Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Tarinankertoja kirjoitti:Näin voi käydä konserttilipuissa jne, mutta ei lätkämatsissa. mm. lippupisteen maksimilippumäärä kerralla on 10, ja varata ei voi, ne on ostettava, ja ne kaikki mitkä siinä ensimmäisessä vaiheesa määräksi valitset. Ei siis ole mahdollinen scenaario asiasta.
Lippupalvelun tsydeemistä en tiedä
Juups.. lippupalvelussa oli se ikävä puoli, että sieltä sai rajattoman määrän varattua lippuja. Eikä tarvinnut maksaa etukäteen. Eli sitä kautta ihmiset varasivat hallin täyteen, että heilahti eikä yhdeltäkään lippuja fyysisesti myyvästä paikasta saanut mitään lippuja. Toki sitten, kun varausajat menivät umpeen, niin tuurilla sai mitä sai. Tämän takia olen ehdottomasti sitä mieltä, että pitää olla mahdollisuus myös jalkamiehillä(ja naisilla) ostaa yleensäkin ottaen lippuja. Viittaat siihen, että jotkut asuvat kaukana.. noh.. ei kaikilla ole kyllä nettiäkään.
Pointtina OSTAA, ei varata. Ja jos rajoituksia webissä on, no olisi olatava rehellisesti esillä.
Tottakai olisi hyvä, että kaikki olisi rehellisesti esillä. Kaikki ei kuitenkaan käy kauppaa "ammattilais"pohjalta. Jotkut ovat itse opetelleet asiat, eikä kaikki taiteen säännöt ole välttämättä mukana touhussa.. kun asiakkailta saa palautetta homma yleensä paranee.
Ja nimen omaan... itsekin liputtaisin sen kannalta, että tällaisissa spesiaali tapahtumissa, kuten jääkiekon pudotuspeleistä, missä ei voi viikkoa eteenpäin tietää ketä tulee vastaan, pitäisi olla jonkin asteinen varauskielto, että ne jotka lippuja haluavat, saavat.. ilman, että niitä vain varaillaan kaiken varalta. Muutenkin tuntuu olevan ikävään suuntaan lippupalvelun avustuksella asia menossa. Eli ehkäpä lätkää seuraavat, ei niinkään nettiä selaavat, ostelevat huuto.netistä ajan kanssa liput kalliilla.
Summasummarum.. on todella hyvä, että netistä saa ostettua sekä varattua lippuja erilaisiin tapahtumiin. Silti olen vahvasti sitä mieltä, että liikkeet/kioskit/nyrkkipajat, jotka ovat samoja lippuja myyneet vuodesta kypärä ja joilla on samat asiakkaat sieltä asti, saisivat varmasti myydä myös asiakkailleen lippuja. Elävän asiakkaan kanssa sekä rahastuksessa menee kuitenkin niin paljon aikaa, että jos lähdetään jonon kanssa lähtöviivalle netinkautta tuhannella ihmisellä, niin käy siten, että 1000 netin kautta on liput ja 3 on saanut ne jonottamalla.
Toki.. jos mielestäsi lippujen jonottajat eivät ole lippujaan ansainneet, niin saat vapaasti niin ajatella. Jokin keskitie olisi parempi. Mainitsemasti Lippupisteestä en sikäli tiedä mitään, mutta yleensäkin ongelma minkä minä tiedostan, liittyy kaikkiin nettilippupalveluihin.