Mainos

Onko reteot kunnossa?

• 15 925
  • 76

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Ei ole reteot kunnossa.Viihdekeskukseni on takkahuoneessa.Perjantaina hakkasin halolla paskaksi vanhan kauan oikutelleen CD-soittimeni.Onnistuin saamaan siinä hässäkässä sähköiskun lisäksi mölyä , ihmetystä ja hämmennystä .Vaan eipä tarvitse enää louskun kansimekanismia asentaa.
Jo aikaisemmin olen havainnut,että CD-soittimia ei enää näytä mistään saavan.
Nykytekniikasta olen ihan ulkona.Ilmeisesti DVD-soittimella voi soittaa myös CD-levyjä.Meillä DVD-soitin ei ole takka/musiikki – huoneessa, joten tämä vaihtoehto on poisuljettu.
Mitä pitäisi tehdä?Millä nykyään kuunnellaan musiikkia?Kannattaako ostaa joku kokonaishässäkkä?Mulla on ihan toimivat Kenwoodin viritin ja vahvistin ja jotkut kaapit vuodelta –85.Onko liittimet tai vastaavat muuttuneet niistä ajoista? Ja kannattaako ja millaisia mp3 tms-härveleitä hankkia ja jotenkin liittää systeemeihin?Ynnä muuta epätietoisuutta.
Hifi-kauppaan en kylmiltään viitsisi lähteä huijattavaksi.
Musiikkihuone tuntuu jotenkin oudolta,kun ei voi levyjään soittaa.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tekniikkaa, niin että ranteet paukkuvat

Niin, itselläni on stereot tupladekillä, CD-soittimella ja kaiuttimet. Huipputeknikkaa edustaa DVD-soitin (DVD-levy on CD:n näköinen ja kokoinen, mutta sisältää yleensä elokuvia), jolla pystyy myös kuuntelemaan musiikki-CD:itä.

Tämän lisäksi pystyn kuuntelemaan ja kopiomaan tietokoneen CD-Rom aseman ja äänikortin avulla musiikkilevyjä. Tai siis, ei se äänikortti siihen kopiontiin liity.

Tämän lisäksi autossani on CD-soitin ilman boksia ja neljä kajaria.

Eli hyvin on pullat musiikin kuuntelun saralla uunissa omalla kohdallani.

Täältä tähän

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
Ei ole reteot kunnossa...

_O/ Ei täälläkään. Äänentoistosta kotioloissa vastaa allekirjoittaneen 6 vuotiaana saama Philipsin ministereosetti, jossa tupladekki ja cd-soitin epävarmassa kunnossa. Kyllä kelpaa soitella tietokoneelta löytyvää musaa. Telkkari on sentään jonkimoinen, 32-tuumanen sony, harmi vaan että kuvaputkiversio ja aika painava.

Autossa vakiokajarit ja autona Toyota Yaris vm.2001. Tunnetusti surkea radio(särisee) ja kajarit toistavat kuin tynnyrit.

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koska musiikki on yksi harvoista harrastuksista, niin olen panostanut sen kuuntelemiseen kohtuullisesti. Mihinkään hifismiin ei ole tarvetta, mutta en kyllä pakettistereoistakaan musiikkia kuuntelisi.

Kaiuttimina toimivat jonkun vuoden vanhat JBL:n ATX 30 -lattiakajarit ja vahvistimena Yamahan RX-396RDS. Näiden lisäksi dj-soittoa varten löytyy 2 x Pioneerin CDJ100S -cd-soittimet, Technicsin legendaarinen levari SL-1200MK2 ja Eclerin NUO2 -dj-mikseri. Näillä ja stereoihin kytketyllä tietokoneella pärjää ihan hyvin ainakin niin kauan kuin asuu kerrostalossa.

HemmoP

Jäsen
reteot on ihan hyvällä mallilla,

etuvahvistin :
Copland CTA-301 mkII ( Amperex Bugle Boy 6922 )

monopäätteet :
NelsonAudio Image M9 ( 4 x Svetlana EL-34, 1 x Tesla EF86 ja 1 x Tunsgram ECC82 )

cd-soitin :
Copland CDA-266

Kaiuttimet:
Duntech Opal

rca johdot vahvistinten ja cd:n välillä on Nordostin Red Dawnit ja kaiutinjohdot on Supran Rondoa.

Kokonaisuutena varsin pätevä all around systeemi.

Idefix

Jäsen
Ei taida olla...

Myydä suikkasin 10v vanhat vahvistimen CD-soittimen ja kaiuttimet pois keväällä. Nyt äänentoistosta vastaa PC, jonka luomaa meteliä kuuntelen jokusen vuoden vanhoilla kuulokkeilla. Niistä on tietysti toinen luuri paskana ja irroitettu, hyvin pärjäilee yhdelläkin.

Lienee paikallaan lisätä, että koneessani ei ole toimivaa CD-asemaa. Viihteestä vastaa muijan läppäri, jonka DVD:llä on tähän asti pärjäilty, omistammehan yhden(!) DVD-leffan. Oman CD-hyllyn siirto losslessina kovolle läppärin kautta on käynnissä.

Huushollin telkkarina toimii nyt jo teini-ikäinen 17" pilihippeli, jota sentään piristettiin syyskuun alussa Nokian halvimmalla digiboksilla. Ai niin, videot ostin viime keväänä 69e:llä, mp3-soittimia tai vastaavia taloudesta ei löydy.

masaala

Jäsen
Opiskelija budjetilla liikkeellä
HK 3370
Sony CD-soitin
Itsetehdyt valkoisella nahalla päällystetyt harrin kaiuttimen rakennussarjalaiset numero 4 (2kpl)

ELÄKELÄINEN kirjoitti:
Jo aikaisemmin olen havainnut,että CD-soittimia ei enää näytä mistään saavan.
Nykytekniikasta olen ihan ulkona.Ilmeisesti DVD-soittimella voi soittaa myös CD-levyjä.Meillä DVD-soitin ei ole takka/musiikki – huoneessa, joten tämä vaihtoehto on poisuljettu.
Mitä pitäisi tehdä?Millä nykyään kuunnellaan musiikkia?Kannattaako ostaa joku kokonaishässäkkä?Mulla on ihan toimivat Kenwoodin viritin ja vahvistin ja jotkut kaapit vuodelta –85.Onko liittimet tai vastaavat muuttuneet niistä ajoista? Ja kannattaako ja millaisia mp3 tms-härveleitä hankkia ja jotenkin liittää systeemeihin?Ynnä muuta epätietoisuutta.
Hifi-kauppaan en kylmiltään viitsisi lähteä huijattavaksi.
Musiikkihuone tuntuu jotenkin oudolta,kun ei voi levyjään soittaa.

CD-soittimia saa Hifi-liikkeistä. Käytettyjä edullisestikin. Itse ostin viidelläkympillä Sony 5-cd:n vaihtajalla.

DVD-soittimella voi yleensä kuunnella mp3-levyjä.
DVD-soittimessa ei yleensä ole yhtä hyvä äänenlaatu CD:tä kuunnellessa kuin CD-soittimessa.

Kaikenlaiset kannettavat mp3-soittimet voi kytkeä vahvistimeen. Kannattaa olla kuitenkin (erittäin) suurilla äänenvoimakkuuksilla varovainen, jos mp3-soittimessa on vahvistin. Kaksi kertaa vahvistettu ääni, suurilla äänenvoimakkuksilla, saattaa rikkoa kaiuttimesi / käräyttää vahvistimesi. Kannettavissa CD-soittimissa on monesti line out- ulostulo jossa ääntä ei ole vahvistettu. Mp3-soittimissa tätä ulostuloa en ole vielä havainnut.

Musiikkia voi kuunnellaan nykyään eri tavoilla. On olemassa kotiteatterilla musiikkia kuuntelevia ja perus kaksikanava harrastajia.

Jos ajattelit uusia laitteistosi kokonaan, ja käytät niitä pelkästään musiikin kuunteluun, en suosittele kotiteatteria. Kaksi kaiutinta, (viritin)vahvistin, CD/DVD riittää hyvin. Kaksikanavaisesta laitteistosta saa laadukkaamman samalla sijoituksella kuin kotiteatterilaitteistosta.

Laitteistovinkkejä kannattaa lukea tuolta HIFI-lehden keskustelupalstoilta.

Jos olet tyytyväinen laitteidesi äänenlaatuun ei muuta kuin ostamaan CD-soitin käytettynä jostain. Ei pitäisi paljoa maksaa.

Vanhoissa vahvistimissa käytetään useasti DIN-liittimiä. Uusissa laitteissa näitä ei enää käytetä. Itselläni oli joskus vanha vahvistin jossa oli DIN-liittimet, kun piti liittää uudempi CD-soitin RCA-liittimillä tuli ongelma. Mistä RCA-DIN liitin. Ei löytynyt kaupasta ja piti itse väsätä. Eli jos vahvistimessasi on DIN liitännät kannattaa mainita siitä myyjälle uutta laitetta ostaessasi.

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Nostetaan vanhaa ketjua ylöspäin

Tuli sitten ostettua käytetty vahvistin ja ihan uudet kaiuttimet illan ratoksi. Musiikki todellakin kuulostaa paremmalta, mitä paremmat vehkeet on.

Kokoonpano siis on:

Kaiuttimet: B&W CM 1
Vahvistin: C320 BEE
Soitin (toistaiseksi): Vanha kunnon xbox, se vanha luotettava versio. Parin viikon päästä olisi tarkoitus ostaa joku hyvä cd-soitin n.300 euron budjetilla.
Piuhat: van de hullia

Sai sitten hifi-liikkeen myyjä myytyä kalliit vehkeet mulle, mutta enpä ole toisaalta katunut. Musiikkia tosiaankin jaksaa taas kuunnella ihan uudella innolla.

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
V-man kirjoitti:
Hiili: Mihin laitteistoon sitten päädytkin, niin kannattaa tsekata kyseisen mööpelin hinta Hifi Krugilta tai jostain muusta nettikaupasta. Itse laitoin kotiteatterin kuntoon toissa jouluna ja ainakin silloin hyvä kotikäyttöön tarkoitettu koteatterivahvistin irtosi parilla mummon tonnilla ja pääkaiuttimista + keskiäänestä maksoin 2500mk. Tuohon kun lisätään takakajarit, niin kiloeuro riittää ihan hyvin. Jos haluat subbarinkin, niin sitten jostain pitää vähän tinkiä.

Suoraan Saksasta tilattuna säästät edelleen pitkän pennin. Takuut pelaavat käsittääkseni samaan malliin.

Tuota Hifi-Krugia kannattaa varoa vaikka hinnat ovatkin huomattavasti huokeammat kuin muualla. Takuuasiat eivät oikein toimi. Tästäkin lisää Hifi-Lehden foorumeilla.

Niin, ja se laitteisto:

Vahvistin: Musical Fidelity X-150
DA-Muunnin: Musical Fidelity X-DACv3 + X-10v3 (putkiaste)
Kajauttimet: PenAudio Charisma

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Täytyypä kehua uusia vehkeitä(tarkempi mallierittely myöhemmin), kun tässä tuli vanhojen hajotusta ylempänä surkuteltua:

CD/DVD: Marantz
Viritin/vahvistin: HarmannKardon
Kaapit: Gradient

Aika erilaiselta kuulostaa musiikki nykyisin. Kaiuttimet valitsin HiFi-liikkeessä kuuntelemalla. Hämmästys oli suuri,kun huomasin että ne on valmistettu kotikaupungissani Järvenpäässä alle kilometrin päässä nykyisestä sijoitupakastaan.

edit: ostospaikat Luxcenter Rauma ja Audiostar Helsinki.Loistopaikkoja molemmat.

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viritin-vahvistin: Yamaha RX-V 757
Kaiuttimet: Magnat Quantum 503 edessä ja hikipönttöjä leffoja varten ympärillä
Soitin: Sonyn joku? + tietokone

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Yamaha RX-V 757
2 x Magnat Quantum 505

Tuollaisella kokoonpanolla mennään tällä hetkellä, eli vahvistin ja lattiakaiutinpari. Keväällä tuli hommattua. Ideana sitten kasvattaa tuota joskus takakaiuttimilla, subbarilla yms, mutta ei välttämättä ajankohtainen vielä tässä kämpässä.

Glove

Jäsen
Oonkohan jäänyt jostain paitsi...

Olohuoneesta löytyy Pioneerin stereot ja pari kajaria joissa lukee UK170. Stereoissa vinyylisoitin, viritin, vahvistin, kaksipesäinen kasettisoitin, samoin kaksi luukkua CD-levyille sekä seitsemänalueinen EQ.

Vermeet ostettu ensimmäisen kesäduunin ekasta tilistä (+säästöjä) kesällä 1989 ja maksoivat muistaakseni 5990 mk. Pikkuisen jos olisi ollut lisää niin olisi saanut viiden levyn vaihtajalla olevan CD-soittimen. Mitähän nykyisin saa tuhannella eurolla?

Mutta hyvin ovat toimineet kohta 17 vuotta ja tänään viimeksi levylautasella rahisi Black Sabbathin Live Evil, joka puolestaan on ensimmäinen levy minkä olen itse ostanut, vuosi taisi olla 1983.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Glove kirjoitti:
Oonkohan jäänyt jostain paitsi...

Olohuoneesta löytyy Pioneerin stereot ja pari kajaria joissa lukee UK170. Stereoissa vinyylisoitin, viritin, vahvistin, kaksipesäinen kasettisoitin, samoin kaksi luukkua CD-levyille sekä seitsemänalueinen EQ.

Vermeet ostettu ensimmäisen kesäduunin ekasta tilistä (+säästöjä) kesällä 1989 ja maksoivat muistaakseni 5990 mk. Pikkuisen jos olisi ollut lisää niin olisi saanut viiden levyn vaihtajalla olevan CD-soittimen. Mitähän nykyisin saa tuhannella eurolla?

Mutta hyvin ovat toimineet kohta 17 vuotta ja tänään viimeksi levylautasella rahisi Black Sabbathin Live Evil, joka puolestaan on ensimmäinen levy minkä olen itse ostanut, vuosi taisi olla 1983.

Nykyisin saa 1000 eurolla melko hyvän viritinvahvistimen, 5.1 kaiutinsetin ja dvd-soittimen. Itselläni on JVC:n viritinvahvistin, JBL:n kaiutinsarja, JBL:n aktiivisubbari ja sitten vielä JVC:n dvd-soitin. Toimii kerrostalossa ihan hyvin. Kuulokkeet ovat Sonyn MDR-XD400, ja ovat erittäin hyvät. Ainakin omasta mielestäni. Reteot ovat minulle riittävät.

masaala

Jäsen
fedorov kirjoitti:
Niin, ja se laitteisto:

Vahvistin: Musical Fidelity X-150
DA-Muunnin: Musical Fidelity X-DACv3 + X-10v3 (putkiaste)
Kajauttimet: PenAudio Charisma

Hei, tuohan kuuluu tuonne tee muut kateelliseksi -ketjuun. Juuri sellainen setti, jonka itsekin voisin laittaa, jos vaikka joskus sattuisi ylimääräistä rahaa olemaan. Ei vaan raaski laittaa kovin suuria summia stereoihin, vaikka kuinka kuulostaisi hyvältä.

On jäänyt viime aikoina hifistelyt vähemmälle. Kämpät sattuu olemaan sellaisia, että kaiuttimien järkevä asettelu on mahdotonta. Ehkäpä sitten syksyllä uudessa kämpässä.

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
Vahvari: Yamaha
DVD: Finlux
CD: Jvc karuselli
Sonabin Twin1000-kaapit (mallia aika isot) ja Focus:n keskikaiutin sekä takaset.

Kyllähän noillakin pärjäis vaan taitaa olla kohtapuoliin uusien katselu edessä..

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
mikkoz kirjoitti:
ei en ole onneton, vaikka tällä hetkellä pölynimuri on rikki(eli hajalla) ja autostereoitten antennipiuha on kaiken järjen mukaan irti tai löysällä.
Eikös tuo vuodatus olisi kuulunut onnellisuusketjuun? (tämä oli hauskaa siksi, että ko. Leevin biisi on nimeltään Onnelliset)

Reteot on kunnossa, varsinkin kun päivitin CD-soittimen vanhan hajottua. Oli muuten aika vaikea löytää muualta kuin HiFi-liikkeistä. Kodinkonemyymälöissä tyrkytettiin DVD-soittimia, kun "eihän kukaan enää tartte erillistä CD-pyöritintä". No, minä tartten. Varsinaisen kotiteatterin DVD-soitin on muuten hieno peli (Pioneer DV-717), mutta sillä on vaikeuksia tunnistaa CD:t. Ja en piruuttanikaan laita kahta DVD-soitinta samaan huoneeseen. Ja sitäpaitsi tarvitsen ehdottomasti vähintään viiden levyn soittimen. MP3-tuki tuli sitten plussana kuuden levyn lettupannu-Onkyon mukana. Vanha DVD-soittimeni kun ei sitä hallinnut. Kakkosteatterin soittimessa tuo löytyy, mutten halunnut vaihtaa noiden paikkaa.

Mutta koska mikään ei voi olla täydellistä, tai edes lähellä sitä, tuleva kissapentue aiheuttaa hieman päänvaivaa. Pääkajarit kun ovat Gradientin Introt, jotka muistuttavat erehdyttävästi raapimispuita. Sen 12 viikkoa, minkä katit täällä asustavat, pystyn kyllä elämään tilapäisjärjestelyinkin kajarien osalta. Joko siirrän ne tylysti varaston puolelle, tai sitten teen jonkun virityksen kangaspäällysteen suojaksi. Mutta jos kissakuumeeni tuosta sijaiskotina toimimisesta vain yltyy, olen pakotettu vaihtamaan kaiuttimet.

Onko kissanomistajilla mitään hyviä ehdotuksia noihin virityksiin? Joku tarpeeksi tiheä verkko voisi toimia?

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Laitetaan nyt tähän ketjuun, ettei tarvitse kokonaan uutta ketjua aloittaa.

Eli, tarkoituksena hommata koslaan ensimmäinen CD/MP3 -soitin. Laitteen ei tarvitse olla mitään huipputasoa, vaan edullinen mutta toimiva vehje riittää vallan mainiosti. En myöskään ole mikään merkkiuskoinen kaveri. Netistä olen tutkaillut erilaisia vaihtoehtoja, mutta kun maallikkona en tajua näistä hifi-asioista yhtään mitään, niin ajattelin kysyä enemmän tietäviltä neuvoa.

Budjetti on 150-200 euroa. Tuohon hintaluokkaan mahtuu monenlaista laitetta erilaisilla ominaisuuksilta. Pyytäisinkin arvon palstalaisia ehdottamaan merkkiä ja mallia joka sijoittuu kertomaani hintaluokkaan. Myös omat kokemukset plussineen ja miinuksineen ovat tervetulleita. Yksi ominaisuus olisi toivottavaa, eli olisi erittäin hyvä jos laitteesta löytyisi USB-liitäntä.

Yhden esimerkin löysin Pixmaniasta:

http://www.pixmania.com/fi/fi/129001/art/roadstar/cd-autoradio-cd-652usmp-f.html#

Tekeekö tuon hintaluokan laitteella yhtään mitään? Entä millaisia kokemuksia löytyy Pixmaniasta? Itse olen kyseisen lafkan toimituksista ja toimintatavoista kuullut vain huonoa, postissa tulee väärää tavaraa, takuupalautukset ei ota onnistuakseen jne.

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä ei kai ole varsinaista hifi-aiheista ketjua, joten nostellaan tätä ylös. Mulla on 50-luvun täysin toimiva putkiradio ja tuli mieleen käyttää sitä vahvistimena/kaiuttimena esim. tietokoneelle ja mp3-soittimelle. Radiossa on kolme sisäänmenoa, yhdessä lukee magnetofonille ja kahdessa on joku symboli, joita en ymmärrä. Onkohan mahdollista rakentaa sellaista piuhaa, joka yhdistäisi nykyajan digitaalilaitteen 50-luvun vahvistimeen ja jos on, kukahan sellaisen osaisi rakentaa? Äänihän tuollaisessa radiossa on mitä parhain, mutta olisi mukava kuunnella sillä muutakin kuin radiota.

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mulla on 50-luvun täysin toimiva putkiradio ja tuli mieleen käyttää sitä vahvistimena/kaiuttimena esim. tietokoneelle ja mp3-soittimelle. Radiossa on kolme sisäänmenoa, yhdessä lukee magnetofonille ja kahdessa on joku symboli, joita en ymmärrä. Onkohan mahdollista rakentaa sellaista piuhaa, joka yhdistäisi nykyajan digitaalilaitteen 50-luvun vahvistimeen ja jos on, kukahan sellaisen osaisi rakentaa? Äänihän tuollaisessa radiossa on mitä parhain, mutta olisi mukava kuunnella sillä muutakin kuin radiota.

Suoralta kädeltä en osaa tuohon piuhakysymykseen vastata, mutta kannattaa kysäistä esimerkiksi täältä:

http://www.niinimaen.com

Noissa putkivehkeissä on kieltämättä glamouria, joten toivottavasti saat omasi hyötykäyttöön. Itsekin olen putkilaitteiden kanssa jonkin verran puuhastellut, ja niissä kieltämättä riittää harrastettavaa. Nykyisessä laitteistossani ei tosin ole yhtään putkea, mutta suunnitelmissa on rakentaa kakkossetti käyttämättömänä seisovan integroidun putkivahvistimen ympärille.

Otsikon kysymykseen vastaisin: reteot ovat ihan mukavassa kunnossa ja ahkerassa päivittäisessä käytössä. Useimpina päivinä musiikin parissa kuluu vähintään tunti, parhaimpina tuntikausia. Pahimmasta laitteidenvaihtokierteestä olen vapautunut parisen vuotta sitten, ja uusia hankintoja teen hyvin harvakseltaan. Rahaa on vuosien varrella ehtinyt palaa paljon, monien mielestä varmasti älyttömästi. En kuitenkaan ole hankintojani katunut, koska kyse on nautintoa tarjoavasta harrastuksesta. Yksi törsää autoihin, toinen purjeveneisiin, minä musiikin kuunteluun...

Nykyiset reteot ovat seuraavassa koostumuksessa:

Vinyylisoitin:
- pyöritin: SME 20/2
- äänivarsi: SME V (gpd)
- äänirasia: Linn Klyde
Levysoitinvälikaapeli: Cello Strings 1
Levysoitinesivahvistin: Naim Stageline + Naim Flatcap
Esivahvistin: Naim NAC 102 + Naim HiCap + Naim NAPSC
Päätevahvistin: Naim NAP 205
Välikaapelit: Naim
CD-soitin: Meridian 506
Virtakaapelit: Lejonklou
Kaiutinkaapelit: Naim NACA5
Kaittimet: DIY
Laiteteline: Atacama Nexus

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Stereot on, näillä mennään juuri nyt:

Sky HD dekoderi-musiikkikanavineen
CD: Rotel
DVD/SACD: Pioneer
Vahvistin: Trends Audio TA10 (parin tupakka-askin kokoinen btw.)
Kaiuttimet: Gradient Prelude

Joskus tulevaisuudessa jotain paljon parempaa :) esim. putkietunen ja Genelecin aktiivipöntöt subbarilla.

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkos kellään kokemuksia Geneva Sound Systemsistä?
Näyttää minun silmään hyvältä ja ainakin myyntipuheet on kovat...
L-malli siis mielessä.
Linkki 1
Linkki 2

Tarkoitus siis saada vain iPod johonkin kiinni ja väline millä kuunnella CD-levyjä.
Vähän heikosti löytyy netistä kokemuksia, toisaalta minun korvalle lienee sama mikä laite on mutta kunhan ei ihan kakkaa osta.

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Onkos kellään kokemuksia Geneva Sound Systemsistä?

Vakuuttavan oloinen peli se järein , joka oli kokeiltavana Hifimaailma-lehdessä, en valitettavasti saa numeroa tähän hätään katsottua, hintaa oli 2K€:n kieppeissä.

Viimeksi muokattu:

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
jossain messuilla tommosta ihmettelen. muhkeat saundit varmaan ja varmaan hienolta näyttää olohuoneen nurkasta, mutta itse ainakin kammoksun ideaa (nykypäivänä) yhdestä ääntä säteilevästä lähteestä. Stereo on stereo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy