Kyllä. Tätä olen yrittänyt sanoa. @Kirjoittelija lla on vaan vaikeuksia sisäistää tämä.
Kirjoittelijalla ei ole mitään vaikeuksia sisäistää tuota, tämä tulisi ymmärtää jos on vähänkään hänen kirjallisiin tuotoksiinsa tutustunut.
Onko sulla itse asiaan jotain kantaa? Hyväksytkö sinä termin "pakolaistulva" käytön? Nimimerkiltä @V-G- tähän kysymykseen ei kuulunut vastausta. Neuman jo ilmoitti oman kantansa ja paljasti samalla, että ei kuulu Suomen todelliseen älymystöön, joka ymmärtää kielen olevan vallankäytön väline ja tunnistaa hieman "kurakikkeliä" ja "mutakuonoa" hienovaraisemmatkin etnisten ryhmien välistä eriarvoisuutta uusintavat kielenkäytön rakenteet.
pakolaistulva on melko kuvaava termi tämän hetkiseen tilanteeseen.
Koitetaan nyt vielä kerran siteerata Emmi Pääkkösen hienoa twiittiä, josko se saisi sinutkin hieman ajattelemaan:
Mikähän tässä on niin vaikeaa: ihmiset liikkuvat, muuttavat, lähtevät - eivät vyöry, tulvi jne.
Koitetaan nyt vielä kerran siteerata Emmi Pääkkösen hienoa twiittiä, josko se saisi sinutkin hieman ajattelemaan:
Mikähän tässä on niin vaikeaa: ihmiset liikkuvat, muuttavat, lähtevät - eivät vyöry, tulvi jne.
Kirjoittelija hihittelee taas Hervannan kaksiossaan...
Mitä itse tähän pakolais"tulva" määritteeseen niin mielestäni tätä sanaa voi käyttää, koska sitä porukkaa nyt sattuu tulemaan tännekin syrjään moninkertaisesti verrattuna aikaisempaan.
Kuka helvetin on Emmi Pääkkönen, ja mitä ihmettä hän on sellaista tehnyt, että ansaitsisi tulla siteeratuksi jatkoaika comiin?