Täällä taas samainen henkilö vai ottaa "puuttuvat" Kollikadun kyltistä.H-katsomo kirjoitti:Täällä meilläpäin on sellainen jokatöhertäjäpojan unelmakyltti kuin Muikkutie.
Mitään omituistahan tuossa itse kyltissä ei kuitenkaan ole.
Täällä taas samainen henkilö vai ottaa "puuttuvat" Kollikadun kyltistä.H-katsomo kirjoitti:Täällä meilläpäin on sellainen jokatöhertäjäpojan unelmakyltti kuin Muikkutie.
Mitään omituistahan tuossa itse kyltissä ei kuitenkaan ole.
Glove kirjoitti:Ja Oululaisen putkiliikkeen pakun takaovessa lukee "Vettä jo toisessa polvessa."
Ja Etelä-Pohjanmaalla, oliskohan ollu Ilmajoella eräässä firmassa..Vuokralainen kirjoitti:Tälläinen kyltti löytyy myös, kun Turusta lähdetään ajamaan kohti Poria. Olisikohan jossain Mynämäen kohdalla olevan firman pihalla. Naurattaa aina.
Charlie Horse kirjoitti:California, USA. Kingman-nimisen pikkukaupungin Taco Bell:n miestenhuoneessa: "Employees must wash hands before returning to work". Hauska? Ehkä. Omituinen? Sitä ainakin. Huolestuttava on varmaan kuitenkin paras sana kuvaamaan sitä ainakin asiakkaiden mielestä...
Itse repeilen aina Poriin päin ajaessani jossain ennen humppilaa tien varressa on iso kyltti, jossa lukee "Kukkia poikkeaville".Sir von Aulis kirjoitti:Rovaniemeltä n.50km Kemiin päin oli jonku kyläkaupan tms. mainoskyltti, jossa luki ihan kissan kokoisilla kirjaimilla: Unohtuiko lotto, ota Olvi.
Eihän tuo niin ihmeellinen ole, mut naurattamaan alkaa kun tuon näkee.
Lohjan Virkkalassa on joku baari/ruokala, jonka nimen jälkeen lukee "juomia poikkeaville". Muistaakseni baarin nimikin oli hiukan omaperäinen, harmi vain, kun en sitä muista.spertti kirjoitti:Itse repeilen aina Poriin päin ajaessani jossain ennen humppilaa tien varressa on iso kyltti, jossa lukee "Kukkia poikkeaville".
fastasashark kirjoitti:Lapissa erään kyläkaupan kassalla:
"Puhumme englantia"
Tuossakin muutama hyvä:
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://humor.a-guide-for-seniors.com/funny_cartoon_pictures/funny_pictures/SignsOfConfusion/SignOfConfusion_27.jpg&imgrefurl=http://humor.a-guide-for-seniors.com/funny_cartoon_pictures/funny_pictures/SignsConfusion_09.html&h=336&w=248&sz=25&tbnid=vDoNkKiFvtgJ:&tbnh=115&tbnw=84&prev=/images%3Fq%3Dfunny%2Bsigns%26hl%3Den%26lr%3D&start=2&sa=X&oi=images&ct=image&cd=2
scholl kirjoitti:Oletteko muuten kuulleet, että jokainen ruotsalainen osaa suomea seuraavan lauseen: "ei saa peittää". Lukee kuulemma Åressa jokaisessa sähköpatterissa. Itse en muita nähneeni ko. kylttiä koskaan ja ihmettelen, että joka kerta, kun tapaan uuden ruotsalaisen niin hän mitä suurimmalla todennäköisyydellä lausuu ko. lauseen.
scholl kirjoitti:Oletteko muuten kuulleet, että jokainen ruotsalainen osaa suomea seuraavan lauseen: "ei saa peittää". Lukee kuulemma Åressa jokaisessa sähköpatterissa. Itse en muita nähneeni ko. kylttiä koskaan ja ihmettelen, että joka kerta, kun tapaan uuden ruotsalaisen niin hän mitä suurimmalla todennäköisyydellä lausuu ko. lauseen.
Uleåborgir kirjoitti:Ja jokainen suomalainen osaa puhua ainakin seuraavan lauseen verran norjaa: "Må ikke tilldekkes!"
Siis kyseessä ei ole mikään iso "kyltti", vaan pieni huomioruutu joka on harmaalla tekstillä painettuna sähköpatteriin suomeksi, ruotsiksi, norjaksi ja tanskaksi. Oli se sähköpatteri sitten Åressa, Ruotsissa, Suomessa, Norjassa tai Tanskassa niin ainakin ennen tuo teksti löytyi kaikista (80-90 -luvulla), uudemmista en tiedä.scholl kirjoitti:Lukee kuulemma Åressa jokaisessa sähköpatterissa. Itse en muita nähneeni ko. kylttiä koskaan ja ihmettelen, että joka kerta, kun tapaan uuden ruotsalaisen niin hän mitä suurimmalla todennäköisyydellä lausuu ko. lauseen.