Tämä tarina on tosi. Muistan kiinnittäneeni huomioni siihen, kuinka asiantuntevasti kommentoitte Kerhon tilannetta. Oli ihan pakko kysäistä, oisko joku palstaniilo eksynyt viereiseen pöytään. Olen vain niin pirun sosiaalinen.Varmaan lähemmäs satakunta Jatkoajan nimimerkkiä tuntee henkilön nimim. M10 takana. Yksi mielenkiintoisista tapauksista oli, kuinka tapasin nimim. Leonin (silloin eri nickillä) helsinkiläisessä pubissa, ehkä n. 10 vuotta sitten. Istuttiin toisiamme tietämättä/tuntematta vierekkäisissä pöydissä ja Leon kuuli, että meidän seurue jauhaa Kerhosta. Siitähän se tutustuminen sitten lähti ja taisi mulla olla myös Jatkoajan t-paita päällä tuolloin.
Paljon hämmentävämpi kohtaaminen tuli Nordiksen vessassa erätauolla muutama vuosi sitten. Joku komea nuorukainen jutteli minulle kuin vanhalle tutulle. Ilmeni, että (omaa sukua, nick on vaihtunut) sopulilla on paljon parempi kasvomuisti kuin minulla. Jatkiksen miiteissähän näihin palstatovereihin törmää, joten nimimerkin paljastuminen on aika luontevaa.
Jaa se totuus oli tälläkin kertaa tarua ihmeellisempää. Hyvin tunnistettu, mistä ikinä sitten tunnistitkaan. Ja btw, vesi oli aika kylmää.No ei se minun kasvomuistini niin hyvä ole, mutta olin otteluketjusta lukenut, että nimim. Leon saapuu paikalle kerhon kaulaliinan kanssa. Laarilla tsekkasin kaulaliinamiehen munan, käsiä pestessä naaman ja avasin keskustelun.
Onko ikinä Jatkoajan nimimerkkisi tullut ilmi ilman että olet maininnut sitä kellekään?
Alkavatko miittinkisi näin?Tietääkseni ei koskaan vahingossa, vaan lähinnä erilaisissa miittingeissä ihan esitellessä itsensä.
Että silleen...
Ralph myös ois varmaan kiinnostava tuttavuus.
Aika monta muutakin nimimerkkiä on tällä palstalla, jotka ois mielenkiintosta nähdä livenä.
Särähti sanat Zapata, treffit ja Järvenpää pahasti korviin. Oliko "Tinkekahkskyt" tanssimassa pöydillä? :) Toivottavasti olet Järvenpääläisiä. Eihän kyseisessä paikassa muuten viihdy naapurikylän Tarjakaan.Toinen kerta oli vähän absurdimpi sillä olin treffeillä Järvenpääläisessä Zapatassa ja yhtäkkiä täysin minulle vieras ihminen tulee heittämään että "hei, mitäs tinkekahskyt?"
-Tinke
Näin kirjoittelin vuonna 2013. Vihdoin ja viimein oli toi mun kaveri osanut laskea 1+1 yhteen, ja eilen polleana ilmotti mulle että "Mä' tiedän mikä sun nickki on Jatkoajassa! Sä olet Barcelona.".Ainoa henkilö joka periaateessa voisi laskea 1+1 yhteen on yks mun parhaista kavereista joka on myös Blues-fani ja aktiivinen Jatkoajan lukija. Olen itseasiassa vähän ihmetelly ettei ole asiaa hiffanut kun ihan samaa soppaa selitän hänelle livenä Bluesista kuin tuolla Blues-osiossa. Suurin osa lätkää seuraavista kavereista jotka lukee the Jatkoaikaa taas fanittaa muita jengejä joten tuskinpa Blues-fanin ajatukset/nikki hirveästi mieleen jää.