Onko reteot kunnossa?

  • 15 845
  • 76

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vakuuttavan oloinen peli se järein , joka oli kokeiltavana Hifimaailma-lehdessä, en valitettavasti saa numeroa tähän hätään katsottua, hintaa oli 2K€:n kieppeissä.

Vähän pienempi versio saa välttää tähän hätään, mutta hyvä tietää että on ollut lehdessäkin juttua.

jossain messuilla tommosta ihmettelen. muhkeat saundit varmaan ja varmaan hienolta näyttää olohuoneen nurkasta, mutta itse ainakin kammoksun ideaa (nykypäivänä) yhdestä ääntä säteilevästä lähteestä. Stereo on stereo.

Pikaisesti kävin liikkeessä talvella ja silloin ainakin myyjä sanoi että ääni olisi kuin useammasta kajarista tulisi. Pitääpä käydä kuuntelemassa, sittenhän se selviää. Eikä tuokaan ole nyt ihan justiinsa, ei ole se kaikista herkin korva minulla mutta tietysti ihan paskan erottaa.
 

Fordél

Jäsen
Ketjun otsikkoon vastaukseksi, että eivät ole ja nyt pitäisi hankkia uudet kaiuttimet. On pakko luopua noista lattiakaiuttimista ja tilalle hankittavat jotkut pienet hyllykaiuttimet. Ja kyllä, olen hyvin pinnallinen ja ulkonäöllä on tässä kohdin merkitystä. Näin ollen kaikenlaiset kirsikka- tai pyökkiviilutetut kaiuttimet tippuvat pois. Parasta olisi ehkä yksinkertaisen mustat pianolakatut mööpelit. Saavat olla uudet tai käytetyt ja budjettina olisi sellaiset 200-300€. Käyttö on oikeastaan vain musiikin kuuntelua. Mitäs suosittelette?

Yhtenä vaihtoehtona Audio Pron Black Pearl V2:t. Onko kellään näistä kokemusta?

Aphionin Heliumit ovat ehkä tyylikkäimmät kaiuttimet mitä olen nähnyt ja niiden soundia on kehuttu. Lisäksi niitä on käytettynä ollut saatavilla öbaut 300 egeen. Varmasti ihan eri luokan pelit kuin Audio Prot, mutta niitä pitäisi sitten vaan jaksaa kyttäillä, että koska jollain tulee myyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös