Nämä eivät ole varsinaisesti unia (tai itseasiassa en tiedä olenko hereillä vai en), mutta usein känni-iltojen jälkeen, ja olen pannut merkille, että erityisen usein silloin, kun olen nukahtanut ihan kunnollisessa humalassa, on yöni todella kummallinen.
Nimittäin erittin usein näen ikään kuin unta siitä, että jos olen vaikka ollut jossain bileissä, niin se jengi sieltä bileistä on siirtynyt mun huoneeseen ja ovat siellä mun kanssa. Otetaan esimerkiksi vaikkapa viimeisin tapaus, eli viime la-su yö. Jossain pippaloissa oli taattuun kotibiletyyliin alkanut joku random-pari kutemaan siinä viereisellä sohvalla. Yöllä sitten kun heräsin jostain syystä joskus kolmen, neljän aikaan omasta huoneestani, (varmasti yhä humalassa) tajusin että ne kaksi tyyppiä kuksivat tuossa lattialla, sänkyni vieressä.
Tunnelma näissä tilanteissa on minulle aina hyvin epämiellyttävä ja ahdistava. Kai nuo jotain valveunia ovat. Usein noita tapahtuu, ja kun noissa on toisinaan esiintynyt hyviä kavereitakin, niin olen jopa silloin tällöin noussut sängystäni tarkastamaan että olenko tuonut meille jengiä yöksi. Niin vahvasti olen ollut vaistoavani että täällä on muitakin.
Mielenkiintoisia juttuja, enkä tiedä mistä johtuu.