Tarkoitin, että omien kokemusteni mukaan Suomessa tällainen ajattelu on yleisempää, mitä monessa muussa maassa. En ole mielipiteitteni kanssa yksin, asiasta on viime päivien aikana keskusteltu palstan "Muu Urheilu"-osiossa, Sotshin kisoihin liittyen.
No, eipä sekään että sinä ja muutama muu nimerkki keskustelette asiasta tee asiasta siltikään faktaa. Pysyn edelleen kannassani, ko. ajattelu on yleistä kaikkialla.
On jokaisen oma moka, jos ei ole Suomen mahdollisuuksiin uskonut, koska paperilla näyttää huonolta. Minä olen sanonut tällä palstalla jo kuukausia sitten, että Suomi taistelee mitalista, as always. Eli totta kai Suomella on samat mahdollisuudet, kuin aina ennenkin.
Perustin silloin ja perustan arvioni edelleen siihen, että Suomen valmistautuminen, valmennus ja pelitapa ovat jo pitkin perintein näiden turnausten vahvimpia.
Spordemaisesti nostat itsesi jalustalle, sinä olet sanonut Suomen pelaavan mitaleista. Osa väärin kannustaneista ja uskoneista joutaisi nyt häpeämään nurkkaan, mitäs ette uskoneet, minä uskoin ja tiesin.
Minusta on eri asia olla realisti, varsinkin kun kisoista jäi pois neljä ykköskorin miestä. Vancouver oli mitalista huolimatta melkoinen vuoristorata, ehkä osittain senkin perusteella en tiennyt ollenkaan mitä odottaa näiltä kisoilta.