taas oikeaan suuntaan.
Sitten tähän Vänän KooKoo:n siirtoon. Olen itse niin vähän miehen esityksiä tällä kaudella nähnyt, että en voi sanoa juuta enkä jaata onko hän menetys vai ei. Luulisin kuitenkin, että Vänälle on suunnitteilla suurempaa roolia tulevaisuuden SaiPassa ja hänelle annetaan lisää peliminuutteja KooKoo:ssa. Mies voi hyvinkin päästä Mansikan alaisuudessa pelaamaan ykkös- ja kakkoskentässä, tulee yv:tä ja av:tä mikä on nuorelle miehelle tärkeää itseluottamuksen kannalta. Kunhan mies saa mestiksessä hanat auki, niin jälki on totuttua a-junioreista.
Sitten heittäisin tähän loppuun pienen pähkinän pureskeltavaksi. Olisikohan KooKoo:sta mahdollista ottaa näytille mies nimeltä Ossi Louhivaara. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös hän ole esittänyt KooKoossa varsin pirteitä otteita? Pisteitäkin on näköjään paukkunut 31. pelissä 13+11=24. Kaveri on Vänän kanssa saman ikäinen. Varauskin herralla näyttäisi olevan. Olisi mielenkiintoista nähdä miten mies pärjää sm-liiga väännöissä. Mitat näyttäisi olevan 183/81, eli ihan kelpo kokoinen kaveri, tietenkin massaa lisää, mutta "ei kai se ota jos ei annakkaan"-sanonta sopisi minusta hyvin tähän kaveriin.
Itse olen nähnyt kyseisen kaverin pelaavan vain muutamassa matsissa ja otteet vaikutti lupaavilta. Tähän voi joku KooKoo:n fani antaa faktaa.
Mutta näin tällä erää ja katsellaan mitä kevät tuo tullessaan ja josko sitä saisi itsensä kammetuksi vielä kerran kisapuistoon täältä mansesta. Hyvää kevään odotusta silti kaikille!