Onko nimimerkkisi ikinä paljastunut?

  • 15 752
  • 76

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
On joku saattanut keksiäkin, mutta tuskin kannattaa sitä kertoa. Nimittäin pidän tässä aika kovaa linjaa, eli tapan jokaisen ettei salaisuus pääse leviämään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä taas tapan jokaisen paljastuneen. The hunter becomes the hunted...

Luulisin, että muutama henkilö tietää kuka mä oon. Töissä jäi kerran jatkoaika auki kirjautuneena, ja Lauri taisi sen sitten kuikuilla. Terkkuja sulle.

Muutamasta nimimerkistä tiedän henkilöllisyyden vaikka eivät ole sitä kertoneet. En ole vain saanut jatkotoimia vielä aikaiseksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Muutamat Lukko-osion kirjoittajat ainakin osaavat yhdistää minut nimimerkkiini ja sama päinvastoin. Saattaapi olla, että joku osaisi ihan itsekin yhdistellä palaset.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jossain ketjussa tuossa aiemmin kertoilinkin, että aikanaan huojuin baarin edessä pilkun jälkeen ja höpöttelin lämpimikseni joutavia aivan uppo-outojen ihmisten kanssa. Siinäpä sitten joku kolli aivan nupiksestaan kertoi tietävänsä, että olen JA:n Jeepeli. Montun aukaisi se. Ei mitään käryä kuka äijä oli ja mistä helkkarista se asian tiesi. Hämärien muistikuvien mukaan seurueessa oli myös itämaisia naisia, joten olen välillä mietiskellyt, jotta olikohan koko homma unta. Toden kannalle kuitenkin aina olen kääntynyt.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En mä oikeastaan ole salaillutkaan kun nikki on sama kuin lempinimi. Muutaman kerran kuitenkin on joku outo tunnistanut meikäläisen ja mulla ei ole ollut hajuakaan kuka kyseinen heebo on ollut.

Toisaalta olis hyvä jos olis joku tunnistamaton nikki, mutta koska ei saa olla kuin yksi nikki niin kirjoitellaan ne jutut joista ei halua tunnistettavan vaikka suomi24:ssä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Muutama vanha opiskelukaveri muistanee meikälaisen kuten minäkin heidät, yksi pitkäaikainen kaveri palstalla on jo pidemmän aikaa oleillut ja sitten on muutamia ystäviä/tuttavia, joista en ole aivan varma, osaavatko yhdistää, mutta palstalla kuitenkin pyörivät.

Kertaakaan ei ole tultu puskista huutelemaan sampiota, eikä ole tarviskaan. Jos päiväsaikaan joku tulee julkisella paikalla, niin en pahastu, mutta pimeällä syrjäkujalla saatan vetää bataattiin. Muutamat saattavat osata yhdistää nimen nimimerkkiin, mutta naaman ja nimimerkin tuskin kuitenkaan kovin moni.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Muutamalle kaverille ilman omaa avustustani, eipä kovin monelle kuitenkaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä meikäläisen todellisen minän moni palstalainen tietää. Eräs palstaveijari asiaa levitteli yksityisviesteinkin mutta aivan sama. Ei mulla ole mitään hävettävää tms. Voisin omallakin nimellä täällä puhua paskaa. Tosin rekisteröitynä on niin paljon porukkaa, että nimimerkillä on jotenkin mukavampi mennä. Liikaa peeloja.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Ei ole paljastunut nimimerkkini mutta uskon, että monikin ihminen tietää minut. On sen verran pölhö veto nimimerkkinä mutta menköön. Hätäisellä googlauksella selviää (itselleni?), että käytän samaa nimimerkkiä muuallakin netin keskusteluissa. Hyvä tietysti tarkistaa, että olenhan se minä itse, kun tällaisia kirjoittelee muilla foorumeilla.

Olen juuri niin ironinen kuin allekirjoitukseni esittää.

Nyt yleisö voi vapaasti pilkata ja/tai tunnistaa minut.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole kukaan vielä tullut sanomaan ainakaan, työkaverit joskus koitti arvata millä nimimerkillä täällä olen, mutten paljastanut. Uskoisin kyllä että joku varmasti tietää kuka nimimerkin takana on, ei sen puoleen että minun nimi kertoisi kenellekkään sen enempää kuin nimimerkkikään.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Eipä oo tullut mitään kautta, mutta enpä kyllä jatkiksen porukkaa ole tavannut missään. Oikeastaan vain muutama frendi tietää nimimerkkini ja he eivät tänne kirjoita.
 

JPL

Jäsen
Pitäisi varmaan kysyä nimimerkiltä JPL, mutta kenties voit itsekin vastata, miten voi niskasta tunnistaa Jääkoneenkuljettajan?

Jos se on riittävän paksu...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksi kaverini kerran ihan kasvotusten alkoi yhtäkkiä vaahtoamaan että minähän olen se, joka sinne Jatkoaikaan kirjoittaa nimimerkillä Scissors. Oli juuri lukenut samankaltaista läppää futispuolelta kuin mitä sille juttelin. Taisi olla kyse Mestarien Liigasta tms. Kiistin luonnollisesti.

Naiseni taitaa olla ainoa joka tietää.
 

Jäämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Borussia Dortmund, Sympatiat HIFK:lle
Muutamille olen nimimerkkini itse kertonut ja muutamille olen paljastunut vahingossa, kun ovat osanneet yhdistää kirjoitukset puheisiini. En häpeä kirjoitteluani jälkikäteen, mutta en silti ole kertonut nimimerkkiäni, koska yritän kuitenkin pientä yksityisyyttä säilyttää.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vuonna 1941, kun elokuvissa kävijöille paljastui että Sam Spade olikin Humphrey Bogart.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan nimimerkkini kavereille paljastunut ihan ilman että tarvitsi mitään asiasta mainita :D Terveisiä vain jos lukevat tätä viestiketjua. Sama on käynyt myös toisinpäin eli itselleni on paljastunut ainakin kahden tuttavan jatkoaika-nick ilman että itse sitä kertoivat.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kerran on käynyt siten, että kaverini on tunnistanut minut kirjoitusteni perusteella. Ilmaisi asian lähettämällä yksityisviestin. Aikaa tuosta taitaa olla jo yli kymmenen vuotta.

Ehkä noin 20-30 jatkoaikalaista on saanut tietää nimeni ihan oman toimintani kautta. Sitä en sitten tiedä, miten laajalti sitä on moderaattoreiden toimesta levitelty. Eivät ole kertoneet.
 

M10

Jäsen
Varmaan lähemmäs satakunta Jatkoajan nimimerkkiä tuntee henkilön nimim. M10 takana. Yksi mielenkiintoisista tapauksista oli, kuinka tapasin nimim. Leonin (silloin eri nickillä) helsinkiläisessä pubissa, ehkä n. 10 vuotta sitten. Istuttiin toisiamme tietämättä/tuntematta vierekkäisissä pöydissä ja Leon kuuli, että meidän seurue jauhaa Kerhosta. Siitähän se tutustuminen sitten lähti ja taisi mulla olla myös Jatkoajan t-paita päällä tuolloin. Myöhemmin kävi ilmi, että meillähän on myös yhteinen tuttu, nimim. Designer. Ja taustalla soi titanicin my heart will go on..
 
Viimeksi muokattu:

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Kyllähän nimimerkkini pari kaveria tietää, ihan oman humalaisen lörpöttelyn tuloksena. Näistä yksi on tänne myös rekisteröityneenä. Myös eräällä viimekeväisellä HPK:n vieraspelimatkalla tuli paljastettua itsensä toiselle nimimerkille. Siitä en tiedä, kuinka moni yhdistää nimimerkkini ja naamani tietämättäni.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Pelkästään tähän ketjuun kirjoittaneista kahdeksan tietää, kuka on Olkku. Vastaavasti minä tunnistan heidät. Nimimerkit E ja Nikke taitavat olla näistä kahdeksasta ainoat, joiden kanssa en ole FB kamuna.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pari vuotta sitten Tinatuopissa joku tuli sanomaan, että sä oot vissiin se Turha Kaukalo. Sanoin, että joo.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku tyyppi tuolla somen puolella tunnisti mut, tosin empä mä sitä ole mitenkään erityisen hyvin koittanut piilotellakkaan. Kyllä varmaan aika helpollakin saa 1+1+1+1=5 laskemalla mut tunnistettua täältä, mut empä mä kyllä ru pee omalla nimellänikään täällä huutelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös