Mainos

Onko Jokerit täysin hukassa?

• 6 973
  • 101

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
puhu sinä kriittisestä..

eikö tosi fani saa arvostella omaa joukkuettaa..?

ei siinä voi kiitellä (parane pian) kun hankinnoista onnistuu 1-2/8.
ja joukkoon mahtuu Scissonsseja ja Vauhkosia ja lupaillaan sitä ja tätä..

Tottakai pitää uskoa omaan joukkueeseensa, mutta jos on 6 peliä(?) hävitty putkeen ennen pudotuspelejä, niin voitko sanoa sydämestäs, että kaikki on kohdallaa ja uskot edelleen vahvasti menestykseen?

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vakiolle!

Muuhun kirjoituksessasi en puutu, mutta joku tökkii tuossa ajatuksessa, että joukkue olisi rakennettu hyökkääväksi, mutta nyt yks kaks Raato vaatii jotain mystistä puolustus pelaamista. Jos noilla osa-alueilla on se ongelma, niin eiköhän kyse oo siitä, että starbojoukossa ei löydy duunareita ja siks sukset on valmennuksen kanssa ristissä. Menestymiseen huippukiekossa käsittääkseni vaaditaan nimenomaan joukkue (viisikko) puolustusta ja jos joukkue on alunperin väärin rakennettu, ei mitkään hyökkäystaiturit sitä muuks muuta, päin vastoin. Siinäpä ongelma pähkäiltäväks teille rikkaille ja kauniille seuroille, että miks tulos on laiha vaikka nimet on kovia, eli mukavasti liigaa tasottava tekijä on, että on näitä pieniä, jotka osaa kasata ja roolittaa joukkueen ja teitä isoja, joilla on rahaa ostaa tähdet ja kasata epärealistiset paineet niiden niskaan vuodesta toiseen ihmetellen: miksei taaskaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itkujen aika oli jo

Tässä F1-vapaiden ja NHL-otteluiden seuraamisen sivussa nopea kommentti, että nyt 5 tappion jälkeen löytyy kyllä todella monta arvostelijaa, jotka sanovat joukkueen pelin olevan suunnilleen perseestä. Täysin oikea huomio, mutta itse ohitin tämän vaiheen jo alkutalvesta. Peli oli silloinkin jo perseestä ja kirjoitin sen tänne. Moneen kertaan :D

Koska ihminen on sellainen eläin, että se ei jaksa alati toistaan itseään edes ajatuksissaan, mä olen Jokereiden suhteen viime päivät kelannut - sen mitä sitä asiaa olen ylipäätään ajatellut - sitä, että onko playoffeissa mahkuja vai ei. En mä enää jaksa kirjoittaa, että johto on vaihdettava, Virmanen ulos, Summanen erotettava... Ne mä tein jo aikoja sitten, täälläkin.

Kun nyt on 1 peli matkaa ennen playareiden alkua, tuskinpa tässä ja nyt kannattaa ENÄÄ muuta pohtia kuin sitä, miten ne vähät eväät saataisiin playoffeissa riittämään. Jos se on optimismia ja Summaseen luottamista, tunnustan -;) Tässäkin tilanteessa haluan Jokereiden menevän loppuun asti, poika kotiin, prk!

Uskonko siihen? Mitä sillä on väliä, pääasia että joukkue uskoisi siihen. Ja kun todellisuudessa ei muuta voi tehdä tässä ja nyt Jokereiden playoff-menestyksen eteen kuin toivoa, niin tunnustan sitten toivovani.

Muutamilla sinänsä erinomaisilla kirjoittajilla (kuten Janecky 91) on mielestäni liian suuri tarve tulla (omasta mielestään) valmiille Jokeri-haaskalle ja osoittaa olevansa nyt oikeassa tuomitessaan Summasen valmennuksen ja menestysmahdollisuudet totaalisesti. Näkisin siinä jopa eräänlaista "hähää, se paska epäonnistuu taatusti" -asennetta.

Se on todella paljon sanottu kun ensimmäistäkään playoff-peliä ei ole vielä pelattu! Yhtään peliä ei olla vielä hävitty, hei!

Jokerit on ollut historiansa aikana vähintään 10 kertaa pahemmissa kriiseissä kuin nyt ollaan. Muutama lähes merkityksetön runkosarjan viimeisten otteluiden tappio ja heti osa jengistä on paskat housussa. En kiistä, etteikö peli olisi täysin sekaisin ja tappiot rassaavat. Mutta ei tässä nyt sentään maata ja taloa olla vielä myyty... ? Aina on noustu, miksi siis ei noustaisi nytkin? Ja se mikä monilta unohtuu on itse joukkue. Joukkue siellä jäällä pelaa, ei Summanen.

Jos tällä kokoonpanolla Rosa (Korak: Rosa toipunut loukkaantumisesta, ei kummempaa) + Pakaslahti + Aalto + Machuld + Banham +TRuutu + Lehtonen + Ram + Haakana + Valtonen + Alanko + Saarinen + koko muu jengi ei tapella playoffien jatkopaikka toiselle kierrokselle, niin sitten ei tapella. Se on joukkueen valinta. Mutta menkää nyt ja tapelkaa siellä boxissa koko ensi viikko ja sitä seuraavat viikot. Vastustajalle paskat housuun. Vaikka nopeaa kesälomaa povaavien ennustaeukkojen kiusaksi :D

Ja mä olen varma, että tapellaan. Siinä on mun Visio, Summanen esittäköön omansa.

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Cobol, ottanet huomioon myös sen, että Jokerit on saamassa pleijareissa vastaansa toisen alavireisen joukkueen eli Kärpät.

Paraolympialaisten finaali; jalattomat & kädettömät:
Jokerit - Kärpät

:)

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti railwayman
Cobol, ottanet huomioon myös sen, että Jokerit on saamassa pleijareissa vastaansa toisen alavireisen joukkueen eli Kärpät. Paraolympialaisten finaali; jalattomat & kädettömät: Jokerit - Kärpät :)

Jep, jos ei TPS sitten kiilaa ohi... Jos ei, niin te otatte vielä tänään Ipalta ja huomenna Jypiltä nekkkun, me taas pistetään puolitusinaa peräkkäistappioita täyteen ja otetaan Tapparalta sunnuntaina kuuppaan. Mitenhän sitä tällaista voitotonta, valmiiksi lyötyä ja manan majoilla kulkevaa paria todella mainostaisi? Uskaltaisiko edes luvata, että toinen voittaa...? Tuo lauseesi on todella mainio, kannatan :D

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Yllätysten hyvä puoli tai huono riippuen siitä mistä päin Suomea sitä katsoo, on se, että ne eivät toista itseään.

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Itkujen aika oli jo

Viestin lähetti cobol

Muutamilla sinänsä erinomaisilla kirjoittajilla (kuten Janecky 91) on mielestäni liian suuri tarve tulla (omasta mielestään) valmiille Jokeri-haaskalle ja osoittaa olevansa nyt oikeassa tuomitessaan Summasen valmennuksen ja menestysmahdollisuudet totaalisesti. Näkisin siinä jopa eräänlaista "hähää, se paska epäonnistuu taatusti" -asennetta.

Se on todella paljon sanottu kun ensimmäistäkään playoff-peliä ei ole vielä pelattu! Yhtään peliä ei olla vielä hävitty, hei!

Ei näin. Minä olisin mielummin ihan jossain muualla, kun jokerihaaskalla. Lähestulkoon missä tahansa muualla.
Kritiikkiin ei ole kun yksi syy ja se on joukkueen esitykset nyt loppusuoralla olevalla kaudella.
Toivon samalla tavalla kun varmasti kaikki muutkin, että Jokerit saa pelinsä kuntoon tiistaiksi ja mestaruuden tullessa olen valmis myöntämään Summasen onnistumisen heti kärkeen.
Yhtään peliä ei onneksi ole vielä hävitty ja sanoinkin jo aiemmin, että toivo elää vielä, vaikka luotto on mennyt.

En tiedä olenko sitten parantumaton pessimisti, mutta ei tämä mielestäni ole ollenkaan hyvä tapa lähteä pelaamaan kauden tärkeimpiä pelejä. Alla pitkä tappioputki, peli aivan sekaisin tasakentällisin ja elintärkeästä ylivoimapelistä ei lähes puoleen vuoteen ole ollut tietoakaan. Jos olisi edes tullut niitä merkkejä, että se on loksahtamassa uomiinsa, mutta..

Viestin lähetti cobol

Jokerit on ollut historiansa aikana vähintään 10 kertaa pahemmissa kriiseissä kuin nyt ollaan. Muutama lähes merkityksetön runkosarjan viimeisten otteluiden tappio ja heti osa jengistä on paskat housussa. En kiistä, etteikö peli olisi täysin sekaisin ja tappiot rassaavat. Mutta ei tässä nyt sentään maata ja taloa olla vielä myyty... ? Aina on noustu, miksi siis ei noustaisi nytkin? Ja se mikä monilta unohtuu on itse joukkue. Joukkue siellä jäällä pelaa, ei Summanen.

On ollut pahemmissa kriiseissä, totta. Mutta jos suhteutetaan materiaaliin ja tavoitteeseen, niin paha on tämäkin. Ei tässä paskat olisi housussa jos elettäisiin marras-joulukuuta, mutta nyt pitäisi alkaa olemaan iskussa. Siitä ei ole näkynyt mitään merkkejäkään ja kyllä - olen todellakin huolissani. Loksahtaako peli paikalleen kolmessa päivässä? Jos katsellaan historiaan, niin valitettavasti se ei yleensä sitä ole tehnyt, millään joukkueella.

Ja joukkuehan siellä pelaa, totta. Mutta pelitapa on valmentajan käsialaa ja minun mielestäni se on väärä. En väitä olevani parempi valmentaja kuin Summanen - jota muuten pelkästään treenauttajana arvostan suuresti - mutta sen verran on elämän aika tullut jääkiekkoa nähtyä, että huomaan kyllä milloin homma ei ole kohdallaan. Mukavaa olisi olla ikuinen optimisti, mutta ei onnistu minulta. Liekki lepattaa vielä, mutta pahimpaan on jo varauduttu.
Toistan siis edelleen itseäni; en ikinä ja missään tilanteessa toivoisi Jokereiden häviävän yhtään playoff-peliä ja kernaasti näkisin Summasen aitiossa ensi kaudellakin - tuo kun tarkoittaisi sitä, että syksyllä Areenan kattoon olisi uusi viiri tulossa.

Mutta tämä osaltani tästä. Pelit jatkuvat huomenna. Katsotaan josko se sieltä alkaisi löytymään, vai pitääkö odottaa sydän syrjällään ainakin siihen tiistaihin. Toivottavasti joukkue lyö minulle jauhot suuhun - ja lujaa ;)

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Itkujen aika oli jo

Viestin lähetti Janecky #91
En tiedä olenko sitten parantumaton pessimisti, mutta ei tämä mielestäni ole ollenkaan hyvä tapa lähteä pelaamaan kauden tärkeimpiä pelejä. Alla pitkä tappioputki, peli aivan sekaisin tasakentällisin ja elintärkeästä ylivoimapelistä ei lähes puoleen vuoteen ole ollut tietoakaan. Jos olisi edes tullut niitä merkkejä, että se on loksahtamassa uomiinsa, mutta..

Jeps, aivan totta kirjoitat ja melkein kaikki merkit ovat todella huolestuttavat. Varsinkin tällä materiaalilla. Melkein kaikki merkit? Kyllä, itse pääpiru eli Hjallis on varsin rauhallinen. Summasella on työrauha ja hyvä niin. Annetaan niille nyt mahdollisuus. Potentiaalia joukkueessa on. Finaaleihin saakka. Ja niissäkin jopa sen viimeisen pelin voittamiseen :D

Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Ottomacine ja Remo sanoivat...

Viestin lähetti Janecky #91
Taitaako tuota paremmin sanoa, kun Remo edellä esitti.

Oletetaan että X-filesiin uskovat ovat oikeassa... Siispä:

On edelleenkin aivan sama mitä Summanen yrittää, sanoo, tekee etc. tai aivan sama mitä pelaajat sanovat tai tekevät.
Ainoa asia mikä kertoo joukkueen tilasta on otteet jäällä - ja ne eivät totta tosiaan vakuuta, eivät sitten niin alkuunkaan.
Ei kai kukaan ole naiivi, että uskoo kun valmentaja tai pelaaja sanoo faneille, puhumattakaan medialle, että meillä on kaikki ok! Ei mitään hätää! Mietin vain.. Mitähän muuta he edes voisivat sanoa?

Ei pelaamista ja systeemeitä opita minkään valtakunnan treeneissä, ei vaikka suunnitelmat olisivat minkälaiset. On aivan sama vaikka kaikki jätkät näyttäisivät siellä Otoilta ja Teemuilta, kun pelitapahtuma on kuitenkin pelitapahtuma ihan oikeine voitto mielessä olevine vastustajineen ja heidän oikeine pelisysteemeineen. Millään oman porukan kesken neppauksilla ei ole niissä tilanteissa mitään virkaa.
Perussysteemit voivat toki olla selkäytimessä aivan kuinka hyvin tahansa, mutta ei niistä iloa ole, kun et pysty käyttämään niitä matseissa. Ja Jokerit ei pysty, vai väittääkö joku vastaan?

Mikäli Summasella olisi joku 'strategia', niin hän on ehdottomasti tyhmin valmentaja josta olen kuunaan kuullut.
Hänellä on käytössään materiaali jolla voi kotimaan kaukalossa nakata paskat ihan kenelle vastustajalle hyvänsä ainoastaan pelaamalla omaa hyvää peliä. Miksi sitä ei muka tehtäisi? Ei Jokereiden tarvitse välittää vastustajista tai heidän tyyleistään hevon kakkareikää. Semmoiset asiat ym. kaikenlaiset kikkailut voi jättää ihan suosiolla vastustajien huoleksi.
Välillä tulee daijuun, yleensä voitetaan - omalla tekemisellä ja aseilla. Ei kukaan hullu heitä niitä roskakoriin.
Sama kun alkaisi riisua suosiolla 911 Porschea kuplavolkkariksi. Ei kauheasti itua.

Unohdetaan siis kaikki höpötys ja keskitytään itse asiaan. Ei ole mitään 'suuria suunnitelmia', ei ole mitään elämää suurempaa tarkoitushakuisuutta olla altavastaaja, ei ole etc.. On vain ja ainoastaan jääkiekkojoukkue, joka on pelannut kuukausikaupalla täysin toisennäköistä peliä mitä pitäisi ja nyt se on myöskin alkanut kolisemaan omaan nilkkaan ja huolella.

Tiedän, että jos sattuu käymään sillä tavalla että joukkue nousee jalolleen ja pärjää pleijareissa, niin täälläkin on monta ihmistä jotka todella ylistävät Raatoa ja adjutanttejaan loistavasta taktisesta pelistä - aivan kuten Remokin jo totesi. Paskaa.
Jos Raimo voittaa pleijareissa, niin hän voittaa pleijareissa. Ei tämän paskan takia, vaan siksi että on saanut viimeinkin joukkueeseensa ryhdin ja oikean pelitavan. Pahoin pelkään, että kello käy liian nopeasti molempia ajatellen - eritoten tuon samaisen Raimon ollessa edelleen johdossa.

Fani pitää olla, mutta sokea ei tarvitse olla. Turha sitä omaakaan paskaa on maton alle lakaista, kun edessä se on jossakin vaiheessa joka tapauksessa.

Niin, Janecky ja Remo tuossa aiemmin pukivat sanoiksi juuri sen mitä itse halusin. Fani voi olla, mutta ei siinä tarvitse sokea olla, saatikaan hullu uskomaan kaikkea mitä kuulee tai sanotaan.
JOs Jokerit nyt jotain vielä tällä kaudella voittaa, on se vain ja ainoastaan tuurista kiinni, ei mistään SUmmasen hienosta valmennuksellisesta visiosta. Tämän kertoo jo kokemus.

Toivotaan parasta vaikka vaikeaa se onkin.

Ratapihalta resiinalla mökille.

Suosikkijoukkue
Cobolin tarve korostaa tietämystään

Niin, jos täällä nyt joku yrittää brilijeerata sanomisillaan ja visioinneillaan, niin se on Cobol. Kaikella kunnioituksella, mutta miksi sinun, Cobol, pitää sanoa joka välissä, että " jo tammikuussa minä sitä ja tätä", taikka "minähän sanoin jo silloin niin ja näin". Ikään kuin sinä "tietäisit" jotain mitä me muut emme.
Yksi varma tieto minullakin on. Nimittäinse, että jääkiekko on yksinkertainen peli. Ei ole mitään suuria poppakonsteja!

Mitä ajat takaa? Omaa etuasi, vaikko pyyteetöntä puhetta kannattamasi joukkueen eteen? Ajoittain tuntuu jäävän tuo ajatus hieman epäselväksi.

Omahyvästä itseironiaan.

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Ryhdistäytykää nyt edes sunnuntaiksi. Tai oikeastaan mun puolesta vain sunnuntaiksi. Sydän-hämeessä odottelemme apuja juuri helsingistä. Tarkoitan siis juuri Jokereita. Hifk voi jatkaa uinumistaan tänään.

Vain ja ainoastaan tämän kerran tsemiä JOKERIT:D

The Rock

Jäsen
Hjookkerit kyntää nyt aika syvällä, mut eiköhän Rami ja Hjallis saa heräteltyä joukkueen pleijareihin. Rami huudollaan ja Hjallis rahatukollaan jolla hän lahjoo kaikki niin tuomareista, vastustajan faneista pelaajiin asti!:D VITSI!

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Cobolin tarve korostaa tietämystään

Viestin lähetti Töölön Vesa
Niin, jos täällä nyt joku yrittää brilijeerata sanomisillaan ja visioinneillaan, niin se on Cobol. Kaikella kunnioituksella, mutta miksi sinun, Cobol, pitää sanoa joka välissä, että " jo tammikuussa minä sitä ja tätä", taikka "minähän sanoin jo silloin niin ja näin". Ikään kuin sinä "tietäisit" jotain mitä me muut emme.
Yksi varma tieto minullakin on. Nimittäinse, että jääkiekko on yksinkertainen peli. Ei ole mitään suuria poppakonsteja!

Mitä ajat takaa? Omaa etuasi, vaikko pyyteetöntä puhetta kannattamasi joukkueen eteen? Ajoittain tuntuu jäävän tuo ajatus hieman epäselväksi.

Omahyvästä itseironiaan.

Ei ollut tarkoitus itseäni korostaa, sorry jos niin olen tehnyt.

Mutta kun on tuntenut hätää Jokereiden pelistä oikeastaan jo lokakuusta asti ja nähnyt tuota rämpimistä kuukausitokulla, kirjoittanut siitä tänne metrikaupalla niin sen rämpimisen ylikorostaminen juuri nyt - yksi peli ennen playareita - saa ainakin mut todella puolustamaan joukkuetta ja suomaan sille kuitenkin onnistumisen mahdollisuuden. Siis puolustamaan nimenomaan PELAAJIA, ei valmentajia, omistajia, Virmasta tai sen siskoa -;)

Kärsimyksen Maljani tästä asiasta on siis jo valunut yli äyräiden ja nykyinen fiilis onkin sellainen, että näyttäkää Jokerit niille tuhon ja onnettomuude ennustajaeukoille ja menkää finaaliin asti!

Edelleenkin olen aivan varma siitä, että tuhon maalailu tyyliin "jos Jokerit playoffeissa voittaa, kyse on sattumasta..." on todella asiantuntematonta, outoa ja omituista ennen ensimmäistäkään playoff-peliä, joihin Jokerit lähtee kaikissa tapauksissa kotiavauksella. Mun mielestä juuri tuollainen ajattelu ja kirjoittaminen on sitä itsensä korostamista (= varataan oikeus sanoa jälkikäteen, että "hähää, mähän sanoin jo koko ajan kaiken menevän pieleen") Ja jos ei menekään pieleen, varataan vielä takaportti tuolle sattumalle...

Ja kyllä jääkiekosta löytyy suuria poppakonsteja. Juttelin viime NHL:n playoffien aikaan aika muutaman suomalaisen NHL-pelaajan ja ex-NHL pelaajan kanssa ja kaikki oltiin samaa mieltä siitä, että kun Coloradolta loukkaantui joukkueen tärkein pelaaja ja NHL:n ykkösentteri Forsberg sekä pian perään tärkeä puolustaja Foote, ei Avsilla ole MITÄÄN mahdollisuuksia edes finaaleihin asti. Miten kävi? Colorado voitti koko roskan.

Ja Coloradokin muuten konttasi runkosarjan viimeisissä otteluissa :D

Aina on toivoa eikä ihmeiden tekemiseen tarvita kuin uskoa itseensä!

Suosikkijoukkue
Summasen viisaudet ja Cobolin poppakonsti

Tässä kaikki mitä Summanen on sanonut julkisuuteen, siis sanonut JYP - Jokerit 2-0 tappion jälkeen. Sanonnut 5 peräkkäin hävityn ja niissä yhteensä 7 tehdyn maalin jälkeen.

"- Otimme kolme aivan älytöntä jäähyä. Emme voi ottaa jäähyjä hyökkäyspäässä. Mun homma on kitkeä jäähyt pois ja sen aion myös tehdä, lupasi Raimo Summanen. "

Näin Sumo! Eihän kannata kiinnittää siihen maalintekoon ja liikkuvuuteen mitään huomiota, eihän? Mistä helvetistä se liike siihne yht'äkkiä tupsahtaisi?

Cobol:

Sitten tuo Cobolin poppakonsti. Mikä siinä oli se poppakonsti siinä Coloradon tarinassa. Sanoit jutelleesi Suomalaisten NHL-pelaajien kanssa, muttet kertonut mistä puhuitte jne. Sattumalta tunnen joitakin moisia pelaajia henk.koht. itsekin, eikä kukaan ole tunnustanut mitään poppakonstia olevan. Kaikki sen sijaan sanovat, että vastustajan huonon fiiliksen voi tuntea ja aistia. Toivon todellakin ettei Jokereilla tilanne ole niin huono kuin mitä joukkueen sisältä kantautuu! Oletkohan itse joukkueen sisältä ja täällä yrittämässä muuttaa julkista kuvaa tilanteesta? Jos kerran ihmepelinparannuskeinoja on, niin sano hyvä mies ääneen jokin esimerkki. Sano äkkiä, sillä tunnut puhuvan jälleen aiheen ohi.

Ihmetyksestä ällistykseen.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Summasen viisaudet ja Cobolin poppakonsti

Sitten tuo Cobolin poppakonsti. Mikä siinä oli se poppakonsti siinä Coloradon tarinassa. Sanoit jutelleesi Suomalaisten NHL-pelaajien kanssa, muttet kertonut mistä puhuitte jne. Sattumalta tunnen joitakin moisia pelaajia henk.koht. itsekin, eikä kukaan ole tunnustanut mitään poppakonstia olevan. Kaikki sen sijaan sanovat, että vastustajan huonon fiiliksen voi tuntea ja aistia. Toivon todellakin ettei Jokereilla tilanne ole niin huono kuin mitä joukkueen sisältä kantautuu! Oletkohan itse joukkueen sisältä ja täällä yrittämässä muuttaa julkista kuvaa tilanteesta? Jos kerran ihmepelinparannuskeinoja on, niin sano hyvä mies ääneen jokin esimerkki. Sano äkkiä, sillä tunnut puhuvan jälleen aiheen ohi.
Ihmetyksestä ällistykseen.

Ilman muuta mä yritän luoda henkeä ja uskoa Jokereiden playoffeihin, mutta kyllä se juttu nousee tai kaatuu joukkueen sisältä - josta mä olen ulkona :D

Ei mitään poppakonsteja ole, on vain usko omaan tekemiseen. Kuka sulle poppakonsteja on kaupannut - Moberg vai Matikainen? Mutta ihmeitä saa aikaan jos uskoo omaan tekemiseensä. Ja tästä me puhuimme tuolla porukalla. Oltiin Saksassa, Hannoverissa MM-kisoissa. Pelaajien nimiä en mainitse, mutta kuin sattumalta siinä keskustelussa piipahti mukana myös - Matti Virmanen :cool:

Ainoa mitä Jokerit tarvitsevat tällä materiaalilla (Machulda, Rosa, Banham, Aalto, Pakaslahti, TRuutu...hoh-hoijaa, kyllä riittää lisääkin!) on usko omaan tekemiseen. That's it.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Summasen viisaudet ja Cobolin poppakonsti

Tässä kaikki mitä Summanen on sanonut julkisuuteen, siis sanonut JYP - Jokerit 2-0 tappion jälkeen. Sanonnut 5 peräkkäin hävityn ja niissä yhteensä 7 tehdyn maalin jälkeen.

"- Otimme kolme aivan älytöntä jäähyä. Emme voi ottaa jäähyjä hyökkäyspäässä. Mun homma on kitkeä jäähyt pois ja sen aion myös tehdä, lupasi Raimo Summanen. "

Ja mitähän sä luulet playoffeihin valmistautuvan valmentajan sanovan julkisuudessa juuri ennen ratkaisupelejä OMAN joukkueensa esityksistä? Että ollaan oltu koko kausi pihalla kuin lintulauta ja tullaan jatkamaan samaa menoa playoffeissa?Julkisuus on eri asia kuin ne asiat, joista joukkueen kanssa ja sisällä puhutaan. Onneksi :D

Ja koita säkin Töölön Vesa nyt siitä nousta vähitellen seisomaan. Jaksat paremmin kannustaa. Ne on kuule playoffit kun kohta alkavat sillä sun toisella joukkueella. Ei pahalla -;)

bsb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers& WHUFC
Purukumi poskeen paukkumaan

Hula hula ja hiekkaa Hietarannan.Vatsatauti sen teki. Äijillä on syystä tai toisesta savet puntissa.NO HÄTÄ-katsotaan Lukkarin Valitut videokasetilta leijonaämmien kädetöntä toimintaa Salt Lake cityssä-ja eiku-verkot tötterölle ; ).
Kesäloma alkaa.Pistäisikö Ilmalaan tiistaina kärpännahkaspeedot jalkaan ja snorkkeli messiin?Vai olisikohan toi Pelikaani räpylät sittenkin se tyylin perusta.Parempi lähteä räpylät edellä heti ekalla kierroksella.9 TAPPIOTA PUTKEEN-repikää siitä!Kesälomalle.On tää kiekkokausi ollutkin jo aikamoista odotusta.Turhaa tahkoamista,josta tuloksena on...
Playoff-kausarin hankkineena on varmaan pakko siirtää ne loput ottelut syksyn kausarille.Näin se jatkuvuus on taattu ja pelaajien ensi kauden palkat voidaan budjetoida jo tässä vaiheessa,ettei tartte kesällä Virmasen hikoilla
Tällaista DRAAMAA ei voida näytellä kuin Ilmalan jääsirkuksessa.
"Ei ne ihmiset jaksa joka kausi sitä kannua nostella"."Parempi hyvät itkut ja naurút kuin jatkuva hymyily",vakuuttelevat Parviainen ja Uotinen Hjallista."Kato täytetään tällä Calypso-musikaalillalla ne
Saksan hallit.Tuotetaan sisältöä meidän amerikkalaisomistajille.Tää kiekkohan on ihan häviävää toimintaa,tuhoontuomittua.SM-liiga rautakitaralankakapellimestarin johtamaa nappikauppaa". Eikun "Keälomalle ja ...persseet olalle".Antaa pikkukaupunkilaisten
juhlia toreillaan,kun meidän hallissa raikaa ylemmän keskiluokan aariat. Terveiset Mielipuolen päiväkirjasta.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kärpät kohtaa Jokerit

Hyvä playoff-kuvio tässä parissa Jokerit-Kärpät, sillä ainakin toinen joukkueista palaa voittojen tielle -;)

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Porolauma

No tämä nyt oli ensimmäisen asteen helpotus meikäläiselle pitkään aikaan. En sillä etteikö Kärpille voida pudota vaikka voitoin 0-3 mutta kaksi lähestulkoon samankaltaisessa alennustilassa kamppailevaa joukkuetta kun kohtaa toisensa ekalla kierroksella niin saadaan hyvin hyvin mielenkiintoista seurattavaa! Ja siitä olen varma että pelit ovat ainakin yleisölle viihdyttävämpää katseltavaa kuin Pelicansia vastaan tahkoaminen! Hävisikö turkulaiset tahallaan vai miten kummassa joukkue jonka luistin kulkee kuin unelma vajoavat 3-0 tilanteesta 3-4 tappioon?? Huomenna Jokerit voitto Tapparasta kiitos niin saadaan pientä nostetta tiistaita varten!!

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Ollanko me täysin hukassa jos hävitään viisi ottelua, vaikkakin peräkkäin, noin keskimäärin yhdellä maalilla?
Tämä kausihan on jokereille ollut yhtä putkien kautta :)

Janecky #91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotain positiivista sentään. Eli vastaan tulee Kärpiöt!
Putkista ja pelin tasosta viis, mutta tuo sarja on hoidettava, vaikka sitten hävittäisiin kaikki loput pelit sen jälkeen viidellä maalilla.
Minä haluan koston, sotaa, nylkeä rotat elävältä ja nauraa sadistista naurua päälle. Oikeasti. Minä tunnustan vihaavani Rottia, kannattajiaan ja koko kaupunkia. Luolamiehet juottivat meille viime keväänä katkeran kalkin ja nyt on koston aika.

Vasta vuosi on mennyt. Paikka punttien tasaamiseen tuli siis nopeimmalla mahdollisella tavalla ja se on pakko käyttää.
Eli joukkue; Jos teitä ei kiinnosta pelata Summaselle, niin pelatkaa tämä sarja meille jotka välitämme. Raiskatkaa ne rotat - fyysisesti ja henkisesti. Hakatkaa, murjokaa ja voittakaa. Kill 'em all.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Porolauma

Viestin lähetti Handzus11
No tämä nyt oli ensimmäisen asteen helpotus meikäläiselle pitkään aikaan. En sillä etteikö Kärpille voida pudota vaikka voitoin 0-3 mutta kaksi lähestulkoon samankaltaisessa alennustilassa kamppailevaa joukkuetta kun kohtaa toisensa ekalla kierroksella niin saadaan hyvin hyvin mielenkiintoista seurattavaa!

Etkö muista, Kärpäthän häviää tahallaan saadakseen Jokerit vastaansa playoffeissa :-)

Tässä on nyt kaksi mahdollisuutta:

1. Tulee hyvä ja vauhdikas sarja, kun jomman kumman peli aukeaa.

2. Tulee karmea sarja, kun kummankaan peli ei aukea. Parempi joukkue ei voita, vaan jatkoon menee lievemmin sukkaava.

No, toivottavasti näitä pelejä nähdään telkkarista, luulisi meinaan tunneta löytyvän.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Porolauma

Viestin lähetti mission16W
2. Tulee karmea sarja, kun kummankaan peli ei aukea..

Tätähän tässä pelätään. Kun Jokerit konttaa huomenna Tapparalle ja Kärpät Jypille, niin kumpikaan tästä playoff-parista ei edes muista sellaista sanaa kuin voitto. Voitto? Joo, joskus on kuultu sellainen sana, mihinkähän se nyt liittyy...hetkinen? Jotenkin mulla on melkein tunne, että sekä Jokerit että Kärpät häviävät molemmat kaikki playoff-pelinsä -:)

Handzus11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Porolauma

Viestin lähetti mission16W

Etkö muista, Kärpäthän häviää tahallaan saadakseen Jokerit vastaansa playoffeissa :-)

Tässä on nyt kaksi mahdollisuutta:

1. Tulee hyvä ja vauhdikas sarja, kun jomman kumman peli aukeaa.

2. Tulee karmea sarja, kun kummankaan peli ei aukea. Parempi joukkue ei voita, vaan jatkoon menee lievemmin sukkaava.

No, toivottavasti näitä pelejä nähdään telkkarista, luulisi meinaan tunneta löytyvän.

Karmeaa tai ei, mutta silti nämä kaikki vaihtoehdot voittavat sen peruuttelevan Pelicans-joukkueen, joka kaiken lisäksi osaa pelata Jokereita vastaan erittäin fiksusti. Ja eihän tässä Kärpillä ole ollut enää mitään tekemistä pleijarivastustajansa kanssa vaan Jokerit on hävinnyt tahallaan viimeiset 5 ottelua saavansa juuri Kärpät vastaan.;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy