Viestin lähetti CIA
Mitkä viimeiset 12 ottelua? Me ollaan pelattu tällä kaudella pelejä vain yhdeksän.
Viestin lähetti korkki
Noose, ei tule. Olen sanonut ennenkin ja sanon yhä. VV:llä on uransa tähänastisesti paras mahdollisuus ottaa NHL-paikka. Jos mies pysyy terveenä niin ei enää SM-liigassa nähdä.
Viestin lähetti Vanha Len
Jos osaa heittää pahan piikin toisen joukkueen faneille niin sinä sen teit. Suolaa avohaavoille ja hyvä mieli...varsinkin kun saipalla menee hyvin oikeastaan ensimmäisen kerran liigaan nousun jälkeen, heh.
Viestin lähetti Spenroos
Yksittäisistä pelaajista suurin pettymys itselleni on ollut A. Miettinen. Henkilökohtaisesti olen odottanut kaverilta PALJON, kuten toki varmaan niin monet muutkin. Toivotaan nyt että se ketchuppipullo aukeaa kun sen ensimmäisen saa väkrättyä.
En minä sinua ketjun avaamisesta parjannut. Syytin sinua iltapäivälehtijournalismista ja sille en voi mitään, jos se satuttaa niin kovasti. Lisäksi syytin sinua siitä, että faktasi olivat päin helvettiä. Niin tälläkin kertaa, olet erittäin lyhyeen viestiisi saanut jälleen tungettua yhtä paljon tuubaa kuin Maikkari nettisivujensa otteluennakoihin.Viestin lähetti mirasane
Vieläkö minua tämän ketjun avaamisesta parjanneet Kiisa ja Flonaldo ovat sitä mieltä, että kriisiä ei ole ja keskustelukin aiheesta on turhaa?
Muutamana vuotena pelannut nappikausia? Tarkastelepa aavistuksen verran faktojasi, nimittäin HPK oli 90-luvun kolmanneksi menestynein joukkue, ja tällä uudella vuosituhannellakin on tullut jo yksi mitsku. Ok, se nappikausi on todellakin puuttunut, eli mestaruutta ei ole tullut, mutta silti monella kaudella on ollut ihan realismia odottaa mestaruutta, kuten tälläkin kaudella. Näin siis toisin kuin esimerkiksi HIFK:lla, joka otti yhden mestaruuden joskus 90-luvulla, ja fanit ovat siitä lähtien hehkuttaneet joukkuettaan joka vuosi mestariehdokkaaksi. Niin, ja niille tuloksille en voi muuta kuin nauraa.Viestin lähetti dana77
Minun rehellinen mielipiteeni, johon ei liity tippaakaan provoa, on seuraava. HPK:lta lähti kaksi hemmetin hyvää ulkomaalaista, joiden jälkeen joukkue on pelannut odotusten mukaan. Se että HPK on muutamana vuotena pelannut nappikausia ja kukistanut isompiaan loistavalla pelillä on vain aiheuttanut sen, että fanien realismi ei vastaa tosimaailman realiteetteja. Kyseinen termi 'fanien realismi' on muuten itseasiassa paradoksi, sillä sellaista ei ole koskaan maailman historiassa esiintynyt ja sanat sulkevat pois toinen toisensa.
Viestin lähetti dana77
Minun rehellinen mielipiteeni, johon ei liity tippaakaan provoa, on seuraava. HPK:lta lähti kaksi hemmetin hyvää ulkomaalaista, joiden jälkeen joukkue on pelannut odotusten mukaan.
HPK on todella ollut menestyksekäs joukkue - hyvin paljolti kiitos loistavien ulkomaalaishankintojensa, mutta kyseisellä 90-luvulla kaksi joukkuetta eli tps ja jokerit ovat ollut todella selvästi yli muiden. Se että hpk on pelannut näitä nappikausia (myönnän että muutamassa on vähättelyn makua) on nimenomaan aiheuttanut sen että he ovat kolmanneksi menestynein joukkue. Samalla on muistettava että monet isommat joukkueet ovat kontanneet kunnolla. Siihen joukkoon HIFK:kin kuuluu.Viestin lähetti Master God
Muutamana vuotena pelannut nappikausia? Tarkastelepa aavistuksen verran faktojasi, nimittäin HPK oli 90-luvun kolmanneksi menestynein joukkue, ja tällä uudella vuosituhannellakin on tullut jo yksi mitsku. Ok, se nappikausi on todellakin puuttunut, eli mestaruutta ei ole tullut, mutta silti monella kaudella on ollut ihan realismia odottaa mestaruutta, kuten tälläkin kaudella.
Mestaruus kelpaa -ketju on avattu huhtikuun ensi päivinä.Viestin lähetti dana77
Tänä vuonna nämä ulkomaalaishankinnat eivät ole menneet nappiin, joten menestys on ollut - niinkuin sanoin - odotetunlainen. HPK-keskusteluketjun nimi on kuitenkin jotain niinkin realistista kuin "vain mestaruus kelpaa".
Viestin lähetti dana77
Tämä menee jo sitten mielipiteen puolelle, mutta väitän että monena vuonna HPK on voittanut pronssipelissä pettyneen joukkueen, jota ei mitali ole juuri kiinnostanut. HPK:ssa tuo pronssi on ollut ns. hyvä suoritus ja se on motivoinut.
Viestin lähetti Master God
Niin, ajattelimme wilcon kanssa nostaa tämän ketjun ylös, koska aihetta on. Nimittäin, HPK on neljässä viimeisimmässä ottelussaan päästänyt peräti kaksi maalia; yhden maalin kumpikin maalivahti. Mikä nyt avuksi? Sovimme ervatsalon sekä koodinimi "Kaiman" kanssa hätäkokouksen paikalliseen ravitsemusliikkeeseen. Kokouksen tuloksia voimme puida sitten loppuviikolla, jahka kaikki ovat saaneet ajatuksensa koottua. Mitä sinä olet mieltä?
Viestin lähetti mirasane
Olen sitä mieltä, että HPK pelaa jälleen sitä samaa maan hienointa hyökkäyspeliä, jota se esitti viime kaudella. Jokerien tylsään sumppukiekkoon verrattuna HPK:n peliä on ilo katsoa. Hyökkäykset lähtevät nopeasti, koko joukkueen liike on hyvää ja pelaajien itseluottamus riittää myös henkilökohtaisiin ratkaisuihin.
Kyllä HPK sitten pelaa ärsyttävää jääkiekkoa. Menee peräti voittamaan HIFK:n. Mikä nyt neuvoksi? Ihan takaa päin koukittiin Ruudun enkeliveljeksiä. Kysynpä toistamiseen: mikä nyt neuvoksi? Millä nyt saataisiin tämä kahvakiekko loppumaan SM-liigasta? Kysytäänkö Summasen Ramilta?Viestin lähetti cobol
Ainakin HIFK:ta vastaan kerho koukki todella paljon. Koko ajan oli maila kaverissa kiinni siinä vaiheessa kun IFK:n menoa piti vielä estellä eli ensimmäsiessä erässä. Laskujeni mukaan ainakin 5-6 selvää jäähyä jäi viheltämättä. Välillä koukut pistettiin takaa esim TRuutuun niin, että niistä muodostui jo vaarallisia tilanteita pelaajien luistellessa ja kaatuessa sitten holtittomasti kahvan seurauksena. Jos iloinen hyökkäyspelinne on sellaista, niin eihän Tappara enää jää kahvaamisessanne jälkeen...
Viestin lähetti Master God
Millä nyt saataisiin tämä kahvakiekko loppumaan SM-liigasta? Kysytäänkö Summasen Ramilta?
Sitä minäkin olen tässä pitemmän aikaa miettinyt... :)Viestin lähetti cobol
Kannattais varmaan kysyä -;) HPK:lla riittää mielestäni ykköskentässä niin paljon vauhtia ja taitoa, että miksi sitä enää pilata kahvalla?