Onko Ilkka Pikkarainen Jumala?

  • 18 017
  • 160
Tila
Viestiketju on suljettu.

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Ikijokeri
Kuka on Ilkka Pikkarainen?

Sitten Ilkka sanoi: "Näetkö tämän paikan vieressäni? Asetu tämän kallion luo. Kun minun kirkkauteni kulkee ohi, minä asetan sinut kallionkoloon ja suojaan sinua kämmenelläni, kunnes olen kulkenut ohi. Sitten otan käteni pois ja saat nähdä minut takaapäin, mutta minun kasvojani ei kukaan saa nähdä."
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ohmi

Ok, tuo sinä vlad nakit niin minä tuon sinapit, Pikkarainen tuokoot oluet!

Makkarat ja nakit on paistumassa, sauna lämpiämässä - enää puuttuuvat Ohmi sinappeineen ja jumalolento Pikkarainen ööleineen.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad
Makkarat ja nakit on paistumassa, sauna lämpiämässä - enää puuttuuvat Ohmi sinappeineen ja jumalolento Pikkarainen ööleineen.

vlad.

Ei perkele, yksin sitä sai saunoa. Ei näkynyt paikalla Ohmi'a sinappeineen kuten ei Pikkaraistakaan ööleineen.

Nakkinesteetkin levisi pitkin kiuasta...

Perkele sentään!

vlad.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti vlad
Ei perkele, yksin sitä sai saunoa. Ei näkynyt paikalla Ohmi'a sinappeineen kuten ei Pikkaraistakaan ööleineen.

Et ollut yksin.

Koska Pikkarainen on Jumala, on Hän kaikkialla - myös saunassa kanssasi. Etkö kuullut, kuinka kiuaskivet sihahtivat totuttua sähäkämmin? Etkö havainnut, kuinka höyry nousi ylöspäin totuttua äkäisemmin? Etkö tuntenut, kuinka sekä ruumiisi että sielusi puhdistuivat tavalla, jota ne eivät ole aiemmin saunassa tehneet?

Pikkarainen on suuri!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Maple Leaf
Et ollut yksin.

Koska Pikkarainen on Jumala, on Hän kaikkialla - myös saunassa kanssasi. Etkö kuullut, kuinka kiuaskivet sihahtivat totuttua sähäkämmin? Etkö havainnut, kuinka höyry nousi ylöspäin totuttua äkäisemmin? Etkö tuntenut, kuinka sekä ruumiisi että sielusi puhdistuivat tavalla, jota ne eivät ole aiemmin saunassa tehneet?

Pikkarainen on suuri!

Kyllä, kyllä minä kuulin kuinka voimallisesti kiuaskivet sihisivät niille vettä viskottuani - mutta tietämättömänä kuvittelin tämän johtuvan vain tavanomaista tujummin lämmitetystä kiukaasta, kuinka väärässä saatoinkaan olla.

Tunsin myös kuinka veri pakkautui päähäni saunottuani ja kuinka otsasuoneni suorastaan kohisivat, lienee Pikkaraisen vaikutusta tämäkin.

Hän antoi minulle merkkejä mutta minä tietämättömänä en saattanut tulkita niitä oikein.

Olkoot Pikkarainen armollinen minua kohtaan, älkööt hän rangaisko tietämättömyyttäni kovinkaan ankaralla kädellä.

vlad.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää nyt on niin hämärä ketju että sanoudun heti irti kaikesta.

Vaikka oluenhuuruiset aivoni väittävätkin että olen jopa itsekin ollut mukana väittelyssä, mutta sitä ei kykene kukaan todistamaan. Ei Erkkikään. Eikä Pikkarainen.

Emmää kyl mittään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ex
Tää nyt on niin hämärä ketju että sanoudun heti irti kaikesta.

Vaikka oluenhuuruiset aivoni väittävätkin että olen jopa itsekin ollut mukana väittelyssä, mutta sitä ei kykene kukaan todistamaan. Ei Erkkikään. Eikä Pikkarainen.

Emmää kyl mittään.

Muistelet oikein, kyllä olet osallistunut väittelyyn - jos tätä nyt voi väittelyksi kutsua.

Lainaanpa ensimmäistä tähän ketjuun kirjoittamaa viestiäsi:

Viestin lähetti Ex
Koskapa teologisen pohdinnon väliin sopinee virsi, niin vedänpä tässä lyhyestä virren kauniin:

On.

-Ex-

PS. Alan selvästi pehmoilla. Yleensä kun vastaus on aina EI. Ja oikeastaan niin nytkin.

Laulaisitko meille lisää virsiä kauniin heläjävällä äänelläsi, mielellään hivenen ensimmäistä pidempiä.

Pyytää,

vlad.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo nyt ei kelpaa todisteeksi ollenkaan! Kiistän kaiken, tai ainakin perun pyhät puheeni. Mutta en se siis kuitenkaan minä ollut!

Uusi virsi? Multa pyydetään niin harvoin uusintaa että tällä kertaa on pakko suostua:

"You gotta wipe that smile off your filthy face pal,
you better mosh bang dive to the heavy heavy metal"


Seuraamalla uuden allekirjoitukseni linkkiä ovela kaveri saattaa löytää ko. virren myös laulettuna. Ja heleyttä äänessä piisaa, perkele!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ex
Tuo nyt ei kelpaa todisteeksi ollenkaan! Kiistän kaiken, tai ainakin perun pyhät puheeni. Mutta en se siis kuitenkaan minä ollut!

Tuuliko Sinun huuliasi sitten heilutti, vaiko kenties jumalamme ja kaikkivaltiaamme Pikkarainen?

Näin ja kuulin eilen ilmestyksen, ylitseni lensi hidasta vauhtia suuren suuri rengaslihas puhellen samalla viisaita ja valaistuneita sanoja. Hän kehoitti minua olemaan tuhlaamatta nakkinesteitä turhuuteen ja kehoittipa Hän minun pitäytymään Juhannuksen koittaessa yksinomaan HK'n laatunakeissa, tämän ilosanoman haluan jakaa myös Teille jotka uskotte suureen rengaslihakseen ja Ilkka Pikkaraiseen.

vlad.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti vlad
(...) tämän ilosanoman haluan jakaa myös Teille jotka uskotte suureen rengaslihakseen ja Ilkka Pikkaraiseen.

1. Minä olin hengessä Pikkaraisen päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
2. joka sanoi: "Kirjoita Jatkoaikaan, mitä näet, ja lähetä niille kahdelletoista paikkakunnalle, Helsinkiin ja Espooseen ja Hämeenlinnaan ja Turkuun ja Tampereelle ja Lahteen ja Poriin ja Jyväskylään ja Lappeenrantaan ja Ouluun ja Raumalle ja Ilmalaan".
3. Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin kaksitoista kultaista luistimenterää,
4. ja luistimenteräin keskellä Pikkaraisen muotoisen, pitkäliepeiseen paitaan puetun ja leuan alta nauhalla vyötetyn.
5. Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat kypärän peitossa niinkuin kaukalo jään, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki;
6. hänen kätensä olivat tulessa karaistut, ja hänen äänensä oli niinkuin Jäähallin kuulutuslaitteiston pauhina.
7. Ja hänellä oli paidassaan numero, ja hänen kädessään oli erkkalapainen maila, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin Penan faksin merkkivalo, kun se täydeltä terältä paistaa.
8. Ja kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Äläs ny viitti! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen,
9. ja minä pelaan; ja minä olin juniori, ja katso, minä pelaan sillai ja tällai, ja minulla on tieto, kenellä onkaan pukukopin avaimet.
10. Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
11. Niiden kahdentoista kultaisen luistimenterän salaisuus, jotka minulla näit, ja niiden kahdentoista kultaisen luistimenterän salaisuus on tämä: ne kaksitoista kultaista luistimenterää ovat niiden kahdentoista seurakunnan enkelit.
12. Paitsi Ilmalan, jossa ovat torakat ja heinäsirkat.
 

Pafe

Jäsen
Viestin lähetti Maple Leaf
1. Minä olin hengessä Pikkaraisen päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
Minä olin hengessä Pikkaraisenpäivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
En ossoo:Krykov K rykov Ilkka Pikkarainen taitaa harjoitella Iisalmessa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minä näin unen, unessa minulle puhui suuren suuri Pikkarainen. Merkityksellisiä sanoja hän lausui, hänen kumajava äänensä lausi minulle seuraavaa:

"Astu etelään, astu kunnes maankamara loppuu ja meri alkaa sillä sieltä olet Sinä onnen löytävä. Nouse ja ota vaippasi ja astu kohti onneasi, elä elämäsi jotta kuollessasi tietäisit eläneesi".

Nousen ja astun, tottelen herraani Pikkaraista.

vlad.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ehdottomasti Ilkka on Jumala!!!!!!!!!!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitäs kesseleitä tänne tesitalueelle on tullut pelleilemään, kun Jumalan ketju päässyt valahtamaan pois näkyvistä - Pikkaraisen kosto on hirmuinen!
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Moderaattorit poistivt viestin.

_____________
Here, eat this!

viimeksi muokannut moderaattorit 07.10.2004 klo 21.03
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
Viestin lähetti Moderaattorit
Kahvin ja kofeiiniin liika nauttiminen saattaa olla riskaabelia hommaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös