Onko suhtautumisesi rankkareihin muuttunut?

  • 6 869
  • 77

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti Roku
Sen verran paljon negatiivista reklamaatiota tästä jatkuvasti kuuluu, että uskon sen poistuvan tämän kauden jälkeen kuvioista pikku hiljaa sinne mistä se on yhtäkkiä esillekin ponnahtanut.

Samaa mieltä tämän merkityksestä, mutta ei Elitserien enää ota näitä pellehyppyjä, joissa tiivistyy koko joukkuepelin syvin olemus, vastaan.

Mitähän jännää sitä ensi kaudeksi voitaisiin kehitellä? Nopeusluistelukisa? Tarkkuuslaukauskisa? Aloituskisa? Onko ehdotuksia? Pakko saada kuitenkin se hirveä, koko kiekkopelin pahin syöpä, tasapelin mahdollisuus, jotenkin hävitettyä.

Itse asiassa olen sitä mieltä, että koko jatkoaikaa ei tarvita. Mikäli 60 minuutissa ja kolmessa erässä peliä ei saada ratkaistuksi, olkoon ratkaisematta. Playoffit ovat tietysti asia erikseen. Toivottavasti niissä ei koskaan mennä tähän runkosarjaan kuuluvaan sirkustemppuosastoon.
 
Viimeksi muokattu:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti edelleen sitä mieltä, että tässä tapauksessa vanhassa vara parempi, eli 2 voitosta, tappiosta ei mitään. Viiden minuutin jatkoaika runkosarjassa on ihan ok viidellä viittä vastaan, ei mitään "näin saamme pelistä vauhdikkaampaa kun pelaamme neljällä"-pelleilyjä. Tasapelistä piste molemmille.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olen edelleen sitä mieltä että rankkarit ovat todella syvältä, mutta nyt kun niitä kerran ammutaan niin ne ammutaan. Jos niitä jatkossakin aiotaan ampua, esim. ensi kaudella niin endottomasti paras viidestä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös